Citat:
Ursprungligen postat av
smokeonthewater
■ 1: )
Hur vet du det? Du påstår en massa saker men lämnar aldrig någon motivering till dina påståenden.
■ 2: ) Exakt vilka frågor är det som är obesvarade?
■ 3: ) Hur går det med mordvapnet? Har du hittat det än?

■ 1: ) Om du @Smokeonthewater verkligen hade ansträngt dig en lite bit utöver det vanliga, så hade du sålunda redan fått ditt svar på den frågan.
■ Jag vet att H*nna Davidss*n var inblandad i mordet på L*na Wesstr*m under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 ... och jag vet, att H*nna Davidss*n var, St*fan Davidss*n behjälplig vid det aktuella tillfället.
■ Enligt ovan skrivet, så har jag vid några tidigare tillfällen framfört i L*na Wesstr*m-tråden om hur, och på vilket sätt som jag tidigare har fått reda på att H*nna Davidss*n varit inblandad i mordet på L*na Wesstr*m.
■ 2: ) @Smokeonthewater, gör dig inte dummare än vad du redan visat att du är, det vill säga, du vet lika väl som jag och alla andra att det fortfarande finns en hel del hitintills obesvarade frågor i detta gamla mordfallet beträffande L*na Wesstr*m 2018.
■ Enligt ovan skrivet ... men du @Smokeonthewater förbiser detta på grund av dina envetna konfirmeringsbiaser som du under en längre tid tycks ha fastnat i av någon anledning.
■ Du har ett enda intresse som berör detta gamla mordfallet L*na Wesstr*m 2018 och det är, att du skriftligen kastar så mycket smuts du bara kan och förmår över ett brottsoffer som inte längre kan försvara sig själv mot alla dina hemskheter vilka du skriftligt framfört i dina tidigare postade inlägg och så fortfarande gör.
■ L*na Wesstr*m hade överhuvudtaget ingen som helst skuld till att hon under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 blev dödsmisshandlad och därefter avled på grund av de brutala skador hon tillfogats vid det aktuella tillfället viket du @Smokeonthewater har otroligt svårt att få grepp över.
■ 3: ) Tramsa för du göra med andra medlemmar men jag avstår.
■ Jag har vid flera tidigare tillfällen framfört i L*na Wesstr*m-tråden, att jag har ett djupt intresse som vilar i just detta gamla mordfallet och att en av de anledningar till att jag fortfarande engagerar mig i detta fallet är bland annat att jag kände L*na Wesstr*m.
Mvh/JM.