2021-11-20, 19:56
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av friskXORsjuk
Där kom en ny pump mot 60k.
Jag tror nästa vecka kommer bli riktigt bra. Jag vet att veckan efter det kommer bli riktigt bra.
Citera
2021-11-21, 05:01
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
Jag tror nästa vecka kommer bli riktigt bra. Jag vet att veckan efter det kommer bli riktigt bra.

Motivera gärna vad du grundar den uppfattningen på Papper, tycker att det heter "Efter det ska vi bara upp" i nästan alla dina inlägg..?
Citera
2021-11-21, 11:00
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Motivera gärna vad du grundar den uppfattningen på Papper, tycker att det heter "Efter det ska vi bara upp" i nästan alla dina inlägg..?
60-dagarscykeln enligt Bob Loukas. Det borde jag ha klämt ur mig tidigare, ja.

Jag menar att vi är i en bull market. I en bull market har man historiskt sett tagit två steg upåt och ett steg neråt. Därför kan jag förstå att inläggen låter som du beskriver.
Citera
2021-11-22, 14:44
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
60-dagarscykeln enligt Bob Loukas. Det borde jag ha klämt ur mig tidigare, ja.

Jag menar att vi är i en bull market. I en bull market har man historiskt sett tagit två steg upåt och ett steg neråt. Därför kan jag förstå att inläggen låter som du beskriver.

Ursäkta om mitt senaste meddelande hade en aning syrlig underton Papper, skickade det när jag var halvvaken. Förstår hur du menar med makroperspektivet, har dock aldrig blivit klok på Bob Loukas 60-dagars cykler, tycker desseutom att han nästan alltid verkar ha fel när det rör sig om vart priset är på väg short-term.
Citera
2021-11-22, 21:33
Medlem
Double bottom börjar forma sig nu vilket brukar innebära bullish!
Citera
2021-11-22, 22:18
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Double bottom börjar forma sig nu vilket brukar innebära bullish!

På 1h?

Vi ska nog ner och tangera det tidigare motståndet vid 53k, och förvandla det till stöd (på 24h).
Citera
2021-11-22, 22:22
Medlem
Citat:
Det är ju det Leaston inte förstår när hen påstår att BTC ska landa på $3-6M till 2026. Inte ens $1.5M är möjligt.

Varför tror du att jag slog vad så snabbt för? Enkel vinst.
Citera
2021-11-22, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Haha

Någon som börjar tvivla på Plan B för övrigt?

Hans modell är skit, är det honom du följer?! Han kan inte ett jävla skit om att investera. Han har sålt in sig till latmaskar som tror på ''get rich quick'' konceptet.

Bitcoin ligger under 56k, snart 7 dagar kvar. Vi får hoppas planB's förutsägelse når 98k i slutet av november, men kommer med största sannolikhet inte ske. Kommer du då släppa honom som en auktoritet? Det hoppas jag verkligen.

Sedan när jag vinner mot Leaston och papper i vadslagningen så kan du ignorera alla deras prisförutsägelser och lyssna på mig eller någon annan istället.

Alla dessa experter är inte mer kompetenta än gemene man, det är bara rent trams.

Samma sak med aktier, proffsen underpresterar snittet.
Citera
2021-11-23, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas17
Varför tror du att jag slog vad så snabbt för? Enkel vinst.

Är du 12 år? Vad fan vinner du? Stolthet? Den har du förlorat för länge sen. Försök håll dig till ämnet.

Vi kommer vända denna vecka. Dont worry people!
Citera
2021-11-23, 00:51
Medlem
Citat:
Är du 12 år? Vad fan vinner du? Stolthet? Den har du förlorat för länge sen. Försök håll dig till ämnet.

Vi kommer vända denna vecka. Dont worry people!

Så vi kommer nå 98k som allas guru säger?
Citera
2021-11-23, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
På 1h?

Vi ska nog ner och tangera det tidigare motståndet vid 53k, och förvandla det till stöd (på 24h).

4h har jag kollat, vi har inte gått under den förra botten än iaf, möjligtvis imorgon. Vi måste hålla 53k annars är BTC fucked.
Citera
2021-11-23, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas17
Så vi kommer nå 98k som allas guru säger?

Nej, inte om du frågar mig. Så länge vi håller 53k så kommer BTC fortsätta till 80-85k innan end of cycle. Kanske bara 75k till och med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in