2021-11-26, 05:21
Medlem
friskXORsjuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas17
Verkar som att gurun ''PlanB'' kommer ha rejält fel nu i November

Modell debunked.

S2F, for real? Komiken är slående.

Om det vore så enkelt att följa elliot waves och trada efter candlesticks så hade ju alla varit svinrika. Räcker inte att med bara följa det för att vinna. Absolut inte.
Fan vad du tramsar. S2F duger i princip fortfarande om priset uppgår till 100k innan 2024 och 1M innan 2028. Precis
som den gjorde 2020 med 10k och 2016 med 1k.
Citera
2021-11-26, 05:24
Medlem
friskXORsjuks avatar
Citat:
Vad var det jag sa? Trodde du på fullaste allvar att han hade mer auktoritet än någon annan? Hans vilda spekulationer är värdelösa.

Njut av att hans modell inte kommer uppnå 98k dollar målet nu i November. Inte en chans att Bitcoin kommer nå 10 miljoner dollar 2030, vilka fantasier.

Att ha tur ett par gånger kan alla ha.
Dubbla igenomsnitt varje år och tiodubbla mellan halveringarna gäller tills motsatsen är bevisad. Det är det långt ifrån ännu.
Citera
2021-11-26, 05:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av friskXORsjuk
Fan vad du tramsar. S2F duger i princip fortfarande om priset uppgår till 100k innan 2024 och 1M innan 2028. Precis som den gjorde 2020 med 10k och 2016 med 1k.

Nej, för då bevisar modellen absolut ingenting. Hur tänker du din knäppgök? Helt ärligt, är du obegåvad? Börjar fan tro det.

Att tro på en bullish uppgång är inte samma sak som att förlita sig på en modell.

Om modellen fallerar både för november och december, hur är det då en bra modell?

Vid 2030 så säger S2F att priset ska vara 10 miljoner dollar. Är du så korkad så du tror det kommer ske? Finns inte en chans.

PlanB är inte smart om du tror det och att du tror att hans enkla modell indikerar att han är smart tyder på att du är extremt korkad. Han är en sopa.

Du vet inte vad intelligens är.
Senast redigerad av Lukas17 2021-11-26 kl. 05:35.
Citera
2021-11-26, 05:34
Medlem
Citat:
Dubbla igenomsnitt varje år och tiodubbla mellan halveringarna gäller tills motsatsen är bevisad. Det är det långt ifrån ännu.

Fallerar modellen i november och december så är den sämst. Bitcoin kommer aldrig nå 10 miljoner dollar till 2030, att du tror det visar på komiken. Värdelös modell, total bullshit.

Tror du på att Bitcoin kommer nå 10 miljoner dollar vid 2030? Ja/nej? Jag kan slå vad med dig om detta, så säker är jag.

SÅ din utvärdering av modellen är följande: ''Ööh, så länge Bitcoin fortsätter gå uppåt, precis som S2F säger så är modellen bra'', din åsna.

Att skapa en modell som speglar historisk data har 0 värde. Det handlar om framtida förutsägelser inget annat.

Tyvärr, planB är inte smart och att du tror att han är någon slags expert på Bitcoin visar på komiken i det hela. Man får VERKLIGEN hoppas att han lever som han lär och investerar stenhårt i Bitcoin. Patetisk spekulation.
Senast redigerad av Lukas17 2021-11-26 kl. 05:39.
Citera
2021-11-26, 05:39
Medlem
friskXORsjuks avatar
Citat:
Fallerar modellen i november och december så är den sämst. Bitcoin kommer aldrig nå 10 miljoner dollar till 2030, att du tror det visar på komiken. Värdelös modell, total bullshit.

Tror du på att Bitcoin kommer nå 10 miljoner dollar vid 2030? Ja/nej? Jag kan slå vad med dig om detta, så säker är jag.

SÅ din utvärdering av modellen är följande: ''Ööh, så länge Bitcoin fortsätter gå uppåt, precis som S2F säger så är modellen bra'', din åsna.
Dumheter. Det finns självklart ett tak när alla pengar i världen tar slut så det klingar av med tiden.
Citera
2021-11-26, 05:45
Medlem
Citat:
Dumheter. Det finns självklart ett tak när alla pengar i världen tar slut så det klingar av med tiden.

OK, så modellen är bra fast den inte levererar? Han sa att han är glad om den fungerar för detta årtiondet, det kommer den inte göra.

Tror den kommer fallera både i november nu, förmodligen till december och den kommer garanterat faila att nå 10 miljoner dollar till 2030.

Hur har du ens mage att prisa hans modell? Den suger. Helt värdelös.
Citera
2021-11-26, 05:46
Medlem
friskXORsjuks avatar
Citat:
OK, så modellen är bra fast den inte levererar? Han sa att han är glad om den fungerar för detta årtiondet, det kommer den inte göra.

Tror den kommer fallera både i november nu, förmodligen till december och den kommer garanterat faila att nå 10 miljoner dollar till 2030.

Hur har du ens mage att prisa hans modell? Den suger. Helt värdelös.
Kolla här:
https://twitter.com/100trillionUSD/status/1463849685924388866
Citera
2021-11-26, 05:49
Medlem
Citat:
Kolla här:
https://twitter.com/100trillionUSD/status/1463849685924388866

3 % fel är helt plötsligt 1 korrekt? Jahopp.

Han kommer ha fler fel, vänta och se. Kör en förutsägelse för bitcoin själv så kommer jag sätta emot dig?
Citera
2021-11-26, 05:53
Medlem
friskXORsjuks avatar
Citat:
3 % fel är helt plötsligt 1 korrekt? Jahopp.

Han kommer ha fler fel, vänta och se. Kör en förutsägelse för bitcoin själv så kommer jag sätta emot dig?
Klart man inte kan predikera rätt varje månad. Det är nån "floor model" som är mer felbenägen.

Jag säger bara min 100 k innan 2024, min 1 M innan 2028.
Senast redigerad av friskXORsjuk 2021-11-26 kl. 06:02.
Citera
2021-11-26, 06:06
Medlem
Citat:
Klart man inte kan predikera rätt varje månad. Det är nån "floor model" som är mer felbenägen.

Jag säger bara min 100 k innan 2024, min 1 M innan 2028.

Du ser ju själv, du tror 1 miljon dollar till 2028, då har hans S2F modell två år på sig till 2030 att öka med 10x, tror du på det också? Vi säger att Bitcoin når 1 miljon dollar till 2030, innebär det att hans modell är bra när han gissade på 10 gånger mer? Såklart inte.

Ja, han har flera modeller med EXTREMT breda prisförutsägelser, detta ökar hans sannolikhet att ha rätt med någon av modellerna, hur patetiskt är inte detta? Att förutse ett pris med en marginal på flera hundra tusen i dollar är bara löjligt.

Han skapade flera modeller för att behålla sitt rykte efter att han insåg att S2F aldrig kommer hålla.

Hans förutsägelser har 0 värde, för han är inte mer kunnig än någon annan och han lever gáranterat inte som han lär.
Citera
2021-11-26, 07:32
Medlem
friskXORsjuks avatar
S2F är en bra indikatior på vad vi förväntar oss att priset ska hamna efter halveringarna 2020, 2024 och 2028, ~100k, ~1M och ~10M. Det är ingen exakt prediktion.
Citera
2021-11-26, 07:43
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Leka under/över? Jadu, om jag är närmre än någon annan så är jag uppenbarligen bättre på att göra analyser?

Det räcker med att vi gör en jämförelse mellan våra löner och utbildning för att du ska inse vem nollan är.

Ska vi köra riktig kontraktskrivning med riktiga pengar inblandat så kan du PM:a mig. Du kommer förlora .

Haha, ingen kan förutse en exakt topp. Du tror du är något tradingproffs, det är ett påhittat yrke som knappt existerar.

Vad sägs om att du predictar bitcoin priset till 2026 så säger jag emot/för det?

Haha, så att du ska kunna känna dig duktig över att jag har fel om något som ingen kan ha rätt på i princip? Oj, vad smart du är.

Haha, en fjortis som har rätt? Jag är ju uppenbarligen smartare än du. Du är en nolla, kommer sätta min lön bredvid din och slå vad med riktiga pengar tills du är luspank, bara att PM:a om du vill köra rejäl kontraktskrivning med kraftiga straff för förloraren (lagliga).

Kommer ta dina pajassummor ifrån dig med enkelhet. Jag har slagit vad med Leaston och papper, vill du också förlora?

Haha, vet du vad baktesta är? Jag tror faktiskt inte det. Du sitter med din tekniska analys och tror du är ett tradinggeni.

Du vet inte ens hur korkad du är, rena kreuger-effekten. Dra till med en prediction så förnedrar jag dig eller kontakta mig om du vill ge bort flera miljoner genom verklig kontraktskrivning. Enkla pengar

''bearish divergence samt potentiell death cross på MACD på SOLUSDT daily'', sådär skriver man bara om man är autistisk. Din tekniska analys har 0 positiv förväntning. Har jag fel? OK, gå ut och kör igång 1000 trades, trada krypto ett par gånger per dag och visa hur ditt förträffliga system vinner dig pengar.

Du vet inte vad pengar är, du sitter hemma i mammas källare utan högskoleutbildning, gissar på att du inte ens är höginkomsttagare och tror att din patetiska tekniska analys är tillräckligt för att få grym avkastning, jävla BS.

Jag kan bevisa att jag är akademiker, kan du? Jag kan med enkelhet slå dig på fingrarna med min högre lön och jag kan med enkelhet slå vad med dig. Vågar du?

Hade du baktestat MACD så hade du vetat att det inte är en pålitlig indikator men du vet förstås inte ens vad avancerad baktestning är
Vad håller du på med? Det är helt uppenbart för mig att du antingen trollar eller är en mycket ensam person. Jag matar inte troll och tänker inte bemöta dina inlägg mer.

Du har dessutom blandat ihop PlanB’s modeller fullständigt. Floor model är baserat på on-chain data.

Lycka till med dina vadslagningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in