2021-11-23, 18:57
Medlem
Så går det när man skaffar en neger, till pojkvän för att det anses hippt nu, blandpar syns massor i reklam och bland kändisar typ Kardashians, som promotar oskicket (och sen försöker lämna honom) och väljer äcklet till att bli pappa åt sitt barn. Det borde läras ut till unga kvinnor i hela landet, att sannolikheten för våld och mord är större med en neger och arab. Att inte det görs, är ett stort svek av Sverige. Ännu större svek att skitfolk som detta tas in i landet i massor.
Senast redigerad av MVW 2021-11-23 kl. 19:01.
Citera
2021-11-23, 19:48
Medlem
meiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Den är på väg. Det skulle bara genomföras en sekretessprövning

Tack för svar 😊🙏🏻
Citera
2021-11-23, 20:09
Medlem
Phantom042s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mmiasma
Hej! Du borde läsa på om normaliseringsprocessen. Att lägga skulden på henne är jättemärkligt i mina ögon, men jag tror inte du är så vidare insatt då bara i hur sådana relationer brukar se ut. Den våldsamma parten i förhållandet visar ju oftast inte detta direkt

Citat:
Ursprungligen postat av pikakahvi
Jaha. Jaja. Ja, man väljer säkert en man som är psyksjuk och våldsam och farlig. Det är ju det alla längtar efter, en som misshandlar en psykiskt och fysiskt varje dag. Klart man måste ha lite spänning och krydda i livet. Snälla män är inget att ha.
Eller så kan det vara så att HAN INTE VAR SÅDAN FRÅN BÖRJAN och har utsatt henne för en extrem MANIPULATION så att hon NORMALISERATS och inte kan förstå eller inse vad det är som händer förrän det är försent.
Jag har själv gått igenom det. Och slutligen lämnat, utan att dö (än så länge). De som inte har gått igenom det kan inte snacka om hur det "är".

Är ju uppenbart när man läser FUP som det länkats till att det har varit problem länge.
Han har självklart ansvar för sina handlingar.
Men hon har även ett ansvar för sin egen säkerhet och där har hon brustit genom att umgås med personer som honom.
Hon är död så uppenbarligen har jag rätt.
Varför en del kvinnor söker sig till den här typen av män är för mig en gåta.
Citera
2021-11-23, 20:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MVW
Så går det när man skaffar en neger, till pojkvän för att det anses hippt nu, blandpar syns massor i reklam och bland kändisar typ Kardashians, som promotar oskicket (och sen försöker lämna honom) och väljer äcklet till att bli pappa åt sitt barn. Det borde läras ut till unga kvinnor i hela landet, att sannolikheten för våld och mord är större med en neger och arab. Att inte det görs, är ett stort svek av Sverige. Ännu större svek att skitfolk som detta tas in i landet i massor.

Finns det studier på detta? Eller har du bara dragit egna slutsatser?
Förövrigt är han adopterad och uppvuxen i Sverige.
Citera
2021-11-23, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meii
Tack för svar 😊🙏🏻

Jag lade upp alla protokoll tidigare idag. Lika mina inlägg
Citera
2021-11-23, 20:35
Medlem
Fyfan vilken självömkande, vidrig liten horunge han är i breven
Citera
2021-11-23, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naaaatta
Finns det studier på detta? Eller har du bara dragit egna slutsatser?
Förövrigt är han adopterad och uppvuxen i Sverige.

Adopterade snubbar har en tendens att vara utåtagerande i familjerelationer tyvärr.
Citera
2021-11-23, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phantom042
Är ju uppenbart när man läser FUP som det länkats till att det har varit problem länge.
Han har självklart ansvar för sina handlingar.
Men hon har även ett ansvar för sin egen säkerhet och där har hon brustit genom att umgås med personer som honom.
Hon är död så uppenbarligen har jag rätt.
Varför en del kvinnor söker sig till den här typen av män är för mig en gåta.

Jag kollade trådar du startat, inser att det inte är värt att lägga ned tid på att diskutera saker med dig. Din tråd ”varför är svenska tjejer så slampiga?” Säger en del om din kvinnosyn. Tråkigt. Jag önskar dig gott och hoppas att du kan vända i dina åsikter för det låter inte sunt.
Citera
2021-11-23, 21:06
Medlem
Citat:
Jag kollade trådar du startat, inser att det inte är värt att lägga ned tid på att diskutera saker med dig. Din tråd ”varför är svenska tjejer så slampiga?” Säger en del om din kvinnosyn. Tråkigt. Jag önskar dig gott och hoppas att du kan vända i dina åsikter för det låter inte sunt.
Det finns så många dysfunktionella familjer. Man blir tacksam vilka föräldrar, och barn, man fått. När jag ögnar igenom fupen i detta fall borde dessa två aldrig träffats. Rena krutdurken. Killen är så sjuk att han aldrig någonsin borde gått in i en parrelation. Han klarar inte av något annat än att stå i centrum. Ett barn där.... katastrof.
Citera
2021-11-23, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Det finns så många dysfunktionella familjer. Man blir tacksam vilka föräldrar, och barn, man fått. När jag ögnar igenom fupen i detta fall borde dessa två aldrig träffats. Rena krutdurken. Killen är så sjuk att han aldrig någonsin borde gått in i en parrelation. Han klarar inte av något annat än att stå i centrum. Ett barn där.... katastrof.

Jag håller helt med dig.. så mörk läsning. Är otroligt ledsen för barnet som kommer växa upp utan sina föräldrar. Är även orolig för att barnet kanske kommer på något sätt skuldbelägga sig själv längre fram. Fruktansvärt
Citera
2021-11-23, 21:46
Medlem
Citat:
Jag håller helt med dig.. så mörk läsning. Är otroligt ledsen för barnet som kommer växa upp utan sina föräldrar. Är även orolig för att barnet kanske kommer på något sätt skuldbelägga sig själv längre fram. Fruktansvärt
Babyn är liten. Och ärligt talat tror jag att ett bra familjehem är bra mycket bättre än att ha den här pappan i sitt liv. Sämre kan det väl knappast bli? Eller så är jag naiv. Fan vet.
Citera
2021-11-23, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Babyn är liten. Och ärligt talat tror jag att ett bra familjehem är bra mycket bättre än att ha den här pappan i sitt liv. Sämre kan det väl knappast bli? Eller så är jag naiv. Fan vet.

Ja ungen ska INTE ha något med pappan att göra. Pappan är ju sjuk.
Så jävla trist att födas in i elände 💔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in