2021-11-26, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Rasism och funkofobi. Måste vara kul att vara så inskränkt. Man ser ju i den här tråden hur dåligt allmänbildade folk är som inte ens känner till hälften av deltagarna.
SVT kanske kommit på nåt nytt?
Ett negerlag mot ett mongolag.
Alla som såg det kunde mer och fick ökat självförtroende.
Citera
2021-11-26, 22:20
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Mina Damer och Herrar! Jag presenterar för er Flashback 2021. Eller Sverige 1950. Ett fattigt land med löss och ohyra, eller ett av världens rikaste exportländer. Ni väljer!

Eller så slutar alla va så butthurt över ord, dom svarta dominerade totalt, nöjd nu?
Citera
2021-11-26, 22:21
Medlem
BLM gjorde bra ifrån sig. Inget att klaga på
Citera
2021-11-26, 22:21
Medlem
Onkel Vanjas avatar
Citat:
I detta fall blev det Sveriges intelligentaste artist.
Var mer totalvinnare jag tänkte på, men visst Timbuktu är ingen dumskalle. Tvärt om.

Dock var MO ett bottennapp, även på förhand. Vill se underhållande och kunniga deltagare. Rönndahl, Apelgren, Haag, Wester, Lind, Hoa-Hoa osv.
Citera
2021-11-26, 22:34
Medlem
XtraXs avatar
Svenska folket skulle bara veta vad det är för gangsters Svt ger utrymme till på bästa sändningstid.

Sär Klas
Citera
2021-11-26, 22:36
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Eller så slutar alla va så butthurt över ord, dom svarta dominerade totalt, nöjd nu?

Jason/Timbaktu och stjärnkocken dominerade totalt på grund av sin allmänbildning, ja det är sant.

Sen är det väl rätt ointressant det andra du skriver, om Carola och Lasse Berghagen vinner, brukar du skriva "dom vita dominerade totalt". Nej, trodde väl inte det
Citera
2021-11-26, 22:38
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Jason/Timbaktu och stjärnkocken dominerade totalt på grund av sin allmänbildning, ja det är sant.

Sen är det väl rätt ointressant det andra du skriver, om Carola och Lasse Berghagen vinner, brukar du skriva "dom vita dominerade totalt". Nej, trodde väl inte det

Om det var mot Jason och Marcus hade jag det, och jag hade inte menat något som helst annat än just det jag skrev även om bajsnödiga ordfascister tror att ni räddar världen genom att påtvinga folk att sluta säga neger.
Citera
2021-11-26, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Om det var mot Jason och Marcus hade jag det, och jag hade inte menat något som helst annat än just det jag skrev även om bajsnödiga ordfascister tror att ni räddar världen genom att påtvinga folk att sluta säga neger.

Sluta tramsa Du vet att du inte skulle ha gjort det. Du vågar inte ens stå för den du är. Lite tragiskt, men vi andra går vidare.
Citera
2021-11-26, 22:43
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Sluta tramsa Du vet att du inte skulle ha gjort det. Du vågar inte ens stå för den du är. Lite tragiskt, men vi andra går vidare.

Nej, jag kallar saker det dom är, sluta inbilla dig annat (men gulligt att du kallar det ’går vidare’).
Citera
2021-11-26, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Undra om Ocarsson hade klarat kemiska beteckningen på vatten eller guld :-)
Tveksamt

Kemisk beteckning för vatten..?
Citera
2021-11-26, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Svenska folket skulle bara veta vad det är för gangsters Svt ger utrymme till på bästa sändningstid.

Sär Klas

Jason gjorde en hel del samarbeten tidigt, denna är från 2000 och superskön.

Vet ni Timbaktu's nettoförmögenhet? Just nu 40 miljoner kronor. Smaka på den, och tänk mer på hur ni själva skulle ha kunna göra något vettigt i livet som givit er en slant.

Lite mer förvånande är väl att hans lagpolare, stjärnkocken Marcus Samuelsson (ni vet, han som ställde sig upp hela tiden) har en nettoförmögenhet som är ännu högre, 50 mille. Räcker till ett ganska lyxigt boende och säkert en båt på 20 meter eller så.

Tänk på det när ni sitter i er skabbiga lägenhet i Bandhagen.
Citera
2021-11-26, 22:48
Medlem
Molly Sandén hade sminkat sig som en hora. Usch!
Tiotusenkronorsfrågan är varför inte fiskarna fick sprattla (eller vad det nu var transan sa)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in