Citat:
Ursprungligen postat av
Fricky
Händelsen på N&C skedde knappt två veckor innan mordet på Einar, så att dom skulle hinna spela in musikvideon under dessa två veckor känns inte omöjligt. Särskilt med tanke på vilken låg kvalité musikvideon har.
När det gäller blodet i musikvideon så har jag inget konkret svar om det skulle finnas en koppling till det, i nuläget går det bara att spekulera.
Skärmdump på blodpölen:
https://anonfiles.com/f485m6X7u8/Screenshot_2021-11-25-13-59-34-415_com.google.android.youtube_2_jpg
Jag tycker åtminstone att det ser ut som att det är något som skrivits i bloden, det är inte direkt bara en blodpöl. Det är absolut en intressant detalj som du har noterat.
Vad det står i blodpölen har jag svårt att se, behöver nödvändigtvis inte vara skrivet något ord / namn. Jag tänker att om det skulle vara kopplat till händelsen på N&C så kommer budskapet fram oavsett.
Jag tycker dock inte att man ska fastna allt för mycket på den detaljen. Även om det skulle vara kopplat till N&C så är det egentligen skitsamma med tanke på att Einar gick bort innan denna musikvideon släpptes, så det är inte direkt att denna videon triggade något.
Musikvideon skulle möjligtvis kunna trigga hotbilden mot Dumlee OM blodpölen är kopplad till N&C, men det är också egentligen skitsamma. Dumlee kommer bli klippt snart ändå, som tur är!
Med lite/mycket välvilja kan jag få det Adel (om bokstäverna går lite över varandra) men det kan lika gärna vara ett N som första bokstaven då blir Andra o eller u...
Men svårt att se men det anspelar säkert på Nosh and Chow... sedan behöver det ju inte betyda någonting för det och kan ju också vara medveten desinformation...
Och han sa att låten/video skulle avslöja mördaren men det kan ju mycket väl vara uttänkt reklamcup...