Rasism och funkofobi. Måste vara kul att vara så inskränkt. Man ser ju i den här tråden hur dåligt allmänbildade folk är som inte ens känner till hälften av deltagarna.
SVT kanske kommit på nåt nytt?
Ett negerlag mot ett mongolag.
Alla som såg det kunde mer och fick ökat självförtroende.
Mina Damer och Herrar! Jag presenterar för er Flashback 2021. Eller Sverige 1950. Ett fattigt land med löss och ohyra, eller ett av världens rikaste exportländer. Ni väljer!
Eller så slutar alla va så butthurt över ord, dom svarta dominerade totalt, nöjd nu?
Svenska folket skulle bara veta vad det är för gangsters Svt ger utrymme till på bästa sändningstid.
Ring Snuten, säg åt dem 'sätt på blåljusen', ja jao jao
Ring Snuten, för Sär Klas e i huset, jao, jao, jao
[Sär Klas aka Timbuktu]
Ja råna en bank med en banan-attrapp
Å smet undan lagens vakt, å sket över en galen takt
U. Smuts, levererar en kuldusch
Klämde bananen i avgasröret på en piketbuss
Lever i hetluft, figurerar i 'Efterlyst'
Fan, man e väl en mästertjyv
Med landbygdens snabbaste flyktcykel
En hottad flakmoppe, en riktig knyckjycke
Lev å lär, karriär kriminell
Med Tompa, Carlos, Ågren, Sär å Kjell
Undgått tutsignaler å snutpinaler
så som klovar rå som bovar -Vi e grova!
Packa kappsäcken full med guld å gröna
Ännu en episod i Sedlighetrotelns skröna
Ring snuten, Kjell Kriminell e i huset, jao jao jao
Ring Snuten, säg åt dem att suga på kuken, hahahaha
Eller så slutar alla va så butthurt över ord, dom svarta dominerade totalt, nöjd nu?
Jason/Timbaktu och stjärnkocken dominerade totalt på grund av sin allmänbildning, ja det är sant.
Sen är det väl rätt ointressant det andra du skriver, om Carola och Lasse Berghagen vinner, brukar du skriva "dom vita dominerade totalt". Nej, trodde väl inte det
Jason/Timbaktu och stjärnkocken dominerade totalt på grund av sin allmänbildning, ja det är sant.
Sen är det väl rätt ointressant det andra du skriver, om Carola och Lasse Berghagen vinner, brukar du skriva "dom vita dominerade totalt". Nej, trodde väl inte det
Om det var mot Jason och Marcus hade jag det, och jag hade inte menat något som helst annat än just det jag skrev även om bajsnödiga ordfascister tror att ni räddar världen genom att påtvinga folk att sluta säga neger.
Om det var mot Jason och Marcus hade jag det, och jag hade inte menat något som helst annat än just det jag skrev även om bajsnödiga ordfascister tror att ni räddar världen genom att påtvinga folk att sluta säga neger.
Sluta tramsa Du vet att du inte skulle ha gjort det. Du vågar inte ens stå för den du är. Lite tragiskt, men vi andra går vidare.
Svenska folket skulle bara veta vad det är för gangsters Svt ger utrymme till på bästa sändningstid.
Ring Snuten, säg åt dem 'sätt på blåljusen', ja jao jao
Ring Snuten, för Sär Klas e i huset, jao, jao, jao
[Sär Klas aka Timbuktu]
Ja råna en bank med en banan-attrapp
Å smet undan lagens vakt, å sket över en galen takt
U. Smuts, levererar en kuldusch
Klämde bananen i avgasröret på en piketbuss
Lever i hetluft, figurerar i 'Efterlyst'
Fan, man e väl en mästertjyv
Med landbygdens snabbaste flyktcykel
En hottad flakmoppe, en riktig knyckjycke
Lev å lär, karriär kriminell
Med Tompa, Carlos, Ågren, Sär å Kjell
Undgått tutsignaler å snutpinaler
så som klovar rå som bovar -Vi e grova!
Packa kappsäcken full med guld å gröna
Ännu en episod i Sedlighetrotelns skröna
Ring snuten, Kjell Kriminell e i huset, jao jao jao
Ring Snuten, säg åt dem att suga på kuken, hahahaha
Sär Klas
Jason gjorde en hel del samarbeten tidigt, denna är från 2000 och superskön.
Vet ni Timbaktu's nettoförmögenhet? Just nu 40 miljoner kronor. Smaka på den, och tänk mer på hur ni själva skulle ha kunna göra något vettigt i livet som givit er en slant.
Lite mer förvånande är väl att hans lagpolare, stjärnkocken Marcus Samuelsson (ni vet, han som ställde sig upp hela tiden) har en nettoförmögenhet som är ännu högre, 50 mille. Räcker till ett ganska lyxigt boende och säkert en båt på 20 meter eller så.
Tänk på det när ni sitter i er skabbiga lägenhet i Bandhagen.