2021-07-29, 12:17
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VastraGotaland
Vad händer när äcklet till pundare och barnmisshandlare kommer ut ur fängelset? Har hon rätt att träffa flickorna, eller kommer de leva under skyddad identitet? Hon har väl mist vårdnaden?
Hon har inte rätten att kalla sig mamma!
Om hon inte uppvisar en väldigt dålig attityd och aggressivitet så kommer hon troligen få åtminstone umgänge med flickorna.
Citera
2021-07-29, 18:14
Medlem
Vissa ska fan inte ha barn, måtte hon ALDRIG får tillbaka töserna.
Citera
2021-08-09, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ytsmygaren

Vi bor i Sverige! Så det lär hon få
Citera
2021-08-10, 07:23
Medlem
Nej inte får hon det....
Citera
2021-08-10, 09:57
Medlem
Docklands avatar
Hoppas det går bra för barnen, men jag förstår att det sociala arvet är starkt.
Citera
2021-08-10, 11:29
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjärter Dam
Har läst fupen och domen och det känns som rena turen att hon inte dödade någon av dem.
Samtal med soc (som skulle varit ett möte) urartade och Ronja blev upprörd och skrek på flickorna. Vad gör soc-tanterna? Inget alls! Inte ens ett uppföljande samtal eller besök. På natten försöker hon strypa dem och det är först efter det att de har rymt till en granne och sedan varit hemma hela dagen ensamma med mamman (ej i skolan) så kommer polisen på eftermiddagen. Jäkligt slappt av soc och övriga inblandade. Stackars flickor. Hoppas De klarar sig ok.

Av det man kan läsa sig till så verkar mamman helt sjuk i huvudet. Stackars flickor. Soc förefaller ha en förmåga att lägga sig i där de inte borde lägga sig i och strunta i att sköta sitt uppdrag när det verkligen finns anledning. Storsläggan på skötsamma normala svenskar och undfallande eller vänder bort blicken när det kommer till dysfunktionella svenskar och invandrare.

Jag har i andra trådar uttryckt min åsikt att man borde få tillrättavisa sina barn fysiskt. Det här är dock inte fysisk tillrättavisning eller aga utan ren och skär misshandel. Hålla för näsa och mun och säga att snart är det över, fy fan alltså vilket monster.

Citat:
Ursprungligen postat av ytsmygaren

Instämmer.

Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Hoppas det går bra för barnen, men jag förstår att det sociala arvet är starkt.

Så är det tyvärr. Det finns dock bra föräldrar som får odågor till barn och det finns underbara barn som har idioter till föräldrar.
Citera
2021-08-27, 23:19
Medlem
Helt chockad. Klickade in på tråden av en slump och ser att det är R*nja det handlar om. Det var som fan. Vart bekanta ett par år. Stökig tjej med ganska stort missbruk. Duktig på att dölja det.
Träffat mycket killar och mycket spring. Har ändå fått intrycket att hon vart duktig med barnen. Gjort mycket kul,; haft stöd och avlastning. Fått intrycket att hon festat till det med drogerna och grabbarna när barnen vart borta, men av att läsa detta så känns det som det måste spårat.
Mycket våld I relationerna som hon haft med killarna.
Hon brukade låta ungarna leka mycket själva på gården redan från ganska låg ålder.

Ganska spårad dam men blev ändå förvånad
Citera
2021-08-28, 15:52
Citat:
Ursprungligen postat av vadsagerman
Helt chockad. Klickade in på tråden av en slump och ser att det är R*nja det handlar om. Det var som fan. Vart bekanta ett par år. Stökig tjej med ganska stort missbruk. Duktig på att dölja det.
Träffat mycket killar och mycket spring. Har ändå fått intrycket att hon vart duktig med barnen. Gjort mycket kul,; haft stöd och avlastning. Fått intrycket att hon festat till det med drogerna och grabbarna när barnen vart borta, men av att läsa detta så känns det som det måste spårat.
Mycket våld I relationerna som hon haft med killarna.
Hon brukade låta ungarna leka mycket själva på gården redan från ganska låg ålder.

Ganska spårad dam men blev ändå förvånad
Hade hon inget eget nätverk kring barnen?
När började det gå snett för henne? Att inte bvc, mödravård etc såg någonting?
Citera
2021-09-03, 21:54
Medlem
Inget konstigt när det gäller soc Enköping!
Citera
2021-11-25, 19:19
Medlem
adhdhitlers avatar
Det är sorgligt det som hänt, det finns inga ursäkter om man ger sig på barn. Jag kände Ronja för många år sedan. Den Ronja jag kände skulle aldrig skada något barn. Hon var rätt så tuff och hade "svar på tal". Men under det hårda skalet fanns en sårbar ung flicka. En flicka som ville bli sedd. En flicka som ville att vuxenvärlden runt henne skulle tycka om henne. Ronja har haft en jobbig uppväxt, många vuxna runt henne som svikit. Kommunen som placerat Ronja på olika behandlingshem har svikit. Många runt Ronja har utnyttjat henne på olika sätt. Hoppas att Ronja finner någon ro. Någon trygghet. Någon som vill henne väl. Det är svårt att läka en trasig själ.
Citera
2021-11-25, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adhdhitler
Det är sorgligt det som hänt, det finns inga ursäkter om man ger sig på barn. Jag kände Ronja för många år sedan. Den Ronja jag kände skulle aldrig skada något barn. Hon var rätt så tuff och hade "svar på tal". Men under det hårda skalet fanns en sårbar ung flicka. En flicka som ville bli sedd. En flicka som ville att vuxenvärlden runt henne skulle tycka om henne. Ronja har haft en jobbig uppväxt, många vuxna runt henne som svikit. Kommunen som placerat Ronja på olika behandlingshem har svikit. Många runt Ronja har utnyttjat henne på olika sätt. Hoppas att Ronja finner någon ro. Någon trygghet. Någon som vill henne väl. Det är svårt att läka en trasig själ.

Skämtar du eller?
Jag har också varit med om massa skit, men inte fan försöker jag döda mina barn för det. Man har ett eget ansvar!
Citera
2021-12-25, 14:35
Medlem
Hon kommer resten av sitt liv dejta trash, pundare, socfall, afghaner eller becknarväskbärande invandrare ingen vanlig kille skulle titta åt hennes håll.

Du hade chansen att vara mamma men istället började du misshandla dom små försvarslösa barnen.
Du är mänskligt skräp, du har inget värde. Pedofiler och såna som du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in