2021-11-20, 23:59
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Och detta kommer från en som är supporter av en klubb som bildades i 2003 😂😂 plastfan de luxe.

Jadu, Chelsea har en riktigt, riktigt tung historia Utan de rysska oljepengarna så hade ni fortfarande stått med 0 titlar i EPL.

Arsenal är den överlägset största, mest populära fotbollsklubben i London.

Jag håller Chelsea som större.
Citera
2021-11-21, 00:00
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Jag är inte alls övertygad om att Cumming Kelly är framtidens etta i Liverpool. Jag tycker han sett för valpig ut. Men kul att han passerat Adrian i hackordningen och är vår tvåa i alla fall. Synd att han passat på att vara skadad när Alisson varit borta.

En liten grej är ju: vem skulle passa för United anno 2021? Vilken manager på marknaden har tillräcklig pondus, meriter, och rätt spelidé för att lyfta United i nuvarande skick?

Jag tycker det finns spelare där, inget snack. Man behöver kanske kapa några och tillföra några, men spelare för spelare har man bra material. Det är LAGET som saknas, där summan av helheten blir större än delarna. Att spelarna får spela på sina styrkor och minimera deras svagheter.

Conte är ett tillräckligt stort namn, men hade han fått till det med denna trupp? Zidane har tveklöst meriterna, men frågetecken för ifall han vill, ifall han verkligen har rätt idéer (pratar väl inte engelska heller?). Återstår gör ten Hag, Rodgers och Poch som alla har jobb som går helt OK, de kanske inte går att få in på kort sikt.
Tycker han har visat stabilitet när han väl har stått och i nån/några matcher förra säsongen varit avgörande.

Finns väl inget namn som du säger, alla bra är upptagna just nu.
Citera
2021-11-21, 00:03
Medlem
Generalanderssons avatar
Fabrizio Romano rapporterar nu att Solksjaer har fått kicken av Man Utd.

Vore tråkigt om detta stämmer, iaf för alla som icke är MU-fans.
Citera
2021-11-21, 00:21
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Fabrizio Romano rapporterar nu att Solksjaer har fått kicken av Man Utd.

Vore tråkigt om detta stämmer, iaf för alla som icke är MU-fans.

The Times har också gått ut med att Ole har fått sparken.
Citera
2021-11-21, 00:41
Medlem
zlikyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Det skiljer nu 5p, 6cl titlar och 6 ligatitlar.

Att du ens har luft är för mig en gåta efter att ha gjort bort sig så mkt som det går ..

Klopp har 7 skador i A-truppen och luftar spelare mot er, ni är en banterklubb.

Haha, snyggt inlägg. Well played.
Citera
2021-11-21, 01:04
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
The Times har också gått ut med att Ole har fått sparken.
Yep. Humorn med Ole’s At The Wheel är tydligen över Hade gärna sett att Ole stannade i minst 5 år till.

Flera rapporter tillsäger att Man Utd tar in Darten Fletcher som interim, fram tills de hittar ngn permanent lösning. Här så tar de alltså in ännu en av deras f.d. spelare. Blir intressant och se vem de landar på? Man Utd är ju tydligen ute efter Zidane, men jag tror inte att han ens skulle vara intresserad av det jobbet.
Senast redigerad av Generalandersson 2021-11-21 kl. 01:17.
Citera
2021-11-21, 01:10
Medlem
Citat:
Yep. Humorn med Ole’s At The Wheel är tydligen över Hade gärna sett att Ole stannade i minst 5 år till.

Flera rapporter tillsäger att Man Utd tar in Duncan Ferguson som interim, frsdm tills de hittar ngn permanent lösning. Här så tar de alltså in ännu en av deras f.d. spelare Har Fletcher ngn erfarenhet öhy som tyränare? Blir intressant och se vem de landar på? Man YYtd är ju tydligen ute efter Zidane, men jag tror inte att han ens skulle vara intresserad av det jobbet.
Nej Darren Fletcher tar över som interim
Citera
2021-11-21, 01:14
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rep0904
Nej Darren Fletcher tar över som interim
My bad. Syftade naturligtvis på Fletcher.

Men tror fort at det kan bli lika underhållande meg Darren At The Wheel 😅 har Fletcher ngn form av erfarenhet öht som tränare?
Senast redigerad av Generalandersson 2021-11-21 kl. 01:24.
Citera
2021-11-21, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Känns ändå som väldigt medioker är ett steg upp från Ole , hehe
Som ett ärligt Man Utd-fan blir jag äcklad av din kommentar. Under mina femtio år som ett lojalt Man U-fan har jag aldrig sett en tränare taktiskt bättre än Ole. Stöd honom och lita på processen. Rom byggdes inte på en dag, det tar tid. United är tillbaka! Ole sitter vid ratten. Projektet kommer att smälla!
Citera
2021-11-21, 01:42
Medlem
Generalanderssons avatar
Har nu fåoty sett klipp av Manne’s galna yackling av Tomiyashu, ehtersom atty jag inre fick sett matchen. Och hur i hjelvete kan det inte vara kort på Mane???? Hade d barit tvärtom, så hadde Tuomiuyashi garanterat får kort, en riktig vansinne tfckling.
Citera
2021-11-21, 01:50
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rep0904
Som ett ärligt Man Utd-fan blir jag äcklad av din kommentar. Under mina femtio år som ett lojalt Man U-fan har jag aldrig sett en tränare taktiskt bättre än Ole. Stöd honom och lita på processen. Rom byggdes inte på en dag, det tar tid. United är tillbaka! Ole sitter vid ratten. Projektet kommer att smälla!

Håller med. Min tvååriga frågade mig idag ''Pappa är Manchester United den minsta klubben i Manchester?'' Jag kunde inte hålla tillbaka tårarna och sa att det tyvärr stämmer.

// PoK
Citera
2021-11-21, 01:53
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
My bad. Syftade naturligtvis på Fletcher.

Men tror fort at det kan bli lika underhållande meg Darren At The Wheel 😅 har Fletcher ngn form av erfarenhet öht som tränare?

Fan vad snabba dom var på att skriva på wiki att han är deras tränare nu.

Tror inte att det behövs en ung fd spelare för detta lag med divor. Förhoppningsvis så får nog DVB mer speltid.

// PoK
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in