Citat:
Läste nyss den kommentaren. Längre ner kom ett hätskt utfall mot nån som tydligen ifrågasatt angående medicineringen. Innan jag hann skriva av texten hann My radera! Vilken vidrig jävla människa hon är!Hon skrev att det absolut inte går att sätta in Levaxin när hon tar den där hemliga medicinen mot sin "hemliga dödliga sjukdom" och att vi i stort sett ska hålla käften när vi inte vet vilken medicin hon tar.

Hon har visat bild på Lithionit och Euthyrox. Den första är mot hennes bipolära sjukdom, den andra för att höja ämnesomsättningen eftersom Lithionit ger sänkt ämnesomsättning.
Euthyrox är levotyroxin precis som Levaxin. Av 10 patienter med Lithionit som jag träffat står 9 på Levaxin.
My måste vara en medicinsk gåta. Allt ljugande om mediciner. 🤮
Hon kunde inte vaccinera sig för då måste hon vara inlagd och övervakad under tiden vaccinet ges. Hon fick frågan för några veckor sen hur det gick med vaccineringen. My svarade att "det var på gång".
Hon var så illa däran på grund av sina andningsuppehåll och fick ha en sak som skulle mäta och räkna dessa uppehåll. Den natten beskrev hon som "det värsta hon varit med om i hela sitt liv".

Efter det har vi inte hört ett ord om hennes andningsuppehåll.
Just nu är hon mitt uppe i ett krig som rör hennes sjukdomar och mediciner. Hon gräver sin grop djupare och djupare. Och snart ramlar hon ner i den. Tycker inte ett dugg synd om henne. Hon kommer att må bra av att smaka sin egen beska medicin. 👿
#skatteverket #levotyroxin 🌵🌵🌵
), renoverat och mycket, mycket mera.