2021-11-22, 10:43
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleandrink
Ju mer fenomenet incels blir uppmärksammat och att diskussionerna dumförklarar incels på alla möjliga sätt undrar jag genuint varför incels blir incels och varför de/ni fått så mycket hat? varför välja att delta i sånna forum om kvinnohat?? Vad får ni ut av det?

Är själv ingen incel men denna typ av diskussion skulle bli bra mycket bättre om du TS i din frågeställning definierar vad du anser är en "incel" då folk inte är överens om det. Annars riskerar denna diskussion bli väldigt konstig och mindre bra.

// CC
2021-11-22, 10:46
Medlem
Mayahems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Nej, det stavas looser, en som hänger löst i alla sammanhang

Loser är en förlorare

Det är nånting som sitter löst. Och vad i helvete människa. Syftade du verkligen på det ordet? Du är en rolig prick du.
2021-11-22, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Är själv ingen incel men denna typ av diskussion skulle bli bra mycket bättre om du TS i din frågeställning definierar vad du anser är en "incel" då folk inte är överens om det. Annars riskerar denna diskussion bli väldigt konstig och mindre bra.

// CC

Det är väldigt sant! Min definition av en incel är väl personer som motvilligt inte engagerar sig i romantiska och sexuella relationer, alltså att de vill ha den typen av umgänge med kvinnor men som inte är det. Vad incels då anser vara anledningen till detta.
2021-11-22, 10:58
Medlem
Europes avatar
Citat:
Nej, det stavas looser, en som hänger löst i alla sammanhang

Loser är en förlorare

Citat:
A looser is a loser who can't spell "loser".

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=looser
2021-11-22, 10:59
Medlem
Tjalle1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dropstone
Nuförtiden är jag väl en incel enligt Flashback-definitionen. Så jag är en incel för att kvinnor aldrig svarar mig på tinder eller svarar nåt halvdant, aldrig ger nummer (för att kunna ha möjlighet att radera matchningen), krävande och jobbiga.

Annars gick det bra fram till och med sommaren 2020. Dejtade kvinnor då och då occh mådde aldrig dåligt. Nuförtiden är det omöjligt.

Stat om mig
Tjänar bra
Bor bra
Etablerad
Tränar
Snygg
Har goda egenskaper
Lojal
Trygg i mig själv
Hälsosam
Social introvert
Erfaren sexuellt

Kanske din "goda egenskaper" skymtar bakom masken.
Din historik här är inte så attraktiv: misogyn antivaxxar-nazist, ett riktigt kap i ett alternativt universum.
2021-11-22, 11:00
Medlem
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleandrink
varför vill du ha dom i köket? Antifeminist?
Man får inte längre skämta på flashback har jag märk fick två varningar för absolut nonsense.
Självklart ska kvinnor kunna vara fria men fan vad flashback blivit hårda....Tråkigt.
2021-11-22, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Man får inte längre skämta på flashback har jag märk fick två varningar för absolut nonsense.
Självklart ska kvinnor kunna vara fria men fan vad flashback blivit hårda....Tråkigt.

aa okej fattar, var bara intressant att diskutera!
2021-11-22, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cat-mind-jedi
Men kom igen är du inte bara ofrivilligt singel?
Att du har haft något dåligt år gör dig väl inte till incel?
Det är skitsvårt att träffa någon i syfte att få ett förhållande idag, men detta gäller ju oskulder som aldrig fått ligga eller att de sökt sig till horor.
Egentligen men eftersom även chanserna till sex är borta så är jag nog mer åt incelhållet. Fast på andra användare så verkar ilsamkan vara det primära för att få kvala in som incel än att man inte skulle få ligga.
Citat:
Det är väl på grund av inlägg som det här, som du verkligen kvalar in som en incel, och säkert tillhör den yttersta falangen:

"jag skulle vilja se en tinderslyna bli straffknullad och styckad. Så mycket tid och arrogans har jag aldrig sett. Det är långsamma svar, korta svar, inga svar, ghostning, fittigt beteende och massa annan skit. Kvinnor förtjänar all skit de får. Den bästa tiden i ens liv går åt till att sitta ensam i en lägenhet."
Det där måste vara nyckelinlägget som gör mig till fullfjädrad incel. Tror du att jag skriver sånt till tjejer? Nä.
2021-11-22, 11:12
Medlem
Det är inte incels det är fel på det är betacuckade simps som cuckar och kryper för kvinnor som förstört hela samspelet mellan man och kvinna.
2021-11-22, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qnazzibo65
Det är inte incels det är fel på det är betacuckade simps som cuckar och kryper för kvinnor som förstört hela samspelet mellan man och kvinna.

vad är det som är förstört?
2021-11-22, 11:21
Medlem
Hoaxwatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qnazzibo65

Exakt! Och incels är inte en loser men en Legend och kommer härska i framtiden.
2021-11-22, 11:21
Medlem
Facades avatar
Citat:
Man blir en incel för att man är en looser. Kan vara arbetslöshet, låg social kompetent, dålig självkänsla, hat för att kvinnor blir jämlika och klarar sig på många sätt bättre ekonomiskt och utbildningsmässigt. Som regel boende i nån håla på landet, spelar dataspel hela dagarna, kan inte acceptera varför han inte får en tiopoängare som matchning på tinder och lever på snabbmat.

Det stämmer inte.
Vissa är helt enkelt det av andra anledningar.

Min bästa vän är det. Hög IQ, hög utbildning, bra jobb, grymt bra ekonomi, social och många vänner. Alltid med på tillställningar, fester och kan prata med vem som helst och alla uppskattar honom.
Ändock incel, tyvärr.
Ibland är det tyvärr så bara…

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in