Citat:
Ursprungligen postat av
Problem2020
LJ hade blå täckjacka...
Tror du verkligen att han är så oskyldig som han ser ut ?
LJ lever och har hälsan. När han dör kan vi använda hans signalement som intäkt för att han var GM.
-Signalementet passar hjälpligt in på GM.
-LJ ljuger eller vill inte berätta vad "föremålet i hans väska" var.
-LJ har befunnit sig vid mordplatsen enligt polisens anteckningar.
-LJ hade druckit ett glas sherry under mordnatten och alla insatta vet att de som dricker sprit också är misstänkta.
-LJ har observerats av vittnen efter mordet på mordplatsen.
-LJ har enligt polisen varit uppe och sprungit på DBG.
När LJ så småningom avlider, jag hoppas det dröjer många herrans år tills dess, bör vi kunna beskylla honom för mordet då han inte själv kan försvara sig.
SE pekar ju ut LJ som mördare i pressen redan dagen efter mordet!