Du har så rätt. Nu står hon med gråten i halsen och pratar om hur de blåbruna som vill låta jorden dö ut allt medan HBTQ personerna inte har några rättigheter. Suck., går och kokar kaffe.
MP - dags att mute:a. Detta absoluta nonsens går ju inte ens att lyssna på..
Lever Annika Hirvonnen i Sverige eller i sagornas land, bättre kan Miljöpartiet med alla lösningar på katastrofer som finns att arbeta med och exemplifiera, dinosaurier och vedertagna självklarheter i all ära men det är 2021 nu och framåt som gäller.
Det här är det sjukaste jag sett i talarstolen på länge.
Skämskudden på där helt klart. Har sett en jävla massa debatter sen pandemin och sist jag skämdes nästan lika mycket var då nån dåre från KD började sjunga nån frikyrklig sång.
Det här är det sjukaste jag sett i talarstolen på länge.
Alltså detta parti. Vad ska man säga? De lever i en helt parallell verklighet.
Man ska väl kommentera statsministeromröstningen inte hålla ett klimattal helt off topic.
Lever Annika Hirvoonen i Sverige eller i sagornas land, bättre kan Miljöpartiet med alla lösningar på katastrofer som finns att arbeta med och exemplifiera, dinosaurier och vedertagna självklarheter i all ära men det är 2021 nu och framåt som gäller.
Alla i V, MP, C, S kan hoppa från en hög bro tillsammans, så skulle Sverige bli bra igen.
Lever Annika Hirvoonen i Sverige eller i sagornas land, bättre kan Miljöpartiet med alla lösningar på katastrofer som finns att arbeta med och exemplifiera, dinosaurier och vedertagna självklarheter i all ära men det är 2021 nu och framåt som gäller.
Skriver de sina tal själva? Kräker lite lätt i munnen.