Citat:
Ursprungligen postat av
Sullen
Han jobbar enligt egen utsago som kriminalvårdare på Kronobergshäktet. Småknepig stämning på jobbet om han hamnat där nu.
Ja, 50 m från Tunnelbane stationen Statshagen på Kungsholmen har du en Polis station och Kronobergshäktet, plus Administration för kriminalvården.