Citat:
Ursprungligen postat av Mystice
Vad har du hittat för killar egentligen? Visst, jag har själv varit med en del vaniljkillar sas - sådana som tycker att missionären + mussprut är den ultimata njutningen. Men ... jag kan tänka mig att ungefär 50% av mina ex-ligg skulle ha gått med på detta om jag hade tagit upp det lite lätt .. och totalt sett så har jag haft sånt här sex med två karlar i mitt liv - en expojkvän från då jag var 15 år gammal och min nuvarande kille.
Du måste helt enkelt attraheras/attrahera fel killar. Dra hem någon som ser ut att vara hårdhänt i sängen. Eller så frågar du innan du drar hem honom

...eller så PM:ar hon mig, snällt och lydigt förstås.
Citat:
Ursprungligen postat av Sinsister
Fattar inte vad de är för fel på dagens killar, de är väldigt mesiga generellt - särskilt i sängen. "Är de bra såhär, känns de bra nu? Nu då? är de okej nu?" liksom förhelvete, våldta mig bara goddamn!
Håller med TS...
Citat:
lol, där kom den igen grejen är nog att "hårdare" inte räcker, man vill känna sig dominerad
Citat:
Nä, hela grejen blir ju lite sabbad om man frågar rakt ut... jag brukar mest försöka hinta om saken och märker jag att de är helt kört så tar de slut ganska snabbt...
Sinsister, dina och andra undergivna tjejers inlägg (
TS inte minst!) bekräftar den bild jag fått att dels få killar är Män nog att dominera en tjej på ett självklart sätt, dels att en hel del killar/män säger sig
kunna dominera, men sedan ändå verkar behöva försäkra sig om att de gör rätt och att tjejen skall tillfredsställas osv.
Jag har stött på tjejer i BDSM-svängen som behövt bli satta på plats riktigt ordentligt, men som varit så besvikna på alla s.k. dominanta män de mött som när det kommit till kritan saknat auktoritet och hårdhet. Mycket snack och lite verkstad. BDSM-folk är f.ö. i mina ögon generellt sett rätt mesiga människor, som är mer intresserade av att flasha med senaste chica piskan eller läderbrallan än att inse att sex och våld hör ihop.
Citat:
Ursprungligen postat av clas_ohlsson
Jag undrar egentligen hur många det egentligen är som går igång på brutala leka där man över huvud taget behöver använda ett Safe-word. Jag menar, kan ju inte vara den vanligaste formen av sexuallitet?
Läste någon stans att det oftast är folk med ahlvtaskig uppväxt som mest går igång på extrema leka och dylikt. Observera att jag itne snackar lätt spanking untan jag menar Extrema-lekar.
Det är ju förmodligen en minoritet av alla människor som sysslar med hårdare sex - om än min erfarenhet mer och mer säger mig att
många tjejer har ett undergivet drag och längtar efter att mannen tar kommandot.
Möjligt att det finns en koppling mellan "halvtaskig uppväxt" och lust efter hårt sex; hårda upplevelser tidigt i livet kan nog väcka det
vilddjur som krävs för att vilja utöva makt över en tjej. Jobbiga upplevelser kan kanske också trigga i gång behovet att bli dominerad. Kopplingen
kan se ut så här - men, och detta är viktigt, den gäller nog långtifrån alla. Det finns nog mer än en förklaring till denna speciella drift, dominans och underkastelse, som i sin essens är något man ser överallt i naturen, hos människan såväl som hos andra djur.