2021-11-20, 18:40
Medlem
Så? Vsad kom man fram till, vem är BO?
Citera
2021-11-20, 18:42
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theresamay2018
Det är privatpersoner som tidigare hittade kroppsdelar enligt olika tidningar (ej huvud) . Tänk vad hemskt, vara på promenad på djurgården och träffa på kroppsdelar i en säck. Sjukt
Det har jag också läst, därav drog jag slutsatsen att dessa påsar har flytit.
Citera
2021-11-20, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Mycket intressant detta.

Kan förnamnet ev ha börjat med ett B.? I s f vet jag direkt vem som BO är och vet mer om honom. Denne man AE som nu är utpekad som MGM hade jag en hel del att göra med i slutet av 1970-talet och i det tidiga 1980-talet. AE har/hade en nära vän vars förnamn börjar/började med just ett B. Dessa båda hängde alltid ihop som ler och långhalm.

Umgicks inte personligen med AE på min fritid men när jag hade med honom att göra så var han trevlig och hälsade alltid. Någon närmare kontakt uppstod dock aldrig. Hans nära vän däremot var inte lika lätt att få kontakt med. När jag nu tittar tillbaka ca 40 år i tiden, så ser jag dessa båda personer mycket klart och tydligt framför mig.

Citat:
Ursprungligen postat av snigelkrumelur
Jag vet inte vad ditt utspel har med denna tråd att göra? Att jag nämnde Kriminalvårdens mängd anställda var att MGM benämns som kriminalvårdare.

För övrigt är det inte regeringen som rationaliserar jordbruket. Det är inte planekonomi. Det är bönderna själva och marknadskrafter som bidrar till rationaliseringar.

För övrigt förstår jag att du själv aldrig suttit på anstalt och kan därmed hålla käft med uttalanden om livet på anstalt.

Ja, Anders 'Ebbe' Eberhardt har jobbat på Kriminalvården, Kronobergshäktet, mycket länge, det måste vara sedan slutet av 1980-talet. Skötsam och trevlig kille. Dessutom då tillsammans med den sk 'Häktets Führer' Lars Hultén, även där Grottmannen Jerker Magnusson jobbade på tidigt 80-tal. Alla dessa tre kände varandra mycket väl från Sverigepartiet och Sverigedemokraterna. Eberhardt har dessutom varit medlem i både Sverigepartiet liksom Sverigedemokraterna alltsedan 1980-talets mitt, så några 12 år i SD stämmer inte. Det vet jag, och då menar jag vet det, såklart då jag sett medlemslistan på SvP innan jag vidarebefordrade denna till S..O. Det var min uppgift där. Det hela är mycket tragiskt. Jag måste tillägga att jag var förvånad över att se AE i SvP på den tiden och fortsättningsvis i den rörelsen, då han kom från Moderaterna innan från den mer liberala delen.
Senast redigerad av Insideman 2021-11-20 kl. 18:55. Anledning: Tillägg
Citera
2021-11-20, 18:52
Medlem
Bennybrandslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
Vad jag förstått är kroppsdelen från 2019

Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
Naglar, tatuering, ärr mm
Datummärkt tatuering?

Bäst före...?

Hur skall man hinna undersöka detta på några få dagar?

Berätta mer kära du
Citera
2021-11-20, 18:58
Medlem
MolotovEscobars avatar
Det finns medlemmar från skitbandet Ultima Thule som är SD-politiker i Nyköping och i rätt ålder.
Citera
2021-11-20, 19:00
Medlem
lindblomsgröns avatar
Spelade BO o var i skuld till AB.
Citera
2021-11-20, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Nej, det behöver inte vara rätt person, så hoppas det inte blir en trådsanning.

Hur skriver man f ö på exempelvis ratsit om dödsdatum ej är fastställt?
Kommer det att stå "avliden 8-16 september"?

En avliden person jag kände fick dödsdatum 4 september, det datum hen hittades. Även om det var helt uppenbart att personen legat död nästan en vecka.
Citera
2021-11-20, 19:03
Medlem
Bennybrandslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Ja, faktiskt.

Tills någon dementerar uppgifterna om att GM är homosexuell så är GM alltså en homosexuell jude.

Jag vet inte vad som känns mest förvirrande:

Själva brottet eller det faktum att Sverigedemokraterna har homosexuella styckmordsjudar inom partiet.
det kanske inte är partiet (SD) som valt honom.

Han kanske själv valt att skicka in medlemsansökan och avgift. Skulle det vara ett problem?

Har det med (SD) att göra egentligen? Förklara gärna eftersom kommunfolk väljs av röstlängden i landet.
Senast redigerad av Bennybrandslang 2021-11-20 kl. 19:06.
Citera
2021-11-20, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snigelkrumelur
Kriminalvården har ca 14 000 anställda, om man räknar in alla med tillfälliga anställningar och timvikarier. Frågan är när var hur han jobbat i Kriminalvården?

I 30 år uppger MGM själv att han arbetat i Kriminalvården i presentation inför val.
Citera
2021-11-20, 19:24
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Det håller jag helt med om.

Men bekräftade uppgifter är (än så länge), kollegor.

Sedan, 2 män i ca 60 års ålder som aldrig varit gifta.....då funderar man ju mot gay-hållet.

Stämmer det att ingen av dem varit gift?
Citera
2021-11-20, 19:24
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MolotovEscobar
Det finns medlemmar från skitbandet Ultima Thule som är SD-politiker i Nyköping och i rätt ålder.
MGM har delat flera inlägg om UT på FB, han lär ju stå dom nära om de har samma ursprung o ålder.

EDIT: Han är FB-vän med minst 3 bandmedlemmar ur Ultima Thule, så rätt där.
Senast redigerad av JustLikeMoney 2021-11-20 kl. 19:32.
Citera
2021-11-20, 19:25
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Stämmer det att ingen av dem varit gift?
Vet vi vem som är BO?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in