Citat:
Ursprungligen postat av
Troian
Ja. Men att BO:s grannar kände igen och träffat MGM i hissen, tyder ju i så fall på att de var rätt så nära kollegor. Jag inbillar mig att män som endast har en kollegial relation rätt sällan besöker varandra i bostaden.
Det håller jag helt med om.
Men bekräftade uppgifter är (än så länge), kollegor.
Sedan, 2 män i ca 60 års ålder som aldrig varit gifta.....då funderar man ju mot gay-hållet.