Citat:
Ursprungligen postat av
PappasKebab
Sant!
När jag säger bevisa, så menar jag inte för polis & åklagare, utan för allmänheten, Rap-fans osv osv. Tror att du hajar vad jag menar. Hans beteende är för mig helt och hållet absurt/märkligt.
Uppmärksamhetshora-deluxe.
Blir intressant att se om Adel helt är borttagen från låten som släpps snart.
Absolut förstår jag hur du menar. Och sen med droger i systemet är det inte alltid helt rationella beslutsprocesser. Och om man jämför med Adel och Ze så har de rätt framgångrika karriärer att förvalta så man kanske tänker efter lite och har folk omkring sig som kan ge lite råd. Plus att de kände Nisse längre (särskilt Adel) och inte bara ser hans död som ett clicktillfälle. Dumle har ingen karriär att förlora och är ingen ung och lovande supertalang som kan räkna med att "min tid kommer bara jag jobbar på med musiken". Så han ser kanske det här som en "once in a lifetime chance" att få publicitet (även om den är negativ). För honom kan det vara värsta rushen att få lite klicks och (nyfikna) följare. Och om han saknar självkritik kanske han tror folk gillar hans rap och att brudarna som följer är intresserade.