2021-11-22, 23:31
Medlem
Cedderiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Är du medveten om att jag öppet i tråden ställt frågan om Lydia Barth vid gripandet testades för lysergid?
Är du medveten om att något besked rörande min fråga ännu inte har kommit?

Du som verkar vilja föra Lydias lans här I tråden, kan du då kanske berätta hur hon screenades?
Med avseende på ev förekomst av lysergid?

För om du inte kan lämna besked, föreslår jag att du inte går i god för henne in blanco..
Du kan själv läsa vad hon testats för, tror knappast någon testar detta för att hennes bror haft ett missbruk förr. Detta är bara dina egna funderingar så lägg ner, du gör dig bara löjlig.
2021-11-22, 23:32
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Jag har mest pratat Lydia.. Känner inte Emil alls. Förminskar du alla män som blir mördade?

Jag behöver inte förminska Emil, Det klarar ni alldeles utmärkt på egen hand.
2021-11-22, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Du kände ju inte Lydia skrev du tidigare idag. Har du lärt känna henne nu ikväll?
Måste fråga... Vad dillar du om?
2021-11-22, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cedderik
Du kan själv läsa vad hon testats för, tror knappast någon testar detta för att hennes bror haft ett missbruk förr. Detta är bara dina egna funderingar så lägg ner, du gör dig bara löjlig.
Snälla Cedderik?!
Det är ju du som upprepat hävdar att Lydia Barth vid gripandet bara uppvisade tecken på intag av alkohol.
Du blir därigenom hennes talesperson i denna fråga antingen du vill det eller ej.

Kan du därför, utan att hänvisa mig till tox-analyser i FUP, istället svara på min enkla fråga om man så att säga mätte hennes ev "syrahalt"?

Och nej, naturligtvis testas inte en gripen misstänkt för de substanser som en bror har som en av sina favoritdroger. Man testar för att påvisa eller utesluta.
Kunde Rättskem utesluta lysergid, dvs LSD hos Lydia vid gripandet -ja eller nej?
2021-11-23, 00:10
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Du skrev tidigare idag att du inte kände någon utav dom.
Förstår att det blir svårt att hålla reda på allt man sagt när man trasslar in sig i alla lögner.
2021-11-23, 02:56
Medlem
Cedderiks avatar
Citat:
Snälla Cedderik?!
Det är ju du som upprepat hävdar att Lydia Barth vid gripandet bara uppvisade tecken på intag av alkohol.
Du blir därigenom hennes talesperson i denna fråga antingen du vill det eller ej.

Kan du därför, utan att hänvisa mig till tox-analyser i FUP, istället svara på min enkla fråga om man så att säga mätte hennes ev "syrahalt"?

Och nej, naturligtvis testas inte en gripen misstänkt för de substanser som en bror har som en av sina favoritdroger. Man testar för att påvisa eller utesluta.
Kunde Rättskem utesluta lysergid, dvs LSD hos Lydia vid gripandet -ja eller nej?
Försök inte snärja in mig i dina idéer, eller tror du att jag jobbar inom polisen? Jag kan bara se samma drogtester som du i FUP.
2021-11-23, 06:44
Medlem
Citat:
Du skrev tidigare idag att du inte kände någon utav dom.
Förstår att det blir svårt att hålla reda på allt man sagt när man trasslar in sig i alla lögner.
Jag undrar vem det är som inte kan hålla reda på allt!!Jag vill att du visar mig det. Förstår inte vad du yrar om.
Senast redigerad av Vemdalen62 2021-11-23 kl. 06:53.
2021-11-23, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adrielmetha
Har ni lyssnat på rättegången på prime crime? tycker hon verkar helt PSYKISKT sjuk asså.
Din diagnos-på-distans är alldeles korrekt!
Lydia Barth har en hel bukett av de mest olika och "färgsprakande" diagnoser du öht kan tänka dig.

Men alla de sammantagna gör henne ändå inte så sjuk så att hon skulle dömas till vård istället för straff (Sveriges juridiska kullerbytta är i den delen i grunden helt tokig! I andra länder överlämnar man de som inte är ansvariga för sina handlingar till vården. I Sverige dömer man dem till vård! ), så det blev 18 års fängelse för henne.
Till att börja med..
Senast redigerad av Carinah78 2021-11-23 kl. 08:57.
2021-11-23, 08:36
Medlem
Citat:
Jag har mest pratat Lydia.. Känner inte Emil alls. Förminskar du alla män som blir mördade?

Citat:
Du kände ju inte Lydia skrev du tidigare idag. Har du lärt känna henne nu ikväll?

Citat:
Får jag lov att klampa in, Vemdalen62?
Jag gissar att det som jag fetat där uppe ledde en kanske berusad Kapten till att tolka det som att du haft nära kontakt med Lydia. Att du skulle ha pratat med Lydia, fast du menar "att prata Lydia" = "att diskutera Lydia".
Koleriska och/eller påverkade kaptener bör aldrig tillåtas styra vare sig skutor, diskussioner eller trådar..
2021-11-23, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cedderik
Försök inte snärja in mig i dina idéer, eller tror du att jag jobbar inom polisen? Jag kan bara se samma drogtester som du i FUP.
Jag försöker inte alls snärja dig Cedderik.
Men du har vid upprepade tillfällen här i tråden hojtat högt om att när Lydia Barth greps, hon då bara hade alkohol i kroppen, dvs att hon skulle varit fri från andra substanser, dvs att hon i vanligt tal alltså varit drogfri, dvs "ren".

Men det beror ju helt på vilka substanser man testar en person på om en person därefter bedöms vara ren eller ej.
Testar man inte för meskalin, psilocin eller lysergid, så lär man ju inte heller finna dem hos den man testar även om personen ifråga har ämnet i sig.
2021-11-23, 09:33
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Jag har redan svarat på det, du får väl ta och läsa om alla inlägg i tråden!

Om inte moderator har rensat bort det inlägget, det kan inte jag ansvara för!

Jag tänker inte outa någon, nämligen!

Som jag flera gånger tidigare påpekat måste du framlägga källa på detta.
Du har inte svarat och inte visat till någon källa, och du kan inte skylla ifrån dig att ”inlägget är rensat bort”, för det är det inte. Jag har nämligen mycket god koll på det. Efter att jag insåg hur mycket du ljuger i dina inlägg har jag nämligen börjat ta kopia och screenshot. Någon är nämligen mycket snabb med att själv ropa på källa
Det är inte så att du kan fortsätta ljuga utan att det blir påpekat, åtminstone inte i denna tråd. Att du inte vill outa någon är en ny uppgift som du inte tidigare skrivit, så det var ju intressant.
Vad är orsaken till det?
2021-11-23, 09:53
Medlem
Cedderiks avatar
Citat:
Jag försöker inte alls snärja dig Cedderik.
Men du har vid upprepade tillfällen här i tråden hojtat högt om att när Lydia Barth greps, hon då bara hade alkohol i kroppen, dvs att hon skulle varit fri från andra substanser, dvs att hon i vanligt tal alltså varit drogfri, dvs "ren".

Men det beror ju helt på vilka substanser man testar en person på om en person därefter bedöms vara ren eller ej.
Testar man inte för meskalin, psilocin eller lysergid, så lär man ju inte heller finna dem hos den man testar även om personen ifråga har ämnet i sig.
Där är jag med dig 😊 men man får väl rätta sig efter vad dom beställt, inte antyda att om dom testat för det och det ....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in