Leka under/över? Jadu, om jag är närmre än någon annan så är jag uppenbarligen bättre på att göra analyser?
Det räcker med att vi gör en jämförelse mellan våra löner och utbildning för att du ska inse vem nollan är.
Ska vi köra riktig kontraktskrivning med riktiga pengar inblandat så kan du PM:a mig. Du kommer förlora

.
Haha, ingen kan förutse en exakt topp. Du tror du är något tradingproffs, det är ett påhittat yrke som knappt existerar.
Vad sägs om att du predictar bitcoin priset till 2026 så säger jag emot/för det?
Haha, så att du ska kunna känna dig duktig över att jag har fel om något som ingen kan ha rätt på i princip? Oj, vad smart du är.
Haha, en fjortis som har rätt? Jag är ju uppenbarligen smartare än du. Du är en nolla, kommer sätta min lön bredvid din och slå vad med riktiga pengar tills du är luspank, bara att PM:a om du vill köra rejäl kontraktskrivning med kraftiga straff för förloraren (lagliga).
Kommer ta dina pajassummor ifrån dig med enkelhet. Jag har slagit vad med Leaston och papper, vill du också förlora?
Haha, vet du vad baktesta är? Jag tror faktiskt inte det. Du sitter med din tekniska analys och tror du är ett tradinggeni.
Du vet inte ens hur korkad du är, rena kreuger-effekten.
Dra till med en prediction så förnedrar jag dig eller kontakta mig om du vill ge bort flera miljoner genom verklig kontraktskrivning. Enkla pengar
''bearish divergence samt potentiell death cross på MACD på SOLUSDT daily'', sådär skriver man bara om man är autistisk. Din tekniska analys har 0 positiv förväntning. Har jag fel? OK, gå ut och kör igång 1000 trades, trada krypto ett par gånger per dag och visa hur ditt förträffliga system vinner dig pengar.
Du vet inte vad pengar är, du sitter hemma i mammas källare utan högskoleutbildning, gissar på att du inte ens är höginkomsttagare och tror att din patetiska tekniska analys är tillräckligt för att få grym avkastning, jävla BS.
Jag kan bevisa att jag är akademiker, kan du? Jag kan med enkelhet slå dig på fingrarna med min högre lön och jag kan med enkelhet slå vad med dig. Vågar du?
Hade du baktestat MACD så hade du vetat att det inte är en pålitlig indikator men du vet förstås inte ens vad avancerad baktestning är