Citat:
Ursprungligen postat av
claesek
Hur många importrelationer håller livet ut så som de flesta män nog tänker sig när de hämtar tjejer från fattiga länder och ger dem PUT och medborgarskap?
Hur många attraktiva thailändskor och dylikt stannar hos sina PUT-ansvariga män utan otrohet, åtminstone tills "importmännen" dör en naturlig död?
Hur ofta håller relationer/äktenskap efter PUT när svenska män importerar attraktiva tjejer / hyfsat unga attraktiva från fattiga länder så som t.ex. Thailand?
Hur stor är chansen att en relation håller i Sverige med en attraktiv thailändska när en svensk vanlig "Kalle" flyttar ihop eller gifter sig? Statistik?
importrelationer? Jäkla ord! Men till OT.
Tro över lag samma som svenska par. Tro de håller bättre än ett svenskt par mycket p.g.a samförstånd mellan parterna. Jag har varit ihop med min sedan 2012,vi är fortfarande lika lyckliga ihop.
Vi bruka träffa andra par(mixed couples) där många träffade varandra på 1980 talet. Det händer ibland det inte håller mellan dem, man glider ifrån varandra precis som många svenska par.
Av dem 40 tal mixed couples par vi känner, så vet jag två par ska gå i sär eller är på väg. Den ena är för han springer på massage får ett nyp med andra kvinnor. Nr 2 är för att de kan inte få barn och han vill ha biologiska barn.
Så det är svårt att veta, men sak är sant. Man kan inte ta den första bästa snygga brud som man se på bild. Tro det håller inte!!
Sedan är thailändskor kända för ha de största dollar tecken i ögonen, så de skulle jag stå över. Finns andra bättre asiatiskor tjejer som tex i Indonesien. De har inte lika stora dollartecken i ögonen, det enligt mig.
Du får tänka på, de ser inte på kärleken som vi gör i väst. Som min fru nämnde det viktigast är det är en man som kan försörja henne och hennes barn. Och inte springer sin väg när läkare räkningen kommer typ... Min fru hade hört talats om skandinaviska män är bra. Att vi är trogna och inte spelar bort pengar m.m. Framför allt behandlar inte de som varor utan som kvinnor. Hittar du en bra asiatisk kvinna, så håller det hela livet ut.