Citat:
Ursprungligen postat av
AnnaDea
Och som vanligt med dig så tolkar du från arslet och vet inte ens vad du postar eftersom i din hjärntvättade värld så är vaccinet felfritt.
Dock så kan du inte ens räkna med dina egna exempel.
2014
2015
2016
2017
2018.
617/5 = 123.4 ~ 124.
Så något som håller på mellan 2017-2018 håller alltså på i 2 år. Är det så du tolkar det?
Citat:
Ursprungligen postat av
AnnaDea
Dina egna undersökningar ger jag inte mycket för tyvärr.
Citat:
Ursprungligen postat av
AnnaDea
Har aldrig bytt fokus någonsin med dig. Dock har du ignorerat tidigare och fortfarande inte förklarat för oss hur man ska tolka grafen angående döda i influensa.
Väntar fortfarande på det svaret.
Sluta projektera dina egna begränsningar på andra, tack!
Som jag skrivit till dig förut. Bara för att jag inte svarar på dina verbala påhopp så betyder det inte att du har rätt. Dina siffror att 6000 dör av influensa ärligen är ett jävla påhitt och kommer alltid att vara. Sedan att jag råkade missa att mina siffror på 505st endast är
bekräftade må vara hänt. Det betyder inte att dina siffror blir mer sanna förstår du. Men byt inte fokus nu som du brukar. Lustigt att du försöker igen ändå.
Citat:
Ursprungligen postat av
AnnaDea
Och fortfarande frågade jag om - FÖRRA ÅRET - som jag får nämna en tredje gång nu till dig. Så undrar vem som byter fokus hela tiden...
Vadå förra året? Varför skulle det vara viktigt när vi har siffrorna för 2014-2018. Skulle det vara en dipp efter det eller vad menar du?
Citat:
Ursprungligen postat av
AnnaDea
En viktig detalj i denna rapport är:
Dessa som har dött i år är bra mycket yngre, bland annat den yngsta som var 13 år.
Är det en viktig detalj? Då kanske de 13-åringarna som dog mellan 2014-2018 inte är med i min rapport då?
Denna spelare dog 2016 och bör enligt dig vara med i rapporten?
https://www.theguardian.com/uk-news/2016/aug/26/boy-13-dies-after-collapsing-at-football-training
Förresten är säkert spelare som Riuler Oliveira som dog i sömnen med i din lista på 108st spelare också. Det vet vi inte eftersom ingen vet vem var siffran 108st kommer ifrån. Igen funderar man på din bristande källkritik.
Den rapporten jag hänvisar till tar
endast upp spelare som dött på fotbollsplanen eller senast 1 timme efter. Har de dött i sömnen så finns de inte medräknade.
Ge dig nu.