2021-11-23, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Din dubbelmoral äcklar nog dom flesta....dessutom att du vill göra gällande med ett system av dubbla måttstockar äcklar mig ännu mer. Vill du jämföra en fyllegrej med vad romer och islamister gör? Då är du tammefan dummare än jag trodde..och du är förmodligen bortom all räddning.
Imponerande. Hävdar tillbakakaka utan att motivera eller exemplifiera på något sätt. Sen direkt personangrepp. Det är för låg nivå för att vara värt min tid. Hejdå.
Citera
2021-11-23, 17:04
Medlem
Smegmas avatar
Hur kan landsförrädar-häxan Annie Lööf uttala sig om att det är förkastligt för SD att ha dylika "tafsande" medlemmar i partiet (en tuttklapp på en VUXEN)? Hela hennes egna parti har ju varit fullt med BARNKNULLARE.

Ståplatsen i Nybroviken finns kvar...
Senast redigerad av Smegma 2021-11-23 kl. 17:09.
Citera
2021-11-23, 17:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zorigo
Imponerande. Hävdar tillbakakaka utan att motivera eller exemplifiera på något sätt. Sen direkt personangrepp. Det är för låg nivå för att vara värt min tid. Hejdå.

Du har ju inga argument som jag kan bemöta så då får du vackert ta lite skit. Antar att du pyser iväg med svansen mellan benen och istället går in i tråden Eneroth's tafsande...men ja just det ja! Du har ju dubbla måttstockar så du kommer aldrig att kritisera en full tafsande sosse.
Citera
2021-11-23, 17:34
Medlem
Hur mycket har det nu kostat skattebetalarna?
vem vill dra ut så långt?
Citera
2021-11-23, 19:54
Medlem
.
Citera
2021-11-23, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Jag vet män och kvinnor på relativt höga positioner i samhället och dessa är extremt försiktiga med alkoholintaget. Dessa är också väldigt noga med att inte köra för fort osv. De betalar aldrig svart. De har insett och begripit konsekvenserna av vad som kan ske om något går fel. Varför är den typen av människor inte våra representanter?

Ha, så där är jag uppvuxen och lever själv, helt utan upphöjd position. Det vore ju bara så skamligt att åka fast för något.

Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Jag vill minnas att det kom en bjudning till alla riksdagsledamöter för x antal somrar sedan. Man skulle få åka yacht, fin middag, helikopter osv allt utan att behöva betala för det. När man kom till kajen på Skeppsbron fick man Champagne och då avslöjades det att det var för att se vilka som "lät sig bjudas". Genast började alla ursäkterna. "Man hade bara vägarna förbi och hade inte tänkt stanna. Man visst inte vad det handlade om. En kollega drog med mig" osv. Korrupta, falska jävla kräk är vad de är, majoriteten av dem.

Den här förstod jag inte. Vad var det för omständigheter som gjorde att man inte borde låtit sig bjudas på denna tillställning?
Citera
2021-11-23, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Feministerna kör alltså på med sitt MeTooande, fast de inblandade är överens.

Vad ska vi göra åt den skeva rättsskipningen i landet?
Vilka feminister menar du? Kristina från SD har aldrig varit en feminist. Men när hon, oavsett varför, berättade om tafsandet och BO:s reaktion på det så försökte SD sminka grisen genom att publicera en försoningsvideo som skulle visa att de inblandande var överens. Jag undrar om du har sett den? Det syns tydligt, inte minst av BO:s kroppsspråk, att de inte var överens. Stackaren fick väl order från SD att ställa upp och hon ställde då upp för att få vara kvar i sekten. Jag undrar varför SD ansett att denna tafsare är så viktig att de till varje pris vill behålla honom. Nu har iofs JÅ, sent omsider backat, och det framstår som sannolikt att tafsaren kommer att få lämna sin post, oavsett vad Jomshof alldeles nyligen publicerade. Det är ju JÅ som leder sekten. Men har han ingen kontakt med Jomshof längre?
Citera
2021-11-23, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Hur mycket har det nu kostat skattebetalarna?
vem vill dra ut så långt?
När det gäller att främja vänsterextremismen finns det inga gränser.
Citera
2021-11-23, 20:30
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
När det gäller att främja vänsterextremismen finns det inga gränser.
Det är ett fruktansvärt brott att ta en kvinna på brösten. Det räknas väl närmast som en grov våldtäkt.
Peter Lundgren borde ha tänkt sig för, innan han gjorde en sådan ogenomtänkt handling.
Citera
2021-11-23, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zorigo
Hur låter det när Imamer eller Romer pratar om att "reda ut det utanför domstolarna" (där "det" är brottsliga handlingar enligt svensk lag)? Jo då skriker du och dina kompisar "KLANER! PARALLELLSAMHÄLLE!! SYSTEMKOLLAPS!!!".

Men nu är det en Sverigedmeokrat, och då är det plötsligt åklagaren det är fel på? Inte de som förespråkar parallela rättsystem? Sån jävla dubbelmoral, det äcklar mig.

Jag har inte sett dig skriva hur äcklad du är över socialdemokraters beteende. Ett tips på en tråd där du kan skriva vad du känner inför tafsande äckliga gubbar från S kommer här. (FB) Tomas Eneroth (S) anklagas för att ha tafsat på kvinna under partikongressen!

Har du "missat" att detta fall så kan du uppdatera dig här. https://www.expressen.se/nyheter/eneroth-anklagas-for-att-ha-tafsat-pa-kvinna/

För det är väl inte så att du har dubbla måttstockar gällande vissa politiker men låter andra vara pga av ditt hat mot SD?

Som bonus får du en äcklig centerpartist att skriva av dig lite hat mot också.
(FB) Eskil Erlandsson (C) tvingas lämna riksdagen; åtalas för sexuella ofredanden 5/8 2019

Seså! In och skriv av dig nu och bevisa att du att dömer samtliga politiker efter samma måttstock!
Citera
2021-11-23, 20:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Det är ett fruktansvärt brott att ta en kvinna på brösten. Det räknas väl närmast som en grov våldtäkt.
Peter Lundgren borde ha tänkt sig för, innan han gjorde en sådan ogenomtänkt handling.

Tänk om Lundgren sagt att det bara är kvinnor som kan föda barn? Då jävlar hade nog feministrörelsen anlitat en torped och låtit avrätta honom.
Citera
2021-11-23, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Han bejakade väl bara sin natur av att vara man. Helt naturligt. Som att kvinnor alltid måste ta på män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in