2021-11-26, 04:15
Avslutad
Hur många importrelationer håller livet ut så som de flesta män nog tänker sig när de hämtar tjejer från fattiga länder och ger dem PUT och medborgarskap?
Hur många attraktiva thailändskor och dylikt stannar hos sina PUT-ansvariga män utan otrohet, åtminstone tills "importmännen" dör en naturlig död?

Hur ofta håller relationer/äktenskap efter PUT när svenska män importerar attraktiva tjejer / hyfsat unga attraktiva från fattiga länder så som t.ex. Thailand?
Hur stor är chansen att en relation håller i Sverige med en attraktiv thailändska när en svensk vanlig "Kalle" flyttar ihop eller gifter sig? Statistik?
Citera
2021-11-26, 04:21
Avslutad
Eller åtminstone fem år eller längre efter permanent uppehållstillstånd, alternativt svenskt medborgarskap.
Citera
2021-11-26, 05:57
Medlem
sebastian66s avatar
Jag tror inte ens det finns statistisk på detta.. Bara en gissning 50% stannar resten seglar iväg träffar polare likvärdiga vänner dvs thai eller asiater. Sedan hyschas det om det finns en annan singelman som är bra för dig etc etc. Det är alltid en stor chansning på att satsa på en asiat lite som ett lotteri.
Risken är uppenbar att man blir lämnad om man är 60 skaffar sig en asiat på 22-24 år som många tyvärr gör. Det funkar sällan med sån ålderskillnad idag heller.
Har du planer på en asiat tänk dig för många gånger för merparten ska alltid skicka hem pengar till familj släkt etc. Dvs du gifter dig INTE med henne utan typ med hela familjen.
Åk hellre ner till asien ragga på en kvinna och stanna i asien är ett bättre råd då får du helheten.
Då är det lättare att behålla en asiat för alla vill liksom inte till sverige.
Citera
2021-11-26, 06:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Jag tror inte ens det finns statistisk på detta.. Bara en gissning 50% stannar resten seglar iväg träffar polare likvärdiga vänner dvs thai eller asiater. Sedan hyschas det om det finns en annan singelman som är bra för dig etc etc. Det är alltid en stor chansning på att satsa på en asiat lite som ett lotteri.
Risken är uppenbar att man blir lämnad om man är 60 skaffar sig en asiat på 22-24 år som många tyvärr gör. Det funkar sällan med sån ålderskillnad idag heller.
Har du planer på en asiat tänk dig för många gånger för merparten ska alltid skicka hem pengar till familj släkt etc. Dvs du gifter dig INTE med henne utan typ med hela familjen.
Åk hellre ner till asien ragga på en kvinna och stanna i asien är ett bättre råd då får du helheten.
Då är det lättare att behålla en asiat för alla vill liksom inte till sverige.
Oh Gosse!!! I vilken värld lever du Vad trodde du... Hahaha!!!

Det är mindre än 50% som stannar. Mer än 90% lämnar och då snackar vi seriösa män med bra inkomst, status, schyssta bostäder och inte alltför gamla. Vissa gifta, andra med barn tillsammans, eller både och.

Om dåliga inkomster, låg status och eller gubbar nästan alla blir bedragna eller lämnade. I så fall 99% efter PUT inom en femårsperiod. Åtminstone asiatkvinnorna här i Göteborg/Kungälv.

Nej bättre svar vill jag ha.
Citera
2021-11-26, 06:50
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av claesek
Hur många importrelationer håller livet ut så som de flesta män nog tänker sig när de hämtar tjejer från fattiga länder och ger dem PUT och medborgarskap?
Hur många attraktiva thailändskor och dylikt stannar hos sina PUT-ansvariga män utan otrohet, åtminstone tills "importmännen" dör en naturlig död?

Hur ofta håller relationer/äktenskap efter PUT när svenska män importerar attraktiva tjejer / hyfsat unga attraktiva från fattiga länder så som t.ex. Thailand?
Hur stor är chansen att en relation håller i Sverige med en attraktiv thailändska när en svensk vanlig "Kalle" flyttar ihop eller gifter sig? Statistik?

importrelationer? Jäkla ord! Men till OT.

Tro över lag samma som svenska par. Tro de håller bättre än ett svenskt par mycket p.g.a samförstånd mellan parterna. Jag har varit ihop med min sedan 2012,vi är fortfarande lika lyckliga ihop.

Vi bruka träffa andra par(mixed couples) där många träffade varandra på 1980 talet. Det händer ibland det inte håller mellan dem, man glider ifrån varandra precis som många svenska par.

Av dem 40 tal mixed couples par vi känner, så vet jag två par ska gå i sär eller är på väg. Den ena är för han springer på massage får ett nyp med andra kvinnor. Nr 2 är för att de kan inte få barn och han vill ha biologiska barn.

Så det är svårt att veta, men sak är sant. Man kan inte ta den första bästa snygga brud som man se på bild. Tro det håller inte!!

Sedan är thailändskor kända för ha de största dollar tecken i ögonen, så de skulle jag stå över. Finns andra bättre asiatiskor tjejer som tex i Indonesien. De har inte lika stora dollartecken i ögonen, det enligt mig.

Du får tänka på, de ser inte på kärleken som vi gör i väst. Som min fru nämnde det viktigast är det är en man som kan försörja henne och hennes barn. Och inte springer sin väg när läkare räkningen kommer typ... Min fru hade hört talats om skandinaviska män är bra. Att vi är trogna och inte spelar bort pengar m.m. Framför allt behandlar inte de som varor utan som kvinnor. Hittar du en bra asiatisk kvinna, så håller det hela livet ut.
Citera
2021-11-26, 06:51
Medlem
sebastian66s avatar
Jag tror att du måste komma in i matchen på allvar. Jag känner väldigt många som fortfarande lever med thailändskor och filippinskor med.. Det känns som att du absolut har noll koll på läget.
Jag kan absolut säga att det är absolut inte stämmer med 90 %.
Jag känner att jag har ganska bra koll på detta med tanke på att jag har en polare som blandar sig mycket med asiater. Han har till och med en förening.
Citera
2021-11-26, 06:54
Medlem
Citat:
Oh Gosse!!! I vilken värld lever du Vad trodde du... Hahaha!!!

Det är mindre än 50% som stannar. Mer än 90% lämnar och då snackar vi seriösa män med bra inkomst, status, schyssta bostäder och inte alltför gamla. Vissa gifta, andra med barn tillsammans, eller både och.

Om dåliga inkomster, låg status och eller gubbar nästan alla blir bedragna eller lämnade. I så fall 99% efter PUT inom en femårsperiod. Åtminstone asiatkvinnorna här i Göteborg/Kungälv.

Nej bättre svar vill jag ha.

Varför tror du de lämnar för? Förmodligen för att de tror att de kan få någon bättre. Har man pengar, ser någorlunda stilig ut (enligt kvinnan), är bra i sängen och besitter charm, social kompetens och självförtroende så krävs det ganska mycket för att man ska bli utbytt. Man är då rätt unik.

Men varför köpa sig kärlek? Är väl roligare att dejta någon som faktiskt vill ha en.

Är man en ful och rik gubbe och får en ung het tjej så beror det givetvis på pengarna, det säger sig självt.
Citera
2021-11-26, 06:56
Avslutad
Om vi vänder på det Sebastian... Skulle du stannat med en och samma thailändska i Pattaya 5 år som du utifrån ett manligt perspektiv inte var attraherad av.

Du skulle knappt "klara" dig till ett "thailändskt PUT"... Herregud så löjligt.
Citera
2021-11-26, 07:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas17
Varför tror du de lämnar för? Förmodligen för att de tror att de kan få någon bättre. Har man pengar, ser någorlunda stilig ut (enligt kvinnan), är bra i sängen och besitter charm, social kompetens och självförtroende så krävs det ganska mycket för att man ska bli utbytt. Man är då rätt unik.

Men varför köpa sig kärlek? Är väl roligare att dejta någon som faktiskt vill ha en.

Är man en ful och rik gubbe och får en ung het tjej så beror det givetvis på pengarna, det säger sig självt.
Nehehaha det beror inte på pengarna heller. Jag har insikt, åtminstone i min stad. Men jag vill veta hela Sverige.

En ung sexbomb till tjej kan inte hålla en vanlig random Kalle i Pattaya. Och då är ändå Sverige "värre" än Pattaya sett på saken på samma sätt men från olika perspektiv.

Tror ni verkligen att random Kalle kan hålla en attraktiv thaia fem år efter PUT? Herregud vakna!
Senast redigerad av claesek 2021-11-26 kl. 07:06.
Citera
2021-11-26, 07:06
Medlem
Citat:
Nehehaha det beror inte på pengarna heller. Jag har insikt, åtminstone i min stad. Men jag vill veta hela Sverige.

En ung sexbomb till tjej kan inte hålla en vanlig random Kalle i Pattaya. Och då är ändå Sverige "värre" än Pattaya sett på saken på samma sätt men från olika perspektiv.

herregud vakna.

Helt rätt, det beror på kombinationen. Om vi säger att en tjej har ''lekt av sig'' och sedan går in i ett seriöst förhållande med dig men sedan inte vill ha med dig att göra mer, då är det kopplat till någonting som saknas.

Hade du velat lämna den ''perfekta'' kvinnan? Givetvis inte. När en tjej är tillräckligt stimulerad på alla plan, då kommer hon stanna.

Det är så det är.
Citera
2021-11-26, 07:07
Avslutad
Citat:
Helt rätt, det beror på kombinationen. Om vi säger att en tjej har ''lekt av sig'' och sedan går in i ett seriöst förhållande med dig men sedan inte vill ha med dig att göra mer, då är det kopplat till någonting som saknas.

Hade du velat lämna den ''perfekta'' kvinnan? Givetvis inte. När en tjej är tillräckligt stimulerad på alla plan, då kommer hon stanna.

Det är så det är.
NIX SÅ ÄR DET INTE! Endast när hon inte kan och känner att hon kan få bättre.
Citera
2021-11-26, 07:08
Medlem
Citat:
Varför tror du de lämnar för? Förmodligen för att de tror att de kan få någon bättre.

Citat:
NIX SÅ ÄR DET INTE! Endast när hon inte kan och känner att hon kan få bättre.

ok.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in