2021-11-23, 10:05
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WinnieSeila
Som jag flera gånger tidigare påpekat måste du framlägga källa på detta.
Du har inte svarat och inte visat till någon källa, och du kan inte skylla ifrån dig att ”inlägget är rensat bort”, för det är det inte. Jag har nämligen mycket god koll på det. Efter att jag insåg hur mycket du ljuger i dina inlägg har jag nämligen börjat ta kopia och screenshot. Någon är nämligen mycket snabb med att själv ropa på källa
Det är inte så att du kan fortsätta ljuga utan att det blir påpekat, åtminstone inte i denna tråd. Att du inte vill outa någon är en ny uppgift som du inte tidigare skrivit, så det var ju intressant.
Vad är orsaken till det?

Hahaa, nej, jag måste ingenting! Och absolut inte på din uppmaning!

Och du kan ju fortfarande varken läsa eller citera RÄTT, jag skrev att inlägget KAN ha rensats bort, men nu har ju du tagit dig tiden att hitta det, så vad bra då! Samtidigt påstår du att jag ljuger.... Det går ju inte riktigt ihop, eller?

Vad orsaken till att inte outa någon är, får du ta reda på själv.

Snacka om att vara besatt, kopiera och screenshotta, hahahahaa.

Men ingen av er besatta har hämtat ut överklagan, som kakan påstod finns.

Som sagt, er agenda är inte att följa fallet, er agenda är bara, och endast, att ösa en massa ogrundat skvaller på L!
2021-11-23, 10:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette

Och du kan ju fortfarande varken läsa eller citera RÄTT, jag skrev att inlägget KAN ha rensats bort, men nu har ju du tagit dig tiden att hitta det, så vad bra då! Samtidigt påstår du att jag ljuger.... Det går ju inte riktigt ihop, eller?

Som sagt, er agenda är inte att följa fallet, er agenda är bara, och endast, att ösa en massa ogrundat skvaller på L!
Kakan, är det mig du syftar på? Menar du att jag ljuger?
2021-11-23, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cedderik
Där är jag med dig 😊 men man får väl rätta sig efter vad dom beställt, inte antyda att om dom testat för det och det ....
Jag medger gärna och helt öppet att min utgångspunkt när det gäller substansmissbrukare/"knarkare", så är det att dessa inte är att lita på.
Lydia Barth ÄR en knarkare och det är hon alldeles oavsett hur många som, framför allt tidigare i tråden hävdade att det var hon minsann inte alls.

Om nu Lydia Barth, på ett eller annat sätt, hade råkat ha fått i sig t ex ayahuasca, så hade det kanske inte framkommit vid en testning om inte preparatet funnits med i analysen.

Lita inte på vad en alkoholist anger att h*n druckit den senaste månaden. H*n kommer att medvetet lämna en fagrare bild än vad verkligheten var.
Lita inte på vad en substansmissbrukare/"knarkare" anger när den i trängt läge tillfrågas om sina intag.
Lita inte på Lydia Barth. Hon är förutom mörderska dessutom en fullfjädrad lögnerska.
Eller hur?
2021-11-23, 12:26
Avslutad
Citat:

Exakt vad är din agenda i detta fall?
Har du koll på vem som är besatt och att ingen besatt eller inte orkat bemöda sig att hämta ut en eventuell överklagan som "kakan" påstod finns?
Som sagt var, jag tar reda på fakta och tycker det skall framföras, sanningen. Det som denna tråd handlar om, Brölhäxan vid hinsan.
2021-11-23, 12:30
Medlem
Cedderiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Jag medger gärna och helt öppet att min utgångspunkt när det gäller substansmissbrukare/"knarkare", så är det att dessa inte är att lita på.
Lydia Barth ÄR en knarkare och det är hon alldeles oavsett hur många som, framför allt tidigare i tråden hävdade att det var hon minsann inte alls.

Om nu Lydia Barth, på ett eller annat sätt, hade råkat ha fått i sig t ex ayahuasca, så hade det kanske inte framkommit vid en testning om inte preparatet funnits med i analysen.

Lita inte på vad en alkoholist anger att h*n druckit den senaste månaden. H*n kommer att medvetet lämna en fagrare bild än vad verkligheten var.
Lita inte på vad en substansmissbrukare/"knarkare" anger när den i trängt läge tillfrågas om sina intag.
Lita inte på Lydia Barth. Hon är förutom mörderska dessutom en fullfjädrad lögnerska.
Eller hur?
Jag håller helt med dig om pålitligheten inte är så stor varken hos knarkare och alkoholister, det sistnämnda var ju både L och E men jag har hittills inte fått några bevis på att L var en knarkare, annat än vad ni säger och missbruk i tidig ungdom samt detta eviga tjat om sömntabletter. Hela detta tjafset handlar egentligen om att du ska få brilliera med dina kunskaper eller hur? för du kan väl inte på allvar tro att det skulle påverka strafftiden hon får?
2021-11-23, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Även om jag genuint ogillar det brutala mord som Lydia Barth begått mot en försvarlös pappa, så måste jag ändå säga att det var inga trevliga epitet att få sig påklistrat.

Om man dessutom råkar veta att folk bakom ens rygg kallar en för "pillerhoran" resp "alkisluder" så kan jag tänka mig att det I grunden skadar självkänslan.

Folk i tråden håller fortfarande på att tjata om "motiv". Jag skulle kunna säga att om man som kvinna har blivit kallad de ovanstående nedsättande beskrivningarna av en, så kan man nog där se korn av något som senare kan bli till att likna "motiv". Ett självförakt och en självdestruktivitet parat med lättkränkthet och ett stort mått av aggressivitet

Jag vet att detta aldrig yppades inför henne, det var ett internt sätt att förklara att de kände till personen.
2021-11-23, 13:10
Medlem
Citat:
Ahh, avundsjukan lyser med neonljus.

De högre klasserna och/eller de med mycket PENGAR brukar anlita ex barnflickor, även städhjälp.

Det har ingenting med föräldraförmåga att göra, det har med föräldrarnas frihet att göra.

Så du tycker att alla föräldrar ute i världen som skickar sina barn till boardingschools inte "klarar av sina barn" och saknar föräldraförmåga??

Jag talar endast om en person LB.
2021-11-23, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Det är så sant det du berättar!
Långvarigt missbruk av substanser och missbruk av män. Lägg till diverse psykiska problem och personlighetsstörningar!
Stackars Emil som kom ivägen för en av nuförtiden "Hinsebergs fasta inventarier"😱

Det är så fruktansvärt tragiskt för Es barn och familj.
Finns inget som kan rättfärdiga detta mord.
Och jag hoppas Ls barn blir starka och trygga, så de aldrig ska behöva bära sin mors skuld på sina axlar. Ingen av dem. Inte Es barn heller.
Jag hoppas och ber att myndigheter BUP, soc och alla inblandade ska göra ALLT för att alla dessa barn, ska få hjälp långt in i framtiden så att de får stöd att bli starka och att alla vuxna runt dem också får stöd, terapi och eller utbildning i hur man hanterar ett kort och långvarigt trauma.
2021-11-23, 13:25
Medlem
Citat:

"Marionetten" har blivit galen, vem är besatt? verkar som att det är du, hänger här 24/7 och anklagar folk hit och dit att de ska visa källa, själv anser du dig inte behöva det enligt egen utsago.
Hämta ut överklagan själv för du hör väl också till dom "besatta" ?
2021-11-23, 13:53
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Var ligger Bålsta?
Jag känner till Lydia... Inte Emil

För att friska upp ert minne, Vemdalen62 och Carina78.

Flera ggr har Vemdalen sagt att hon INTE känner Lydia och hon känner inte Emil heller, utan allt är hörsägen. Sen kan ni kalla mig berusad eller vad ni önskar.

Jag hade gjort samma sak för Emil om jag visste att lögner spreds.

Vill du Vemdalen att jag tar fram fler inlägg från dig?
2021-11-23, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
För att friska upp ert minne, Vemdalen62 och Carina78.

Flera ggr har Vemdalen sagt att hon INTE känner Lydia och hon känner inte Emil heller, utan allt är hörsägen. Sen kan ni kalla mig berusad eller vad ni önskar.

Jag hade gjort samma sak för Emil om jag visste att lögner spreds.

Vill du Vemdalen att jag tar fram fler inlägg från dig?
Du svamlar som vanligt. Du har ingen aning vad jag vet och inte vet.... Du verkar bara jäkligt rädd att sanningen ska komma fram!
2021-11-23, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Becksson
Det är så fruktansvärt tragiskt för Es barn och familj.
Finns inget som kan rättfärdiga detta mord.
Och jag hoppas Ls barn blir starka och trygga, så de aldrig ska behöva bära sin mors skuld på sina axlar. Ingen av dem. Inte Es barn heller.
Jag hoppas och ber att myndigheter BUP, soc och alla inblandade ska göra ALLT för att alla dessa barn, ska få hjälp långt in i framtiden så att de får stöd att bli starka och att alla vuxna runt dem också får stöd, terapi och eller utbildning i hur man hanterar ett kort och långvarigt trauma.
Det är verkligen tragiskt för alla. Tänk att en person kan ställa till det för så många.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in