2021-11-25, 14:16
  #14425
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Händelsen på N&C skedde knappt två veckor innan mordet på Einar, så att dom skulle hinna spela in musikvideon under dessa två veckor känns inte omöjligt. Särskilt med tanke på vilken låg kvalité musikvideon har.

När det gäller blodet i musikvideon så har jag inget konkret svar om det skulle finnas en koppling till det, i nuläget går det bara att spekulera.

Skärmdump på blodpölen:
https://anonfiles.com/f485m6X7u8/Screenshot_2021-11-25-13-59-34-415_com.google.android.youtube_2_jpg

Jag tycker åtminstone att det ser ut som att det är något som skrivits i bloden, det är inte direkt bara en blodpöl. Det är absolut en intressant detalj som du har noterat.

Vad det står i blodpölen har jag svårt att se, behöver nödvändigtvis inte vara skrivet något ord / namn. Jag tänker att om det skulle vara kopplat till händelsen på N&C så kommer budskapet fram oavsett.

Jag tycker dock inte att man ska fastna allt för mycket på den detaljen. Även om det skulle vara kopplat till N&C så är det egentligen skitsamma med tanke på att Einar gick bort innan denna musikvideon släpptes, så det är inte direkt att denna videon triggade något.

Musikvideon skulle möjligtvis kunna trigga hotbilden mot Dumlee OM blodpölen är kopplad till N&C, men det är också egentligen skitsamma. Dumlee kommer bli klippt snart ändå, som tur är!

Tycker det ser ut som JE eller OE.
Citera
2021-11-25, 14:29
  #14426
Medlem
Jag ser SH eller SA. S med jättelånga "krokar"
Citera
2021-11-25, 14:36
  #14427
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flodafloda
Jag blev inte stoppad och leggad, fast ordentligt granskad genom bilrutorna. Det var ändå vissa saker som gjorde att jag nog kunde avskrivas rätt lätt. Kan inte skriva det i tråden men om du vill kan jag skicka dm.

Aaa ok, näe men de e lugnt.. mest intresserad av om dom kollade alla eller bara de som hade ett ”visst” utseende..
Citera
2021-11-25, 14:36
  #14428
Medlem
Själv ser jag inget skrivet, bara en massa kladd. Tror inte att det finns någon betydelse
Citera
2021-11-25, 14:39
  #14429
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab
Själv ser jag inget skrivet, bara en massa kladd. Tror inte att det finns någon betydelse

Samma här, bara kladd..

Enda som är uppenbart med videon är att just A är bortklippt.. 🤷🏻‍♂️
Citera
2021-11-25, 14:51
  #14430
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Händelsen på N&C skedde knappt två veckor innan mordet på Einar, så att dom skulle hinna spela in musikvideon under dessa två veckor känns inte omöjligt. Särskilt med tanke på vilken låg kvalité musikvideon har.

När det gäller blodet i musikvideon så har jag inget konkret svar om det skulle finnas en koppling till det, i nuläget går det bara att spekulera.

Skärmdump på blodpölen:
https://anonfiles.com/f485m6X7u8/Screenshot_2021-11-25-13-59-34-415_com.google.android.youtube_2_jpg

Jag tycker åtminstone att det ser ut som att det är något som skrivits i bloden, det är inte direkt bara en blodpöl. Det är absolut en intressant detalj som du har noterat.

Vad det står i blodpölen har jag svårt att se, behöver nödvändigtvis inte vara skrivet något ord / namn. Jag tänker att om det skulle vara kopplat till händelsen på N&C så kommer budskapet fram oavsett.

Jag tycker dock inte att man ska fastna allt för mycket på den detaljen. Även om det skulle vara kopplat till N&C så är det egentligen skitsamma med tanke på att Einar gick bort innan denna musikvideon släpptes, så det är inte direkt att denna videon triggade något.

Musikvideon skulle möjligtvis kunna trigga hotbilden mot Dumlee OM blodpölen är kopplad till N&C, men det är också egentligen skitsamma. Dumlee kommer bli klippt snart ändå, som tur är!

Med lite/mycket välvilja kan jag få det Adel (om bokstäverna går lite över varandra) men det kan lika gärna vara ett N som första bokstaven då blir Andra o eller u...

Men svårt att se men det anspelar säkert på Nosh and Chow... sedan behöver det ju inte betyda någonting för det och kan ju också vara medveten desinformation...

Och han sa att låten/video skulle avslöja mördaren men det kan ju mycket väl vara uttänkt reklamcup...
Citera
2021-11-25, 15:04
  #14431
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Det var intressant att lyssna på debatten hos SVT där man diskuterade kring vilken påverkan gangsterrapen har i Sverige.

Länk till debatten: https://youtu.be/4yaf4TUHFB4

Man nämner faktiskt artikeln från Expressen där dom lyfte fram Dumlee i en intervju, utan att överhuvudtaget fråga honom om hans brutala våldtäkt.

Leo "Kinesen" Carmona säger själv i debatten att det var fel av Expressen att publicera artikeln.

Patetiskt att Leo sedan skickar detta DM till Dumlee efter att debatten är klar.

Skärmdump: https://anonfiles.com/b2M1eeXfua/Screenshot_2021-11-24-15-30-51-098_com.instagram.android_2_jpg

Leo "Kinesen" Carmona vill gärna framställa sig som tuffing på gatan som varit en äkta f.d. gangster, samtidigt som han inte vågar stå för sin ärliga åsikt om Dumlee.

Här har ni min konversation med Leo "Kinesen" Carmona några dagar innan debatten i SVT, där jag nämner Dumlee.

Skärmdump:
https://anonfiles.com/R5O4e7Xeu4/Screenshot_2021-11-24-23-31-02-817_com.instagram.android_2_jpg

Synd att Leo, eller en f.d. gangster som han gärna vill bli tilltalad som, inte ens vågar stå upp för sina åsikter om Dumlee.
Jag kontaktade Leo igen då jag ville få hans perspektiv på det hela.

Jag: https://anonfiles.com/z1v4n5X8ua/Screenshot_2021-11-25-14-49-24-086_com.instagram.android_2_jpg

Leo: https://anonfiles.com/Z4v0neX4ub/Screenshot_2021-11-25-14-49-32-601_com.instagram.android_2_jpg

Konversationen avslutades med detta.
https://anonfiles.com/r0z1nbX5u6/Screenshot_2021-11-25-15-00-22-795_com.instagram.android_2_jpg

Haha intressant att två grabbar, varav en från Byn, försökte rentvå sitt namn efter våldtäkten. Jag utgår från att det är dom två andra som utförde våldtäkten tillsammans med Dumlee. Att dom två sedan vill framställa sig som oskyldiga funkade iallafall inte i rättssalen.



Leo frågade om jag vill att en av dom anklagade (från våldtäkten) ska kontakta mig. Vad tycker ni? Kanske kan man få ut lite mer info om Dumlee genom honom.
__________________
Senast redigerad av Fricky 2021-11-25 kl. 15:08.
Citera
2021-11-25, 15:10
  #14432
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Jag kontaktade Leo igen då jag ville få hans perspektiv på det hela.

Jag: https://anonfiles.com/z1v4n5X8ua/Screenshot_2021-11-25-14-49-24-086_com.instagram.android_2_jpg

Leo: https://anonfiles.com/Z4v0neX4ub/Screenshot_2021-11-25-14-49-32-601_com.instagram.android_2_jpg

Konversationen avslutades med detta.
https://anonfiles.com/r0z1nbX5u6/Screenshot_2021-11-25-15-00-22-795_com.instagram.android_2_jpg

Haha intressant att två grabbar, varav en från Byn, försökte rentvå sitt namn efter våldtäkten. Jag utgår från att det är dom två andra som utförde våldtäkten tillsammans med Dumlee. Att dom två sedan vill framställa sig som oskyldiga funkade iallafall inte i rättssalen.



Leo frågade om jag vill att en av dom anklagade (från våldtäkten) ska kontakta mig. Vad tycker ni? Kanske kan man få ut lite mer info om Dumlee genom honom.


oT. Var ju en av de dömda som började förklara sin oskuld för nån vecka sen i tråden om vådtäkten. Han gapade om att de va lögner och att dom blivit ”framed” jävla pajaser
Citera
2021-11-25, 15:12
  #14433
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av broncovich
oT. Var ju en av de dömda som började förklara sin oskuld för nån vecka sen i tråden om vådtäkten. Han gapade om att de va lögner och att dom blivit ”framed” jävla pajaser
Jasså? Det har jag missat.

Hur som helst, sorry för OT.
Citera
2021-11-25, 15:14
  #14434
Medlem
Vissa har redan varit inne på det, men jag har nu också fått höra att Nisse var den som högg inne på restaurangen och att brottsoffret därifrån skickade yngre för att döda honom. Blev själv chockad för att brottsoffret därifrån tillhör ju HH och jag har trott att Adel tillhör dem. För mig lät det inte logiskt att Adels umgänge ska ha hamnat i dispyt med HH. Men tydligen är det intriger där i Husby mellan somalierna och kurderna. Det kanske förklarar saken mer om hur ett bråk kunde eskalera därinne när folk som man har trott är från samma sida gick emot varandra.

Man kan såklart inte bevisa något men om sunt förnuft ska tillämpas så är det en självklarhet för mig att Dumle har goat Nisse. Och att Adel är BO i samband med att Nisse dog, efter det jag har hört.
__________________
Senast redigerad av Bamford 2021-11-25 kl. 15:17.
Citera
2021-11-25, 15:22
  #14435
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Jasså? Det har jag missat.

Hur som helst, sorry för OT.

Eyy menade inte du va OT utan att jag var det.. 😅
Citera
2021-11-25, 15:24
  #14436
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF
Tycker det ser ut som JE eller OE.

Tycker det ser ut som ZE fast E:t är sammanlänkat med Z så att botten av Z blir E's mitten streck.
(vrid lite på huvet)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in