Citat:
VARNING!;!!!!BONDFÅNGERI!!! använd för guds skull inte erbjudandet om gratis bedömning. du presenteras med guld och gröna skogar. själv blev jag tilldelad en helt färsk "jurist" (examen september 2019 ) som jag skedmatade med solklart fall av trakasserier på (företagsnamn borttaget pga lojalitetsprincipen). mitt ärende föll på en enkel teknikalitet och 60.000:- senare var jag mer illa däran än innan konsultationen. blir inte ett dugg förvånad över mängden positiva (fabricerade) omdömen här med tanke på vilka bedragare de uppenbarligen är. men hemsidan är snygg
En påminnelse om vilka dem är! Låt dig inte luras, samma företag har bara bytt företagsnamn till arbetsrattsexperten.se VARNING!
Citat:
Märkligt många nya användare registrerade oct 2019 i den här tråden. Jag misstänker att de flesta av dessa användare kommer från Rive. Syftet tycks vara att dränka tråden med en massa svammel om annat så att det egentliga syftet med tråden försvinner.
Smart!
Men jag hittade detta:
Och det tycks stämma...(inte för att DJ är en opålitlig källa)
Länk till stämningsansökan.
Och här hittar ni Rives fantastiska Youtubekanal!
Här har vi Rive på Allabolag.se.
Ekonomiskt går bolag alldeles strålande. Plus nästan tre miljoner på en omsättning på drygt 16 miljoner, inte illa pinkat!
De som sitter i styrelsen är:
Malika Labrim (f. 1963) Suppleant
Johan Sten Henric Einarsson (f. 1975) Suppleant
Erik Anders Hårdén (f. 1991) Ordinarie ledamot
Vad vet vi om dom? Vad har de för utbildning? Vilka är de? Är de verkligen jurister?
Erik Hårdén verkar vara jurist, han har iaf skrivit en uppsats om
Obehörig vinst : Tillämpning och funktion i svensk rätt i dag
Verkligen passande i sammanhanget! hahaha
Obehörig vinst. LoL!
Det är han som är chefsjurist på Rive iaf.
Erik på Twitter.
Erik på Spotify! Inte illa faktiskt!
Smart!
Men jag hittade detta:
Och det tycks stämma...(inte för att DJ är en opålitlig källa)
Länk till stämningsansökan.
Och här hittar ni Rives fantastiska Youtubekanal!
Här har vi Rive på Allabolag.se.
Ekonomiskt går bolag alldeles strålande. Plus nästan tre miljoner på en omsättning på drygt 16 miljoner, inte illa pinkat!
De som sitter i styrelsen är:
Malika Labrim (f. 1963) Suppleant
Johan Sten Henric Einarsson (f. 1975) Suppleant
Erik Anders Hårdén (f. 1991) Ordinarie ledamot
Vad vet vi om dom? Vad har de för utbildning? Vilka är de? Är de verkligen jurister?
Erik Hårdén verkar vara jurist, han har iaf skrivit en uppsats om
Obehörig vinst : Tillämpning och funktion i svensk rätt i dag
Verkligen passande i sammanhanget! hahaha
Obehörig vinst. LoL!Det är han som är chefsjurist på Rive iaf.
Erik på Twitter.
Erik på Spotify! Inte illa faktiskt!
Arbetsrattsexperten, aka tidigare RIVE JURIDISKA BYRÅ försöker dränka den här tråden för att undkomma alla negativa kommentarer.
Citat:
Fortfarande samma ägare men numera under företagsnamnet: arbetsrattsexperten.se
Mikaela Olsson är bara ansiktet utåt.
Citat:
Hej meddrabbade,
En vän till mig har drabbats hårt av Rive Juridiska byrå. De krävde sina 46555 i förskott och levererade sedan nästan inget som helst. Och de tog ställning för arbetsgivarens krav och försatte därmed henne i en mycket dålig förhandlingsposition. Ni kan se att de har fått massor klagomål till ARN men bryr sig inte om att betala. De har redan blivit stämda av KO och fick ändra på delar av sitt fusk.
Har ni gett de omdöme på trustpilot eller på Reco? OBS kolla hur stor skillnad det är på betygen på trustpilot och reco.se , vi är många som misstänker att de bara hittar på det som står på trustpilot. Om man söker på de namn som kommer upp finns många av de inte ens , vet någon hur man kan anmäla falska omdömen?
Och vi håller på med att undersöka möjligheterna för en stämning med grupptalan, vänligen skicka PM om ni har intresse av att delta i detta.
En vän till mig har drabbats hårt av Rive Juridiska byrå. De krävde sina 46555 i förskott och levererade sedan nästan inget som helst. Och de tog ställning för arbetsgivarens krav och försatte därmed henne i en mycket dålig förhandlingsposition. Ni kan se att de har fått massor klagomål till ARN men bryr sig inte om att betala. De har redan blivit stämda av KO och fick ändra på delar av sitt fusk.
Har ni gett de omdöme på trustpilot eller på Reco? OBS kolla hur stor skillnad det är på betygen på trustpilot och reco.se , vi är många som misstänker att de bara hittar på det som står på trustpilot. Om man söker på de namn som kommer upp finns många av de inte ens , vet någon hur man kan anmäla falska omdömen?
Och vi håller på med att undersöka möjligheterna för en stämning med grupptalan, vänligen skicka PM om ni har intresse av att delta i detta.
Läs ovan! Det gäller nya företaget arbetsrattsexperten.se
Senast redigerad av Gromgutten 2021-12-10 kl. 13:49. Anledning: kvadrupelpost
Senast redigerad av Gromgutten 2021-12-10 kl. 13:49. Anledning: kvadrupelpost