2007-07-24, 23:18
Medlem
jens__Es avatar
Ja vafan har hänt? Jag ser dom här jävla skorna överallt!!
Va och handlade idag på valbo köpcentrum, å jag tror fan att minst en tredje del av alla idioter där hade sånna där rsasker på fötterna. Satans wt slödder!

Vad har det tagit åt folk egentligen? Har dom tappat allt sunt förnuft?

Vad tycker ni om dessa helvettes skor?

Citera
2007-07-24, 23:27
Medlem
tycker dom är ganska fula. men bekväma säger alla att dom är. kan förstå om man har de på sig när man jobbar men på stan ser det dumt ut. ibland brukar jag leka en lek när jag går på stan. räkna hur många sekunder det går innan jag ser ett par foppa-tofflor. det brukar ta några sekunder, ibland tar det inte ens en sekund om man bara kollar sig runt.

det ser värre ut på äldre än på unga, och de färgstarka är värre än de svarta. förra helgen såg jag en man med kostym och foppa-tofflor.

när barn har såna tofflor tycker jag inte att det ser så fult ut. bara gulligt.
Citera
2007-07-24, 23:30
Medlem
tyuis avatar
Ja jag undrar då också. Det är så inihelvetes fult, och dessa hemska skapelser sitter på var och varannan person. Vart är världen påväg? Även om dom hade varit så sköna så oj oj oj så hade jag inte haft på mig dem just för att de är så jävla fula.
Citera
2007-07-24, 23:31
Medlem
Blodulvs avatar
Jag tycker att de passar bra på barn och utvecklingsstörda. Inte på några andra.
Citera
2007-07-24, 23:34
Medlem
haxxels avatar
Sjukt fula.. ser äckliga ut.. kan inte folk ha på sig sandaler eller något annat? eller vanliga skor!?
Citera
2007-07-24, 23:35
Medlem
JazzforMiless avatar
Hemma får man se ut hur som helst. Men ska man på stan/affären får det ju vara någon hyffs. Hemska skor på hemska människor.
Citera
2007-07-24, 23:39
Medlem
Sotiss avatar
Gräsligt plastigt fula, tycker det borde bli rena fotsvampsodlingen dessutom. *spysmiley*

Nån som provluktat på ett par välanvända?
Citera
2007-07-24, 23:39
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jens__E
Ja vafan har hänt? Jag ser dom här jävla skorna överallt!!
Jag kan säga dig vad som har hänt.

En massa små företag har börjat tillverka kopior av foppatofflor. Dessa säljs billigt lite överallt. Intersport, Thailand, etc.

Det folk köper är inte original, för 700 kr eller vad dom nu kostar. Utan dom köper skorna för några tior när dom är i Thailand.

Jag har själv skådat det på Arlanda, när man ser flygen komma in från Thailand. Då har nog hälften av resenärerna dessa på sig i alla möjliga färger.
Citera
2007-07-24, 23:40
Medlem
merras avatar
Att ta på sig dem för att frivilligt gå runt på stan, i affären, på restaurang(!) är för mig helt obegripligt. Dessa skor tillför Inte Något i stilväg, förmodligen inte oavsett hur individen går klädd i övrigt. Jag irriterar mig något fruktansvärt på blotta anblicken av folk bärandes detta gräsliga påfund..
Citera
2007-07-24, 23:41
Medlem
jens__Es avatar
Ja på barn kan det passa bra. MNen vuxna personer borde väll ändå ha lite vett i skallen

Det absolut fulaste som finns är ju tjejer som har på sig gammla fula mjukisbyxor, linne eller t-shirt och dessa hemska skapeleser. Det är så man skulle vilja gå fram till dom och bara skälla ut dom.
Och så går dom klädda på stan!
Jag kan förstå om man kan ha ett par hemma och gå i. Men när man ska ut bland folk så kan man väll ta på sig ett par normala skor!

Och dom där jvla smyckena som dom köper till dom! Räcker det inte med att skorna redan är fula? Nej nej, man ska ha nån jävla kossa eller blomma på dom också!
Citera
2007-07-24, 23:42
Medlem
SinkaNs avatar
Jag har egentligen inget nytt att tillägga, men jag kan inte låta en tråd om dessa jävla kuktofflor passera utan att spy ut lite av mitt hat gentemot dem. Jag vill ta av tofflorna på samtliga dess bärare och köra upp den ena i anus och den andra ner i halsen.. På dem alltså.
Citera
2007-07-25, 00:10
Medlem
lteshs avatar
Foppatoffeln - en stilmarkör i samma klass som magväskan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in