Nu blev ju denna historia ännu konstigare, har han alltså fått med sig BO till Nyköping, mördat honom och sedan fraktat tillbaka kroppen till nära där personen bodde?
Finns iofs en logik i att spåren skulle peka bort från Nyköping. Men MGM har ju inte varit särskilt smart då kroppen flyter upp ganska omgående och han verkar ha lämnat spår efter sig på något sätt.
Namnet kommer ut senast på måndag ändå i.om. häktningsprotokollet. Familjen är informerade sedan flera månader tillbaka. Ser inte riktigt vad det hjälper dig att hålla inne namnet.
Vad har flutit upp? Var?[/quote]
Rent generellt är det väl otroligt korkat att dumpa kroppsdelar i centrala Stockholm eftersom det rör sig väldigt mycket folk där.
Flera i tråden har beskrivit AE som skötsam och trevlig.
Jag skulle snarare beskriva honom som en äcklig gubbe som raggar på unga kvinnliga kollegor och saknar gränser.
Skötsam? Absolut han kom i tid till arbetet och skötte sina arbetsuppgifter. Ingen stjärna på sitt arbete, gick dit & lyfte lön.
Trevlig? Kanske mot män och äckliga kärringar. Men snygga unga brudar var han jävligt oskön mot.
Har sett AE fått flera utbrott som är helt oproportionerliga och farliga. Röd som en tomat och fan obehaglig.
__________________
Senast redigerad av TipsarTommy 2021-11-20 kl. 20:54.
Kriminalvården har ca 14 000 anställda, om man räknar in alla med tillfälliga anställningar och timvikarier. Frågan är när var hur han jobbat i Kriminalvården?