2021-11-22, 16:27
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Du hävdar så mycket, kräver bevis mm
Berätta det du påstår dig känna till, du påstår att du vet så mycket, men du känner inte någon eller hur var det nu? Du verkar iallafall arg, det är jag med. Hyr var det med öknamn, nu igen? Att Brölhäxan påstår att hon blivit misshandlad, psykiskt och fysiskt, är det bekräftat av någon? Jag har hört hur hon förminskade Emil, utsatte honom för psykisk misshandel som avslutades med en avrättning, eftersom han "vägrade lyda"
Vet du någonting dom kan tillföra tråden någonting, varsågod, sluta anklaga mig för att ljuga. Jag vill veta så mycket som möjligt, för att kunna lägga pusslet, det blir lite knepigt utan alla bitar

Försök fatta att om du skriver lögner som i detta fall att hon bytt namn flera ggr så får du nog fan vara beredd på att hosta fram bevis.

Skojar du? Plötsligt ska jag lägga fram vad jag vet? Du, det hade jag gärna gjort om det inte vore för att ni förminskar andra, sprider lögner m.m. däremot kommer jag självklart dela det jag vet med flera andra i tråden så fort jag får det. Men jag har inget till övers för folk som ljuger. Däremot sitter jag inte tyst när lögner sprids.

Jag trodde det gick att dela info och hjälpa varandra att förstå, jag hade fel. Det går inte för det sprids såååå mycket lögner.

Att man är ledsen och arg har jag full förståelse för. Men inte lögnerna.
Och det ska du ha klart för dig, jag vet en hel del om detta par s.a.s men jag skulle aldrig sjunka ner och berätta allt osmickrande jag fått veta om Emil. Därför att jag känner med hans mamma så mkt ska du veta.
2021-11-22, 16:29
Avslutad
Kan någon förklara Lydias påstående om att hon och Emil ljög om att de var tillsammans, de på påstod att det var slut, annars skulle Emil inte få träffa sina barn? Var det Lydia som orsakade att han inte fick träffa sina barn? Det stämmer inte med Lydias utsagor om att hon fått köra barnen till dagis och hämta dem, vabbat osv? Barnen fick inte sova där?
Någon som kan förklara?
Lydia var inte där i veckorna, utan vissa helger? Enligt henne själv. Hon bodde med de stora barnen i lägenheten? Fast Ki**o hade alla barnen hos sig, utom sin egna äldsta? Lydia kunde ha sina barn ibland när hon orkade? Jag får inte ihop detta.
Sen undrar jag över hennes hallucinationer, den drogutlösta psykosen som hon var nedsövd efter? 2015, samma år som hon tog jägarexamen och fixade vapenlicenser..gick i konkurs, skilsmässa, nya partners här och där. Jag undrar vilka biodynamiska häxkrafter som gått bananas
2021-11-22, 16:32
Medlem
Hej.

Jag Vet att han älskade mig!
Ja, jag vet att jag inte träffade hans familj, medvetet val eftersom han så att han hade väldigt dålig kontakt med dom. Och varför skulle jag tvivla på det, varför skulle jag proppsa på att träffa hans familj? Det är eller var Emil jag var tillsammans med ingen annan.
Och nej, han spenderade Inte hela våren med Lydia, långt därifrån.
Nä varför skulle jag finnas på hans fb? Jag har själv inte ens Facebook, man måste inte ha det liksom.

Och jag har försökt komma in här under en lång tid som jag skrev, men det innebär inte att jag försökte komma in här varje timme, varje dag eller varje vecka.
Jag har ett liv utanför Internet också. Mitt liv tänker jag inte lägga ut här heller.
2021-11-22, 16:43
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Kan någon förklara Lydias påstående om att hon och Emil ljög om att de var tillsammans, de på påstod att det var slut, annars skulle Emil inte få träffa sina barn? Var det Lydia som orsakade att han inte fick träffa sina barn? Det stämmer inte med Lydias utsagor om att hon fått köra barnen till dagis och hämta dem, vabbat osv? Barnen fick inte sova där?
Någon som kan förklara?
Lydia var inte där i veckorna, utan vissa helger? Enligt henne själv. Hon bodde med de stora barnen i lägenheten? Fast Ki**o hade alla barnen hos sig, utom sin egna äldsta? Lydia kunde ha sina barn ibland när hon orkade? Jag får inte ihop detta.
Sen undrar jag över hennes hallucinationer, den drogutlösta psykosen som hon var nedsövd efter? 2015, samma år som hon tog jägarexamen och fixade vapenlicenser..gick i konkurs, skilsmässa, nya partners här och där. Jag undrar vilka biodynamiska häxkrafter som gått bananas

Kimmo har samtliga 4 barn sedan ungefär mitt av April ( När Lydia lämnade sin lägenhet)

Du kanske ska höra med hans omgivning varför han ej fick ha sina barn på kvällar m.m. det beror på hans alkoholism.

När Lydia var hos Emil fick barnen vara där. Hans familj hade själva kontakt med Lydia. Och jag antar att de aldrig hade lämnat sina barn där om hon framstod som en mördare? Ngt hon aldrig varit innan och därför som vissa utav oss vill söka svaret.

Hon hade ingen hallucination när hon tog Jägarexamen. Det förstår du nog.
2021-11-22, 16:50
Medlem
Det här blir bara mer och mer förvirrande.
Om E och L INTE var tillsammans blir det ännu märkligare med hennes avrättning av honom. Och då stämmer inte L:s påståenden i rätten om att de älskade varandra.
Var han en player så stämmer ju knappast L:s påståenden om att han ringde henne hela tiden och varför skulle han i så fall åka och hämta hennes saker i Farsta?
Och NÄR skulle han ha tid att träffa andra om han sprang runt som en skottspole för att hjälpa L?
Och dessa motsägelsefulla uppgifter från någon som påstår sig vara E:s käresta. Var E en player? Omoget beteende i så fall, kan jag tycka, men inte straffbart i sig. Och stämmer uppgifterna, så ljuger ju L.
2021-11-22, 16:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Kimmo har samtliga 4 barn sedan ungefär mitt av April ( När Lydia lämnade sin lägenhet)

Du kanske ska höra med hans omgivning varför han ej fick ha sina barn på kvällar m.m. det beror på hans alkoholism.

När Lydia var hos Emil fick barnen vara där. Hans familj hade själva kontakt med Lydia. Och jag antar att de aldrig hade lämnat sina barn där om hon framstod som en mördare? Ngt hon aldrig varit innan och därför som vissa utav oss vill söka svaret.

Hon hade ingen hallucination när hon tog Jägarexamen. Det förstår du nog.
Det är samma år som hon tar jägarexamen, som hon sövs efter en drogutlöst psykos. Hallisarna var väl senare, enligt K.

Men om nu Emils familj kände sig trygga med att barnen var hos Emil, när Lydia var där, hur kommer det sig att de skulle lura Emils familj och säga att de inte var tillsammans? Det hade väl varit bättre och mer naturligt att vara ett par offentligt?

Historierna om Lydias och Emils barn, går inte ihop.
2021-11-22, 16:59
Medlem
Citat:
Någon som kan förklara?

Nej, är som att läsa en påhittad saga.
Och ingen av Lidas fan club medlemmar kan varken styrka eller bevisa nånting.

Lida säger ju i rätten t.o.m. att hon inte skulle bo ihop med Emil. Så vad svamlar dem om?
2021-11-22, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Hej.

Jag Vet att han älskade mig!
Ja, jag vet att jag inte träffade hans familj, medvetet val eftersom han så att han hade väldigt dålig kontakt med dom. Och varför skulle jag tvivla på det, varför skulle jag proppsa på att träffa hans familj? Det är eller var Emil jag var tillsammans med ingen annan.
Och nej, han spenderade Inte hela våren med Lydia, långt därifrån.
Nä varför skulle jag finnas på hans fb? Jag har själv inte ens Facebook, man måste inte ha det liksom.

Och jag har försökt komma in här under en lång tid som jag skrev, men det innebär inte att jag försökte komma in här varje timme, varje dag eller varje vecka.
Jag har ett liv utanför Internet också. Mitt liv tänker jag inte lägga ut här heller.

Och vart har du hållit hus när polisen letat motiv ?
Förhört alla i hans närhet?
Du bara sket i att höra av dig eller?

Du lider troligtvis av vanföreställningar

Emil har ju setts flera flera ggr med en tjej förra hösten och det var inte du. Hon träffade även släkt till honom
2021-11-22, 17:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trombocyt
Om E och L INTE var tillsammans blir det ännu märkligare med hennes avrättning av honom. Och då stämmer inte L:s påståenden i rätten om att de älskade varandra.
Var han en player så stämmer ju knappast L:s påståenden om att han ringde henne hela tiden och varför skulle han i så fall åka och hämta hennes saker i Farsta?
Och NÄR skulle han ha tid att träffa andra om han sprang runt som en skottspole för att hjälpa L?
Och dessa motsägelsefulla uppgifter från någon som påstår sig vara E:s käresta. Var E en player? Omoget beteende i så fall, kan jag tycka, men inte straffbart i sig. Och stämmer uppgifterna, så ljuger ju L.
Det är det jag försöker förstå, det är endast Lydias ord om hur det var. Men det stämmer inte, hon påstår så mycket. Anklagar Emil för att ha hämtat hennes saker, mot hennes vilja, packat upp dem mm fast i nästa stund så får hon bryta sig in för att tömma lägenheten akut, pga hot och bråk. Var det den lägenheten hon skulle flytta till för att bo med en av de nya killarna? Hon har bytt k*k oftare än någon jag känner..
2021-11-22, 17:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Nej, är som att läsa en påhittad saga.
Och ingen av Lidas fan club medlemmar kan varken styrka eller bevisa nånting.

Lida säger ju i rätten t.o.m. att hon inte skulle bo ihop med Emil. Så vad svamlar dem om?
Det hade varit önskvärt om någon från Emils sida kunnat vittna om vad de visste. Som anhörig behöver man inte avlägga vittnesed, men jag har svårt att tro att de skulle ljuga. Det finns ingen anledning. Emils bror har bekräftat i tråden, kanske han orkar bli hörd i hovrätten?
2021-11-22, 17:16
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trombocyt

Fast män som är players brukar ju hålla det väldigt hemligt. Så det är ju inte så konstigt att "flickvännerna" inte känner till varandra.

Men jag tror att det är mer otrohetsaffärer det gäller här, i så fall.
2021-11-22, 17:18
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Och vart har du hållit hus när polisen letat motiv ?
Förhört alla i hans närhet?
Du bara sket i att höra av dig eller?

Du lider troligtvis av vanföreställningar

Emil har ju setts flera flera ggr med en tjej förra hösten och det var inte du. Hon träffade även släkt till honom

Polisen har ju inte letat efter något motiv. Tingsrätten har inte hittat något motiv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in