2021-11-26, 16:58
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Hon fyller år idag och L klänger med sin Covid 19 smittade mamma. Borde det inte var så att brickan skulle ställas utanför dörren för att undvika smittspridning?
Han är ju vaccinerad.
Förstår inte vitsen med att bära in bricka (ser mer ut som en skärbräda) till sängen, ta foto och sen bära ut brickan till matbordet och äta frukosten där.
Och ballonger till en 34-åring?
Är det ett nytt påfund?
Citera
2021-11-26, 20:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Här ger hon minsann svar till en person som ifrågasätter varför hon inte vaccinerats på grund av medicinska skäl.

https://postimg.cc/gallery/nxrJS0g

Hon skriver att hon höll på att dö som baren då hon fick vaccin, och att hon förhöjda blodproppsvärden.

Då borde hon stå på blodförtunnande... ?
Jag har också varit nära att dö efter att ha fått läkemedel, dock ej vaccin, för en drös år sedan. Jag avråddes ändå inte från detta, men övervakades noga.
Citera
2021-11-26, 20:37
Medlem
Det är så komiskt.

Hon skriver att hon är så sjuk och trött, men hon orkar ändå att uppdatera sitt IG samt sin blogg med text motsvarande en uppsats längd.

- Hon skriver att L är vaccinerad, men barn under 12 år vaccineras inte.
- Hon skriver att både Jonas och L testas varje dag, varför? Och, vilken vårdcentral gör det? Om hon inte syftar på självtest man utför i hemmet.
- My skriver att hon har ökad risk för blodpropp, då borde hon rimligtvis stå på antikoagulantia?
- Jag jobbar inom intensivvården, och jag har ALDRIG varit med om att man lägger in patienter för att de ska få vaccin. Det där är ren och skär nonsens.
Citera
2021-11-26, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Det är så komiskt.

Hon skriver att hon är så sjuk och trött, men hon orkar ändå att uppdatera sitt IG samt sin blogg med text motsvarande en uppsats längd.

- Hon skriver att L är vaccinerad, men barn under 12 år vaccineras inte.
- Hon skriver att både Jonas och L testas varje dag, varför? Och, vilken vårdcentral gör det? Om hon inte syftar på självtest man utför i hemmet.
- My skriver att hon har ökad risk för blodpropp, då borde hon rimligtvis stå på antikoagulantia?
- Jag jobbar inom intensivvården, och jag har ALDRIG varit med om att man lägger in patienter för att de ska få vaccin. Det där är ren och skär nonsens.
MM har ett 'eget medicinskt team' , som hon nämnt flera ggr tidigare så då är det väl 'teamet' som testar.. (host host)
Citera
2021-11-26, 20:48
Medlem
TPLs avatar
Jaså, köttbullar, potatismos och gräddsås är Mys favorit?
Jag trodde hon bara åt kyckling och ris (och Ahlgrens bilar och chokladbitar).

https://postimg.cc/G9ZMFM6v
Citera
2021-11-26, 21:11
Medlem
Ännu en pinsam bild på L för att visa sin egen födelsedag.

Alltså nu måste hon bli kompis med Bo bybo h Tilda igen så att hon och L kan fixa håret.

Vill inte gnälla på barn men hur kan hon publicera bilden på L vid födelsedagsfeukosten när han ser ut så i håret.

Nu får hon börja tänka till gällande L.
Citera
2021-11-27, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Ännu en pinsam bild på L för att visa sin egen födelsedag.

Alltså nu måste hon bli kompis med Bo bybo h Tilda igen så att hon och L kan fixa håret.

Vill inte gnälla på barn men hur kan hon publicera bilden på L vid födelsedagsfeukosten när han ser ut så i håret.

Nu får hon börja tänka till gällande L.

Ja herregud hur han ser ut.
Och hon. Och sängen. Och hemmet. Allt känns så ofräscht med henne.
Citera
2021-11-27, 10:17
Medlem
Poängen är att hon kunde precis lika gärna lagt ut en bild på frukosten utan L!

Men åter hamnar han i en känslig ålder på insta/blogg helt crazy i håret.
Citera
2021-11-27, 16:05
Medlem
Först skriver My att hennes son är vaccinerad (åtminstone kan man tolka hennes text på det viset). När folk nu ifrågasätter detta och säger att barn under 12 år inte får vaccinera sig förnekar hon att han är vaccinerad.

https://postimg.cc/gallery/ZWK3V3P
Citera
2021-11-27, 17:46
Medlem
TPLs avatar
Blandade åsikter om hennes mix av reklam och tyck-synd-om-mig på Bloggbevakning nu.
Citera
2021-11-27, 17:59
Avslutad
My rasar på bloggen. Alla har fel och är idioter. Hon själv har köpt en fet bil till sig som väntar på att hämtas. L har nu också covid 19.
Citera
2021-11-27, 18:18
Medlem
Antingen kan väninnan Anna Book sticka koftor eller så har My fått överta, ärva en stooooor offerkofta från Anna! Vilket försvarstal från My. Sorry My ditt varumärke håller på att försviiiiiiinnnnaaaaa……….. och bilen får du nog lämna tillbaka när det börjar göra ont i börsen….oopps
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in