Citat:
Du hävdar så mycket, kräver bevis mm
Berätta det du påstår dig känna till, du påstår att du vet så mycket, men du känner inte någon eller hur var det nu? Du verkar iallafall arg, det är jag med. Hyr var det med öknamn, nu igen? Att Brölhäxan påstår att hon blivit misshandlad, psykiskt och fysiskt, är det bekräftat av någon? Jag har hört hur hon förminskade Emil, utsatte honom för psykisk misshandel som avslutades med en avrättning, eftersom han "vägrade lyda"
Vet du någonting dom kan tillföra tråden någonting, varsågod, sluta anklaga mig för att ljuga. Jag vill veta så mycket som möjligt, för att kunna lägga pusslet, det blir lite knepigt utan alla bitar
Berätta det du påstår dig känna till, du påstår att du vet så mycket, men du känner inte någon eller hur var det nu? Du verkar iallafall arg, det är jag med. Hyr var det med öknamn, nu igen? Att Brölhäxan påstår att hon blivit misshandlad, psykiskt och fysiskt, är det bekräftat av någon? Jag har hört hur hon förminskade Emil, utsatte honom för psykisk misshandel som avslutades med en avrättning, eftersom han "vägrade lyda"
Vet du någonting dom kan tillföra tråden någonting, varsågod, sluta anklaga mig för att ljuga. Jag vill veta så mycket som möjligt, för att kunna lägga pusslet, det blir lite knepigt utan alla bitar
Försök fatta att om du skriver lögner som i detta fall att hon bytt namn flera ggr så får du nog fan vara beredd på att hosta fram bevis.
Skojar du? Plötsligt ska jag lägga fram vad jag vet? Du, det hade jag gärna gjort om det inte vore för att ni förminskar andra, sprider lögner m.m. däremot kommer jag självklart dela det jag vet med flera andra i tråden så fort jag får det. Men jag har inget till övers för folk som ljuger. Däremot sitter jag inte tyst när lögner sprids.
Jag trodde det gick att dela info och hjälpa varandra att förstå, jag hade fel. Det går inte för det sprids såååå mycket lögner.
Att man är ledsen och arg har jag full förståelse för. Men inte lögnerna.
Och det ska du ha klart för dig, jag vet en hel del om detta par s.a.s men jag skulle aldrig sjunka ner och berätta allt osmickrande jag fått veta om Emil. Därför att jag känner med hans mamma så mkt ska du veta.