2021-11-22, 10:12
Medlem
Ju mer fenomenet incels blir uppmärksammat och att diskussionerna dumförklarar incels på alla möjliga sätt undrar jag genuint varför incels blir incels och varför de/ni fått så mycket hat? varför välja att delta i sånna forum om kvinnohat?? Vad får ni ut av det?
2021-11-22, 10:21
Medlem
Man blir en incel för att man är en looser. Kan vara arbetslöshet, låg social kompetent, dålig självkänsla, hat för att kvinnor blir jämlika och klarar sig på många sätt bättre ekonomiskt och utbildningsmässigt. Som regel boende i nån håla på landet, spelar dataspel hela dagarna, kan inte acceptera varför han inte får en tiopoängare som matchning på tinder och lever på snabbmat.
2021-11-22, 10:23
Medlem
Nuförtiden är jag väl en incel enligt Flashback-definitionen. Så jag är en incel för att kvinnor aldrig svarar mig på tinder eller svarar nåt halvdant, aldrig ger nummer (för att kunna ha möjlighet att radera matchningen), krävande och jobbiga.

Annars gick det bra fram till och med sommaren 2020. Dejtade kvinnor då och då occh mådde aldrig dåligt. Nuförtiden är det omöjligt.

Stat om mig
Tjänar bra
Bor bra
Etablerad
Tränar
Snygg
Har goda egenskaper
Lojal
Trygg i mig själv
Hälsosam
Social introvert
Erfaren sexuellt
2021-11-22, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Man blir en incel för att man är en looser. Kan vara arbetslöshet, låg social kompetent, dålig självkänsla, hat för att kvinnor blir jämlika och klarar sig på många sätt bättre ekonomiskt och utbildningsmässigt. Som regel boende i nån håla på landet, spelar dataspel hela dagarna, kan inte acceptera varför han inte får en tiopoängare som matchning på tinder och lever på snabbmat.

Ligger mkt i det du skriver.
Det finns bara ett sätt bort ifrån det, att ta hand om sig själv och jobba på att utvecklas på alla plan.
Det jobbiga är att många av tankarna man har stöds av ens vänner i småstäderna.
2021-11-22, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dropstone
Nuförtiden är jag väl en incel enligt Flashback-definitionen. Så jag är en incel för att kvinnor aldrig svarar mig på tinder eller svarar nåt halvdant, aldrig ger nummer (för att kunna ha möjlighet att radera matchningen), krävande och jobbiga.

Annars gick det bra fram till och med sommaren 2020. Dejtade kvinnor då och då occh mådde aldrig dåligt. Nuförtiden är det omöjligt.

Stat om mig
Tjänar bra
Bor bra
Etablerad
Tränar
Snygg
Har goda egenskaper
Lojal
Trygg i mig själv
Hälsosam
Social introvert
Erfaren sexuellt

Varför tror du att dom aldrig svarar dig då? Får du många matchningar på tinder?
2021-11-22, 10:29
Medlem
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleandrink
Ju mer fenomenet incels blir uppmärksammat och att diskussionerna dumförklarar incels på alla möjliga sätt undrar jag genuint varför incels blir incels och varför de/ni fått så mycket hat? varför välja att delta i sånna forum om kvinnohat?? Vad får ni ut av det?
Samhället anser att vi är rasister och att vår kvinnosyn är fel vi vill ha kvinnorna i köket men samhället påstår att vi är dom som det är fel på
2021-11-22, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Samhället anser att vi är rasister och att vår kvinnosyn är fel vi vill ha kvinnorna i köket men samhället påstår att vi är dom som det är fel på

varför vill du ha dom i köket? Antifeminist?
2021-11-22, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleandrink
Varför tror du att dom aldrig svarar dig då? Får du många matchningar på tinder?
Får alltid ca 20 i början av snygga till ganska snygga tjejer. Både Instagram-mongon och vanliga snygga utan Instagram, så du får en hum om vad det är för typ. Sen tror jag att det beror på att kvinnor misstänkliggör män och gör det knepigt för dem att känna sig trygga och avslappnade med oss. Alla män sägs ju vara förövare nuförtiden...
2021-11-22, 10:35
Medlem
Mayahems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg

Du kan lära dig att stava för det heter loser.
Har haft fler sexpartners än de flesta men nu räknas jag som incel eftersom jag varit utan tjej/sex i ett år så sluta snacka skit.
2021-11-22, 10:38
Bannlyst
Citat:

Stat om mig
Tjänar bra
Bor bra
Etablerad
Tränar
Snygg
Har goda egenskaper
Lojal
Trygg i mig själv
Hälsosam
Social introvert
Erfaren sexuellt

Men kom igen är du inte bara ofrivilligt singel?
Att du har haft något dåligt år gör dig väl inte till incel?
Det är skitsvårt att träffa någon i syfte att få ett förhållande idag, men detta gäller ju oskulder som aldrig fått ligga eller att de sökt sig till horor.
2021-11-22, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mayahem
Du kan lära dig att stava för det heter loser.
Har haft fler sexpartners än de flesta men nu räknas jag som incel eftersom jag varit utan tjej/sex i ett år så sluta snacka skit.

Nej, det stavas looser, en som hänger löst i alla sammanhang

Loser är en förlorare
2021-11-22, 10:42
Medlem
Citat:

Stat om mig
Tjänar bra
Bor bra
Etablerad
Tränar
Snygg
Har goda egenskaper
Lojal
Trygg i mig själv
Hälsosam
Social introvert
Erfaren sexuellt

Det är väl på grund av inlägg som det här, som du verkligen kvalar in som en incel, och säkert tillhör den yttersta falangen:

"jag skulle vilja se en tinderslyna bli straffknullad och styckad. Så mycket tid och arrogans har jag aldrig sett. Det är långsamma svar, korta svar, inga svar, ghostning, fittigt beteende och massa annan skit. Kvinnor förtjänar all skit de får. Den bästa tiden i ens liv går åt till att sitta ensam i en lägenhet."
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in