• 1
  • 2
2021-11-27, 04:15
Medlem
Kaffe ger missfärgningar i tänderna som tillslut inte går bort ens med diamantslip hos tandläkaren. Det sätter sig. Och surkaffe till andedräkt. Hur ser era tänder ut ni som drivker kaffe? Ska ni inte undvika detta egentliga gift som kom och hav blivit så populärt?
Senast redigerad av whamy 2021-11-27 kl. 04:53.
Citera
2021-11-27, 04:19
Medlem
Där har du fel, det är te som ger missfärgningar
Citera
2021-11-27, 04:33
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Där har du fel, det är te som ger missfärgningar

Nej, det gör även kaffe. Dock har jag inte så gula tänder trots att jag är en flitig drickare av båda.
Citera
2021-11-27, 04:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Nej, det gör även kaffe. Dock har jag inte så gula tänder trots att jag är en flitig drickare av båda.
Då du har tur. Men det kanske kommer. passa sig
Citera
2021-11-27, 05:41
Medlem
NeonCrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whamy
Kaffe ger missfärgningar i tänderna som tillslut inte går bort ens med diamantslip hos tandläkaren. Det sätter sig. Och surkaffe till andedräkt. Hur ser era tänder ut ni som drivker kaffe? Ska ni inte undvika detta egentliga gift som kom och hav blivit så populärt?

Sluta dricka kaffe?
Citera
2021-11-27, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeonCross
Sluta dricka kaffe?
Ja
Citera
2021-11-27, 06:17
Medlem
Vad spelar det för roll då, tänder är inte normalt vita på mer än barn?
Citera
2021-11-27, 06:32
Medlem
stjaertselleris avatar
Varför så många negativa trådar om just kaffe helt plötsligt? Har någon incelguru typ Jordan Peterson sagt att kaffe är dåligt eller något?
Citera
2021-11-27, 07:18
Medlem
enlightenmentbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stjaertselleri
Varför så många negativa trådar om just kaffe helt plötsligt? Har någon incelguru typ Jordan Peterson sagt att kaffe är dåligt eller något?

Nej, det måste vara någon av dina feministfanatiker som vill rädda klimatet, denna gången är boven kaffet.
Citera
2021-11-27, 10:10
Medlem
stjaertselleris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlightenmentbed
Nej, det måste vara någon av dina feministfanatiker som vill rädda klimatet, denna gången är boven kaffet.

Jag vet inte om du försökte göra dig förstådd med den här meningen. I så fall misslyckades du.
Citera
2021-11-27, 10:11
Citat:
Ursprungligen postat av whamy

Det är därför man dricker vatten efteråt för att skölja rent mun och tänder.
Citera
2021-11-27, 10:30
Medlem
lyckebobys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Det är därför man dricker vatten efteråt för att skölja rent mun och tänder.
...exakt, många vare sig sköljer eller borstar tänderna 2 ggr om dagen....det blir värre missfärgning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in