Citat:
Nu ställer jag mig frågande till vissa saker:
Vad vill ängeln få ut av sina i mitt tycke mycket naiva inlägg med risk att hon outar sig själv? Dessutom ett halvår efter mordet?
Om Emil haft en KK eller vad vi ska kalla det.. Är det relevant för mordet? Lydia och han kanske hade ett sk. öppet förhållande vilket Lydia tycks haft till vana i sina tidigare äktenskap och förhållsnden
Om han haft KKs och orgier innan Lydia flyttade In Vad har det med Lydias avrättning av honom att göra?
Vad vill ängeln få ut av sina i mitt tycke mycket naiva inlägg med risk att hon outar sig själv? Dessutom ett halvår efter mordet?
Om Emil haft en KK eller vad vi ska kalla det.. Är det relevant för mordet? Lydia och han kanske hade ett sk. öppet förhållande vilket Lydia tycks haft till vana i sina tidigare äktenskap och förhållsnden
Om han haft KKs och orgier innan Lydia flyttade In Vad har det med Lydias avrättning av honom att göra?
Om skribenten vill outa sig själv, det får man göra på FB. Kanske redigerade skribenten just det inlägget, pga att hen lätt kunde identifieras av folk runt omkring.
Relevant för den tragiska händelsen....det kan ju kanske belysa ett motiv. Å andra sidan har ju en del här i tråden verkligen vältrat sig i hur ev otrogen och promiskiös L har varit, m.m. Är det relevant, för brottet?
Vad är skillnaden mellan KK och en eller flera älskarinnor samtidigt? Är inte båda regelrätt otrohet om man är i ett förhållande med en (annan) person?
Sedan, en "avrättning" är ju något som sker efter en domstolsförhandling (i bästa fall), gängkriminalitet (maffia) och/eller i diktaturer.
L säger väl i filmen "du har förstört allting"!
Vad och hur har E "förstört allting"??? Är det otrohet, är det ekonomiskt, har han börjat att dricka igen, är det någon information om L som E inte skulle/borde ha (bland hennes saker som E hämtade i lgh i Farsta)?
Vad bra att du har börjat att tänka till! Fortsätt med det!
- upp ett konto som utger sig för att vara en KK till Emil, men som är för obegåvad för att ange ett plausibelt skäl till varför hon dröjt med att komma in i tråden och berätta. Istället blir detta: