2021-11-25, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Hej!
Jag tycker mig märka att du inte gärna vill svara på frågor.
Nåväl, kl 17:54 postade jag ett inlägg där jag målade upp ett tänkt scenario där du, Emil och "kusin" Lydia ni alla tre befinner i samma rum/kök och där du då börjar kärleksvänslas lite så där mysigt med Emil.

När du nu, alldeles nyligen, fått reda på vad "kusin" Lydia är kapabel till, nämligen att ta ut en bössa, ladda den och döda, har du då nån tanke om hur nära det var att kanske du hade blivit skjuten med en hagelsvärm?
Om du tänkt en sån tanke, för den vore ju inte särskilt djärv mtp hurdan Lydia visat sig vara, hur ser din tanke då ut?
Du tackar Gud för att du inte pussade Emil inför Lydia?
Kan det vara så?

Vilka frågor?
Och som jag sagt, vi vuxna sitter inte och gulligpluttar vid köksbordet. Kanske du gör det, men jag gör det inte.
2021-11-25, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Varför ursäktar du dig hela tiden? Och dessutom säger att du inte gjort något fel?
Du har ju inte gjort något fel?
Dina inlägg är lite förbryllande..🙄

Var i detta inlägg ursäktade jag mig?
Nej, jag har inte gjort något fel. Eller jo, jag gick bakom ryggen på min förra man när jag inledde förhållande med Emil. Det var fel, och det vet jag om.
2021-11-25, 19:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Vilka frågor?
Och som jag sagt, vi vuxna sitter inte och gulligpluttar vid köksbordet. Kanske du gör det, men jag gör det inte.
Du har skrivit att du varit med fast inte deltagit i orgier i huset..

Du påstår att du varit med när Emil dikterat vad Lida ska säga, framföra mellan två konkurerande bolag? Menar du att lilla Lida rent av sysslat med utpressning? För lite spänning i vardagen? Till priset av att Emil blir av med jobbet? Där sitter du och myser? Fortfarande är jag frågande till massor, det är bara lögner rakt igenom. Vidrigt, men det blir väl så om föräldrarna brister och inte bryr sig. Allt finns i förundersökningen. Droger, rån mm
2021-11-25, 20:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Det som du fetade, det var ju då, dåtid, förut så älskade de varandra och planerade......

Men det är inte relevant för brottet!

Det som är relevant är om det fanns flera kvinnor som han "dejtade" samtidigt, som ev gjorde L så arg att hon tryckte av den kvällen.....det vet vi ju inte.
Fanns det det i verkligheten? Du sitter och rapar ur dig olika teorier som alla har gemensamt att framställa brottsoffret som det ena värre än det andra, fabriserat av dig själv. Behåll det för dig själv och tänk efter innan du skriver om saker somvdu tror eller antar. Av respekt för Emils efterlevande i allafall. Du har rörklarat att du tycker fupen är dålig, att i en demokrati ska alla få veta allt, bort med sekretessen. Mopedbilar är suspekta fordon som älskarinnor kör runt i osv
2021-11-25, 20:17
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Fanns det det i verkligheten? Du sitter och rapar ur dig olika teorier som alla har gemensamt att framställa brottsoffret som det ena värre än det andra, fabriserat av dig själv. Behåll det för dig själv och tänk efter innan du skriver om saker somvdu tror eller antar. Av respekt för Emils efterlevande i allafall. Du har rörklarat att du tycker fupen är dålig, att i en demokrati ska alla få veta allt, bort med sekretessen. Mopedbilar är suspekta fordon som älskarinnor kör runt i osv

Nu blandar du helt hejdlöst äpplen med päron.

Det är det sämsta sammanfattning av vad jag har skrivit som jag någonsin sett! Så som du plockar ord och kryddar med dina egna högst personliga tolkningar, och påstår att jag skrivit det. Du framstår som riktigt oseriös och som ett troll!

Hur klarar du dig ute i det vanliga livet, egentligen? Du kan ju inte referera rätt, du kan inte återberätta någonting!

Sköt dig själv och skit i andra!
2021-11-25, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Du har skrivit att du varit med fast inte deltagit i orgier i huset..

Du påstår att du varit med när Emil dikterat vad Lida ska säga, framföra mellan två konkurerande bolag? Menar du att lilla Lida rent av sysslat med utpressning? För lite spänning i vardagen? Till priset av att Emil blir av med jobbet? Där sitter du och myser? Fortfarande är jag frågande till massor, det är bara lögner rakt igenom. Vidrigt, men det blir väl så om föräldrarna brister och inte bryr sig. Allt finns i förundersökningen. Droger, rån mm

Att du fastnat för just orgier säger en del om dig faktiskt.
Jag har aldrig påstått att Emil har sagt något till en Lida.
Jag sa att jag satt i köket, lyssnade på när Emil avslöjade företagshemligheter som Lydia skulle säga vidare till personen i andra ändan av luren. Det är väl snarare en hämdaktion från både Emil och Lydia, och inte någon utpressning.
Hur du lyckas få det till det, är verkligen en gåta för mig.
Och det är absolut inga lögner. Man önskar ju att denna (förmodligen vän till Lydia) personen i andra ändan av luren kunde skriva här inne, men med tanke på att man blir kallad lögnare när man är ärlig nog att berätta. Så tror jag ingen med mer fakta vill skriva här inne.
2021-11-25, 20:27
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Att du fastnat för just orgier säger en del om dig faktiskt.
Jag har aldrig påstått att Emil har sagt något till en Lida.
Jag sa att jag satt i köket, lyssnade på när Emil avslöjade företagshemligheter som Lydia skulle säga vidare till personen i andra ändan av luren. Det är väl snarare en hämdaktion från både Emil och Lydia, och inte någon utpressning.
Hur du lyckas få det till det, är verkligen en gåta för mig.
Och det är absolut inga lögner. Man önskar ju att denna (förmodligen vän till Lydia) personen i andra ändan av luren kunde skriva här inne, men med tanke på att man blir kallad lögnare när man är ärlig nog att berätta. Så tror jag ingen med mer fakta vill skriva här inne.

Jaa, vissa här inne vill ju få det till att L skulle ha pressat E till att lämna ut information på telefonen till tredje part.

Men det var väl Es egna ide?

Det är deras agenda att attackera alla som inte tycker som dom, och att inget "ont" får komma ut om deras ääääälskade E!

Undrar om det verkligen är E de försöker skydda, eller sig själva?
2021-11-25, 21:12
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Var i detta inlägg ursäktade jag mig?
Nej, jag har inte gjort något fel. Eller jo, jag gick bakom ryggen på min förra man när jag inledde förhållande med Emil. Det var fel, och det vet jag om.
Ok, när träffades ni utan att lida fick reda på det?
Du måste förstå att jag inte tror dig, två tjejer om samma kille känns i luften.
2021-11-25, 21:18
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Sand och Grus buiessnes verkar vara lite shady, kanske.

Eller skulle denna hämnd vara för spruckna kärleksrelationer/otrohet?

Jag tror du är nåt på spåren nu, det är en verkligt shady business (jo det stavas så), det är troligen irländska travellers inblandande oxå, för det är ett riktigt pack har jag hört.

Hämnd kan ju också va ett tänkbart scenario, för att hon inte fick bo kvar, ja teorierna är många
2021-11-25, 21:24
Medlem
Citat:
Jaa, vissa här inne vill ju få det till att L skulle ha pressat E till att lämna ut information på telefonen till tredje part.

Men det var väl Es egna ide?

Det är deras agenda att attackera alla som inte tycker som dom, och att inget "ont" får komma ut om deras ääääälskade E!

Undrar om det verkligen är E de försöker skydda, eller sig själva?

Jag tror nog L är kapabel till att utpressa andra,. Är inte första gången hon i sådana fall försökt skapa kaos.
2021-11-25, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Ok, när träffades ni utan att lida fick reda på det?
Du måste förstå att jag inte tror dig, två tjejer om samma kille känns i luften.

Om de inte hade ett Polly förhållande, med tanke på orgierna.
2021-11-25, 21:26
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Becksson
Jag tror nog L är kapabel till att utpressa andra,. Är inte första gången hon i sådana fall försökt skapa kaos.

Nu frågade jag inte dig, jag frågade någon som var där, och såg och hörde allt, ett ögonvittne!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in