2021-11-19, 22:55
  #133
Medlem
lindblomsgröns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illasinnad
Vad är det du yrar om nu? Han blev gripen och sitter anhållen. Sannolikt blir han häktad i helgen.
Bra läste dåligt, han är nog bög o tog ihjäl någon älskare
Citera
2021-11-19, 23:03
  #134
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sullen
Han jobbar enligt egen utsago som kriminalvårdare på Kronobergshäktet. Småknepig stämning på jobbet om han hamnat där nu.

Beror på vad du menar. Om BO var kollega så kanske de andra skruvar på sig lite. Är det en intagen så kanske de andra lugnar sig.
Citera
2021-11-19, 23:08
  #135
Medlem
Någon måste då ha anmälts försvunnen. Eller hur?
Citera
2021-11-19, 23:11
  #136
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw
Verkar vara And*rs Eb*rhardt (SD) som det handlar om.
*=E

I sextioårsåldern och har bott i en etta på 20kvm i nästan femton år. Lite märkligt.

Klassisk vintage SD politiker, incell med nazi sympatier. Undra vem han mördat? Är det han älskare, en afghan eller en neger?
Citera
2021-11-19, 23:14
  #137
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sullen
Han jobbar enligt egen utsago som kriminalvårdare på Kronobergshäktet. Småknepig stämning på jobbet om han hamnat där nu.


Ja, 50 m från Tunnelbane stationen Statshagen på Kungsholmen har du en Polis station och Kronobergshäktet, plus Administration för kriminalvården.
Citera
2021-11-19, 23:29
  #138
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sullen
Han jobbar enligt egen utsago som kriminalvårdare på Kronobergshäktet. Småknepig stämning på jobbet om han hamnat där nu.

Skulle aldrig få bli placerad där. Finns väl ett x antal andra ställen att välja på
Citera
2021-11-19, 23:31
  #139
Medlem
Ha! Brandkärr, bästa stället att BO om man ogillar svarta. xD
Citera
2021-11-19, 23:43
  #140
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
Jag gissar att MGM inte tillhör något högerparti för då hade han varit outad redan...

En ogrundad gissning.
Citera
2021-11-19, 23:52
  #141
Medlem
COYBs avatar
https://nykoping.tromanpublik.se/viewPerson.jsf?id=81
Citera
2021-11-20, 00:06
  #142
Medlem
Bor på 20 kvm i decennier - är han homo?
Citera
2021-11-20, 00:11
  #143
Medlem
Blaisens avatar
Om det är en SD:are som utfört mordet borde det spytts ut i alla tidningar. Jag är skeptisk.
Citera
2021-11-20, 00:29
  #144
Medlem
Dynamiks avatar
Om man ändå styckat kroppen, varför inte bara dumpa delarna i soptunnor på stan? Finns väl inte en chans att de påträffas då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in