Citat:
Ursprungligen postat av
Menea
Nja vi får väl se.. annars kan ni ju göra en film av eran kunskap sen. Kanske utomjordingar som planterat viruset här från yttre rymden..🙂
Ha ha... ja filmer om det hela kommer det garanterat bli i framtiden. Finns ju även riktigt ingående dokumentärer om hela bluffen ute redan nu som "covidland the lockdown" har du sett den annars måste du göra det riktigt intressant.
Vad gäller intelligent liv utanför vår lilla planet så är jag helt säker på att det existerar i former vi inte har en aning om. Och frågar du mig så är dom redan här men våra otroligt små hjärnor är oförmögna att se det framför oss. Sedan vi uppfann atombomben så har ju oförklarlig aktivitet vi inte kan förklara bara ökat och ökat. Och de flesta trovärdiga vittnesmålen från högt uppsatta inom militär i flera olika länder handlar just om intresse för våra kärnvapen anläggningar och avfyrningsramper. Kolla det helt grymma rapporter som finns. Inte omöjligt att dom kan ha nåt med planen av pandemin att göra, vad vet jag är öppen för alla teorier.
Har själv när jag var ung upplevt en helt fantastisk grej som jag söker svar på än idag och tänker på nästan dagligen. Nog därför jag är så orädd att erkänna att jag tror på att utomjordingar finns runt omkring oss i detta nu🙃
Ha en fin dag