2007-07-24, 09:12
Medlem
Mystices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissPig
har alltid drömt om att bli fasthållen och riktigt hårt knullad, känslan att känna mig i ett underläge gör mig kåtare än aldrig förr...
men min dröm har aldrig riktigt gått i uppfyllelse eftersom alla är så mesiga
plus att man inte vågar berätta för den man är med vad man tänder på
för risken att den andre ska tycka att man är störd hehe..
jag hade en som visste vad jag gillade men den turen varade inte länge..
sen har jag försökt berättat för vissa men ingen har riktigt fattat vad man menar...
verkar vara få killar som tänder på et..
Någon som gillar detta?

Vad har du hittat för killar egentligen? Visst, jag har själv varit med en del vaniljkillar sas - sådana som tycker att missionären + mussprut är den ultimata njutningen. Men ... jag kan tänka mig att ungefär 50% av mina ex-ligg skulle ha gått med på detta om jag hade tagit upp det lite lätt .. och totalt sett så har jag haft sånt här sex med två karlar i mitt liv - en expojkvän från då jag var 15 år gammal och min nuvarande kille.

Du måste helt enkelt attraheras/attrahera fel killar. Dra hem någon som ser ut att vara hårdhänt i sängen. Eller så frågar du innan du drar hem honom
Citera
2007-07-24, 09:52
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mystice
Vad har du hittat för killar egentligen? Visst, jag har själv varit med en del vaniljkillar sas - sådana som tycker att missionären + mussprut är den ultimata njutningen. Men ... jag kan tänka mig att ungefär 50% av mina ex-ligg skulle ha gått med på detta om jag hade tagit upp det lite lätt .. och totalt sett så har jag haft sånt här sex med två karlar i mitt liv - en expojkvän från då jag var 15 år gammal och min nuvarande kille.

Du måste helt enkelt attraheras/attrahera fel killar. Dra hem någon som ser ut att vara hårdhänt i sängen. Eller så frågar du innan du drar hem honom

...eller så PM:ar hon mig, snällt och lydigt förstås.

Citat:
Ursprungligen postat av Sinsister
Fattar inte vad de är för fel på dagens killar, de är väldigt mesiga generellt - särskilt i sängen. "Är de bra såhär, känns de bra nu? Nu då? är de okej nu?" liksom förhelvete, våldta mig bara goddamn!

Håller med TS...

Citat:
lol, där kom den igen grejen är nog att "hårdare" inte räcker, man vill känna sig dominerad

Citat:
Nä, hela grejen blir ju lite sabbad om man frågar rakt ut... jag brukar mest försöka hinta om saken och märker jag att de är helt kört så tar de slut ganska snabbt...

Sinsister, dina och andra undergivna tjejers inlägg (TS inte minst!) bekräftar den bild jag fått att dels få killar är Män nog att dominera en tjej på ett självklart sätt, dels att en hel del killar/män säger sig kunna dominera, men sedan ändå verkar behöva försäkra sig om att de gör rätt och att tjejen skall tillfredsställas osv.
Jag har stött på tjejer i BDSM-svängen som behövt bli satta på plats riktigt ordentligt, men som varit så besvikna på alla s.k. dominanta män de mött som när det kommit till kritan saknat auktoritet och hårdhet. Mycket snack och lite verkstad. BDSM-folk är f.ö. i mina ögon generellt sett rätt mesiga människor, som är mer intresserade av att flasha med senaste chica piskan eller läderbrallan än att inse att sex och våld hör ihop.

Citat:
Ursprungligen postat av clas_ohlsson
Jag undrar egentligen hur många det egentligen är som går igång på brutala leka där man över huvud taget behöver använda ett Safe-word. Jag menar, kan ju inte vara den vanligaste formen av sexuallitet?

Läste någon stans att det oftast är folk med ahlvtaskig uppväxt som mest går igång på extrema leka och dylikt. Observera att jag itne snackar lätt spanking untan jag menar Extrema-lekar.

Det är ju förmodligen en minoritet av alla människor som sysslar med hårdare sex - om än min erfarenhet mer och mer säger mig att många tjejer har ett undergivet drag och längtar efter att mannen tar kommandot.
Möjligt att det finns en koppling mellan "halvtaskig uppväxt" och lust efter hårt sex; hårda upplevelser tidigt i livet kan nog väcka det vilddjur som krävs för att vilja utöva makt över en tjej. Jobbiga upplevelser kan kanske också trigga i gång behovet att bli dominerad. Kopplingen kan se ut så här - men, och detta är viktigt, den gäller nog långtifrån alla. Det finns nog mer än en förklaring till denna speciella drift, dominans och underkastelse, som i sin essens är något man ser överallt i naturen, hos människan såväl som hos andra djur.
Citera
2007-07-24, 10:16
Medlem
Lorelais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticgirl
att dominera en äldre man/gubbe på kanske 60år. Skulle vilja binda upp o örfila honom, bröstmjölka honom sen kissa på honom med m.m. har börjat tända på sånt sen jag var 14år.

Bröstmjölka honom?

Jag drömmer inte om att bli brutalt våldtagen på ett finstämt och kärleksfullt sätt.

Undergivenhet ligger icke för mig. Men jag måste säga att TS och Sinsister (och puman jag har citerat) passar väl in i min fördomsmall rörande hur människor som gillar sådant ter sig. Och det gör de killar som svarat i tråden också. Burr.
Citera
2007-07-24, 10:23
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorelai
Jag drömmer inte om att bli brutalt våldtagen på ett finstämt och kärleksfullt sätt.

Undergivenhet ligger icke för mig. Men jag måste säga att TS och Sinsister (och puman jag har citerat) passar väl in i min fördomsmall rörande hur människor som gillar sådant ter sig. Och det gör de killar som svarat i tråden också. Burr.

Jag drömmer inte heller om att brutalt våldta på ett finstämt och kärleksfullt sätt. Naturligtvis skall det vara rått och elakt rakt igenom.
Och därmed bekräftade jag just dina fördomar än mer. Rys på du.
Citera
2007-07-24, 13:50
Medlem
Sinsisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dangerous_Mind
Sinsister, dina och andra undergivna tjejers inlägg (TS inte minst!) bekräftar den bild jag fått att dels få killar är Män nog att dominera en tjej på ett självklart sätt, dels att en hel del killar/män säger sig kunna dominera, men sedan ändå verkar behöva försäkra sig om att de gör rätt och att tjejen skall tillfredsställas osv.
Jag har stött på tjejer i BDSM-svängen som behövt bli satta på plats riktigt ordentligt, men som varit så besvikna på alla s.k. dominanta män de mött som när det kommit till kritan saknat auktoritet och hårdhet. Mycket snack och lite verkstad. BDSM-folk är f.ö. i mina ögon generellt sett rätt mesiga människor, som är mer intresserade av att flasha med senaste chica piskan eller läderbrallan än att inse att sex och våld hör ihop.

Detta är väldigt sant! Jag har många killkompisar som är otroligt vanilj i sängen enligt sina egna utsagor, men kallar de ändå för "hårt och brutalt sex" :/ De flesta killar är väldigt stöddiga när de kommer till att ha sex med tjejer, men när de väl kommer till kritan blir de otroligt mesigt

Jag har haft sån sjuk tur nu när jag hittat en man som är genuint auktoritär och dominant *mys*

Du har så rätt när de gäller BDSM-folk! Som undergiven sökte jag mig ett tag till sådana, men de enda som hände va lite lack och läder, piskor och fluffiga handbojor.. :/ i princip ingen dominans. En BDSM-slav-tjej som jag pratade med för några veckor sedan berättade hur hon skulle lära sig att vara en bra slav för sin master, genom att laga mat och städa åt honom. Sen kanske de skulle ha sex med... som sagt, mycket symboliskt! Brr...
Citera
2007-07-24, 14:39
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Detta är väldigt sant! Jag har många killkompisar som är otroligt vanilj i sängen enligt sina egna utsagor, men kallar de ändå för "hårt och brutalt sex" :/ De flesta killar är väldigt stöddiga när de kommer till att ha sex med tjejer, men när de väl kommer till kritan blir de otroligt mesigt

Jag har haft sån sjuk tur nu när jag hittat en man som är genuint auktoritär och dominant *mys*

Du har så rätt när de gäller BDSM-folk! Som undergiven sökte jag mig ett tag till sådana, men de enda som hände va lite lack och läder, piskor och fluffiga handbojor.. :/ i princip ingen dominans. En BDSM-slav-tjej som jag pratade med för några veckor sedan berättade hur hon skulle lära sig att vara en bra slav för sin master, genom att laga mat och städa åt honom. Sen kanske de skulle ha sex med... som sagt, mycket symboliskt! Brr...

Intressant att det du berättar stämmer så väl med vad jag hört från andra tjejer som inte bara varit ute efter vad en del kallar för "hårt sex" eller mer symboliskt BDSM-lekande. Jag har tagit hand om tjejer som varit mycket besvikna på just att s.k. dominanta män inte varit det de utgett sig för att vara.
Själv drog jag mig ur BDSM-svängen när jag märkte att folk där mer verkade vara intresserade av att springa på klubbar iförda chica lack-/läder-/latexkläder och diskutera "spännande leksaker" än att ha Hårdhänt Sex. Somliga blev rejält upprörda när jag sa att jag tyckte att BDSM (enligt min tolkning) faktiskt handlar om sex och våld i kombination, att det handlar om att känna makt över en tjej och förnedra henne. Nejdå, enligt dem handlade det enbart om kärlek och var snarare något vackert, poetiskt...
Jag förklarade också att jag inte sysslar med "lek", utan att detta är allvar för mig (om än det naturligtvis finns vissa absoluta gränser).
Ok, jag fråntar inte dem rätten att köra sin grej - varför skulle jag? - men de får också acceptera att det inte är det jag tänder på.
Helt klart finns det många missförstånd kring detta med dominans och underkastelse.

Och visst vet jag ju att du blir satt på plats av en Man som verkligen fattat vad det går ut på. Och det är ju också det du behöver. Gott så.
Citera
2007-07-28, 12:37
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
En BDSM-slav-tjej som jag pratade med för några veckor sedan berättade hur hon skulle lära sig att vara en bra slav för sin master, genom att laga mat och städa åt honom. Sen kanske de skulle ha sex med... som sagt, mycket symboliskt! Brr...
Det låter ju som en beskrivning av britternas fjantiga BDSM-porr.
Citera
2007-07-28, 12:50
Medlem
wigwaggles avatar
Nu drömmer jag inte om att våldta någon tjej. Konceptet med våldtäkt är främmande för mig. Men däremot. (Som Brittisk BDSM man ;-) ) Vill jag har en tjej som är frivilligt undergiven. Att vara dominant med en tjej som vill inte eller våga inte att har rough sex är inte givande.
Jag kan har vanillla sex oxå men den är inte alls lika hett som hård sex.
Citera
2007-07-28, 13:00
Medlem
ALessonLearneds avatar
jag tror framförallt att det finns många tjejer som gillar det.. fast dom vet det inte eller vågar inte erkänna..
Citera
2007-07-28, 13:06
Medlem
volvo 240s avatar
Dangerous_Mind hur långt har du gått som längst i våld mot en kvinna vid sex? Låter ju på dig som du gjort endel hehe.

Är jag ensam om att tycka att urin är en väldigt bra ingridiens när det skall förnedras? finns massor av möjligheter att riktigt grovt förnedra nån. Tvinga henne att dricka sitt eget tex och protesterar hon minsta så lappar man till henne och tvingar i henne osv..

Och ett par handbojor skall aldrig underskattas! En tjej som är handbojad bakom ryggen _är_ ordentlgit utlämnad.
Citera
2007-07-28, 14:13
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Är jag ensam om att tycka att urin är en väldigt bra ingridiens när det skall förnedras? finns massor av möjligheter att riktigt grovt förnedra nån. Tvinga henne att dricka sitt eget tex och protesterar hon minsta så lappar man till henne och tvingar i henne osv..
Lustigt nog så har ErosBlog knuffat för en post om att t.o.m. det kan mesas till.
Citera
2007-07-29, 23:59
Medlem
Alltså om du bor i skånge området kan jag visa hur man gör =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in