2008-12-06, 00:01
Medlem
spacesubs avatar
Swallows Det vet man inte, så känner man henne inte och inte är van vid att läsa hennes signaler så bör man kanske satsa på att skriva en safelist innan man leker hårt/avancerat. Kan sluta rktigt trist för dig som kille annars, dagen-efter-ångest som leder till polisanmälan för våldtäkt. Synliga fysiska skador etc...
2008-11-30 07:38

Swallows, dina noveller är underbara.
Citera
2025-11-30, 08:27
Medlem
vilzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinsister
Detta är väldigt sant! Jag har många killkompisar som är otroligt vanilj i sängen enligt sina egna utsagor, men kallar de ändå för "hårt och brutalt sex" :/ De flesta killar är väldigt stöddiga när de kommer till att ha sex med tjejer, men när de väl kommer till kritan blir de otroligt mesigt

Jag har haft sån sjuk tur nu när jag hittat en man som är genuint auktoritär och dominant *mys*

Du har så rätt när de gäller BDSM-folk! Som undergiven sökte jag mig ett tag till sådana, men de enda som hände va lite lack och läder, piskor och fluffiga handbojor.. :/ i princip ingen dominans. En BDSM-slav-tjej som jag pratade med för några veckor sedan berättade hur hon skulle lära sig att vara en bra slav för sin master, genom att laga mat och städa åt honom. Sen kanske de skulle ha sex med... som sagt, mycket symboliskt! Brr...

Vore intressant att höra din beskrivning hur en dominant man bör göra, bete sig.. Är dominant som person, men inte speciellt erfaren när det gäller dominant sex.. Har testat att binda ett ex en gång, helt ok..

Har var tillsammans med tjejer det inte funkat med, för jag behöver en tjej som är undergiven samt trivs med det.. ( Hur hittar man dem?? ) Samt så älskar jag när tjejer klär sig i träningstights, lackleggings, skinnbrallor.. Latexkläder verkar grymt läckert men har ingen erfarenhet av detta på riktigt.. Vore intressant att få veta hur det känns att klä dig i latex.. Typ, höra en detaljerad beskrivning av hela processen.. Sen upplevelsen att ens flickvän klätt sig i gummikläder som en krydda till kvällen.. Är även sugen på att återuppta mitt intresse för foto, plåta tjejer i latexkläder i intressanta miljöer. För jag har märkt att mitt sinne verkar av någon anledning överdrivet reagera på form, färg, skimrande glans över kvinnliga kurvor..
Citera
2025-11-30, 19:55
Medlem
JamesFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticgirl
att dominera en äldre man/gubbe på kanske 60år. Skulle vilja binda upp o örfila honom, bröstmjölka honom sen kissa på honom med m.m. har börjat tända på sånt sen jag var 14år.
Det där är ju min fantasi?
Citera
2025-12-03, 14:07
Medlem
Kingeling1000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vilzen
Vore intressant att höra din beskrivning hur en dominant man bör göra, bete sig.. Är dominant som person, men inte speciellt erfaren när det gäller dominant sex.. Har testat att binda ett ex en gång, helt ok..

Måste bara säga, BRA bumpat!
Citera
2025-12-04, 20:00
Medlem
Flaskhalsats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingeling1000
Måste bara säga, BRA bumpat!

Måste vara bland de största bumparna i Flashbacks historia?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in