2022-02-03, 12:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon måste vara jävligt upptagen nu. Inget i stories mer än grattishälsningen till kompisen.
Senaste inlägget på Instagram för 3 dar sen. Vad sysslar hon med?
Programmerar och lagar mat?

Från mrkoll:

Hej Skatteverket! 👏
Ja, india*en (ett uttryck jag förövrigt har svårt för att hon använder sig av) bor i sin lägenhet med 2 tjejer
Är J adopterad?
Citera
2022-02-03, 13:05
Medlem
TPLs avatar
Hon påstår hela tiden att hennes viktuppgång beror på hennes krånglande sköldkörtel. Men om underfunktionen är så grav som hon vill få oss att tro borde det märkas på hennes ögonbryn. Eller är dom målade?
Citera
2022-02-03, 14:25
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:
Hon måste vara jävligt upptagen nu. Inget i stories mer än grattishälsningen till kompisen.
Senaste inlägget på Instagram för 3 dar sen. Vad sysslar hon med?
Programmerar och lagar mat?

Hon är säkert sjuk.. precis som Anna oxå är.
Citera
2022-02-03, 16:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
Hon är säkert sjuk.. precis som Anna oxå är.
Ja, Mytomanen är väl sällan frisk mer än en vecka i taget. Hon är säkert infekterad av pressade grönsaker eller covid-19 för tredje gången.
Citera
2022-02-03, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ja, india*en (ett uttryck jag förövrigt har svårt för att hon använder sig av) bor i sin lägenhet med 2 tjejer
Är J adopterad?

Ja han är adopterad. Från Ecuador om jag minns rätt.
Citera
2022-02-03, 16:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Ja, Mytomanen är väl sällan frisk mer än en vecka i taget. Hon är säkert infekterad av pressade grönsaker eller covid-19 för tredje gången.
Hon gjorde väl en ny batch av färskpressad gegga för en vecka framåt? Samma som när hon blev så sjuk sist?🤣🤣
Citera
2022-02-03, 20:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Är J adopterad?
Jag vet inte varifrån mr koll tar sina uppgifter men man ska väl vara skriven där man har sin huvudsakliga dygnsvila om jag inte minns formuleringen fel. Och My har otaliga gånger sagt att de bor ihop.
Citera
2022-02-03, 20:11
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jag vet inte varifrån mr koll tar sina uppgifter men man ska väl vara skriven där man har sin huvudsakliga dygnsvila om jag inte minns formuleringen fel. Och My har otaliga gånger sagt att de bor ihop.
Ja, man ska vara folkbokförd där man tillbringar den mesta tiden.
Citat:
Man ska vara folkbokförd på adressen där man har sin huvudsakliga dygnsvila.

#skatteverket 🌵
Citera
2022-02-03, 20:35
Medlem
TPLs avatar
Nu har hon tagit bort det senaste inlägget på Instagram, bilden där hon stod i badrummet och smorde in ansiktet. Konstigt.
Vad är det som händer? Om hon är sjuk orkar hon väl inte hålla på och sortera ut bilder.
MYstiskt.
Citera
2022-02-04, 11:43
Medlem
BluesCluess avatar
Citat:
Nu har hon tagit bort det senaste inlägget på Instagram, bilden där hon stod i badrummet och smorde in ansiktet. Konstigt.
Vad är det som händer? Om hon är sjuk orkar hon väl inte hålla på och sortera ut bilder.
MYstiskt.

Hon har även svarat på en kommentar på sin blogg idag fredag så sjuk är hon inte. Gissar istället på att den nya Brf har stoppat hennes gymplaner då hon ej sökt tillstånd från dem. Nu funderar hon som bäst på hur hon ska ljuga ihop detta på sin blogg, att hennes ”PT” studio måste flytta igen.
Citera
2022-02-04, 13:39
Medlem
Jag gissar på att MYtomanen är på upphällningen! Dåligt kundunderlag helt enkel. Folk har genomskådat denna oseriösa, penningkåta och icke trovärdiga person. Det går inte att sitta med fläskfian TookAnna Stolledano och glufsa i sig pizza och gofika när man ska vara ett föredöme som PT och kostvägledare. Man måste vara dedikerad på heltid och leva upp till de tjänster MYtomanen säljer! Stoppar hon inte mat i sig är det sjukdomar, mediciner och osanningar om prover hit och dit. Har aldrig träffat på en mer oseriös människa inom gym och kost som MYtomanen OsMartens. Det som fick mig att verkligen avsky henne var de ocensurerade bilderna på stackars sonen. Inte undra på att han for illa på skolan. Tack och lov att även MYtomanen läser på fb och tog till sig kritiken. Därav hennes nya privata IG
Citera
2022-02-04, 13:41
Medlem
Glömde! Hennes otrevliga sätt mot sina följare 🌵🌵🌵Någonting hennes äldre vännina TookAnna lärt henne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in