2007-09-07, 17:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Beldaran
Jag vill inte bli strypt så att jag inte kan andas, men halsen är ju otroligt sårbar. Skulle jag ge någon tillgång sas till min hals så ger jag hela mig själv, så naken och sårbar som jag är. Den som ska/kommer att dominera mig är någon jag kan lita på till 100% med mitt liv. Bokstavligt talat.
Jag är helt i den personens våld och det är ju vad jag vill vara. Då är det också rimligt att jag erbjuder honom det mest utsatta jag kan ge.

Seriös fråga;

tycker du om att bli kissad i anus också, eller i håret?
Citera
2007-09-07, 17:44
Medlem
Beldarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesak
Seriös fråga;

Nej. Alla har vi ju våra gränser, så också jag.
Citera
2007-09-07, 17:56
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Seriös fråga;

Hur kom kiss in i bilden?
Citera
2007-09-07, 18:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Hur kom kiss in i bilden?

Det, om NÅGOT, är ju förnedrande. Fråga Max Hardcore

Vid närmare eftertanke vill jag också ha en tjej att förnedra i sängen.. vart fan hittar man dom?!
Citera
2007-09-07, 19:36
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Det, om NÅGOT, är ju förnedrande. Fråga Max Hardcore

Vid närmare eftertanke vill jag också ha en tjej att förnedra i sängen.. vart fan hittar man dom?!
Visst är det så och ajg håller med Max. MEn beldaran har ju inte nämn nåt om kiss så säger du kissa henne i anus eller i håret bara sådär från ingenstans :P

Lite out of place hehe.
Citera
2007-10-09, 10:48
Medlem
lillakanins avatar
eller hur. när blev alla killar så jävla mesiga, jag vet att min kille gilllar o dominera, och jag älskar när han gör det. men varför vågar han inte? jag gillar när han drar mig i håret när han kör bakifrån trycker handen över ansiktet.
jag vill att han ska smiska mig på baken när han tar mig. stoppa in fingrarna i rumpan, säga snuskiga saker..... hur ska jag få honom att förstå att de är ok? och nej, jag vill fan inte behöva säga de "rakt ut"
Citera
2007-10-09, 12:05
Medlem
Beldarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillakanin
eller hur. när blev alla killar så jävla mesiga, jag vet att min kille gilllar o dominera, och jag älskar när han gör det. men varför vågar han inte? jag gillar när han drar mig i håret när han kör bakifrån trycker handen över ansiktet.
jag vill att han ska smiska mig på baken när han tar mig. stoppa in fingrarna i rumpan, säga snuskiga saker..... hur ska jag få honom att förstå att de är ok? och nej, jag vill fan inte behöva säga de "rakt ut"

Då kan du ju inte gärna räkna med att han ska förstå.
Han är ju ingen tankeläsare och det du tycker är tydliga signaler kan vara helt förvirrande för honom.

Jag tycker mig ha läst att du inte är speciellt pryd när det gäller sex. Så varför vågar du inte säga vad du vill?
Citera
2007-10-09, 13:19
Medlem
Dennos avatar
Citat:

Nästa gång han gör det skrik "jag älskar när du gör mig till din slyna/hora/slampa"
Citera
2007-10-09, 15:30
Medlem
Empresss avatar
Citat:

Anser du att killar skall läsa tankar eller?

Hur tror du att man skall få ett fungerande sexliv om man som kvinna håller käften och utgår från att killen skall kunna "gissa sig till" vad man gillar eller inte gillar?

Skyll dig själv säger jag, om du inte får sexlivet du vill ha med den omogna inställningen "jag vill fan inte behöva säga till honom rakt ut".
Citera
2007-10-10, 16:08
Medlem
lillakanins avatar
jag är såpass pryd iaf. att jag inte vill säga rakt ut att han ska stoppa in fingrarna i rumpan på mig. sånt tycker jag ska komma spontant, och efter en fin vink. jeesus vad ni tände till på detta då, känsligt ämne förstår jag. jag fattar kritiken också, being honest...
Citera
2007-10-11, 02:04
Medlem
Empresss avatar
Citat:
jag är såpass pryd iaf. att jag inte vill säga rakt ut att han ska stoppa in fingrarna i rumpan på mig. sånt tycker jag ska komma spontant, och efter en fin vink. jeesus vad ni tände till på detta då, känsligt ämne förstår jag. jag fattar kritiken också, being honest...

Har du någon tanke på att det du anser är en "fin vink" som tjej kanske inte är en "fin vink" av en annan tjej, utan det är ingen vink alls?
Så hur skall en kille fatta olika tjejer olika sätt att framföra en "fin vink", som sagt du kan inte ta för givet att tjejer har "samma sätt" att ge fina vinkar bara för att vi är tjejer. Detta gör det svårt för killar att förstå olika tjejer och deras sätt att framföra en "fin vink".

Sett fler tjejer än dig som resonerar så tokigt som du gör så har jag full förståelse vad killarna menar med att: "tjejer är veliga". Du bar atydliggjorde mer vad de menade...

Även jag som tjej blir ju snurrig efter sådan här inlägg, och då skall jag var tjej trots allt rent biologiskt efter biologins regler...
Citera
2007-10-15, 15:29
Medlem
Citat:
Jag gillar mycket att dominera tjejer och behandla dem rätt hårt... gjort i olika grad med ett antal partners. När jag träffar nån ny är det ju dock svårt att ge sig in i sånt här snabbt och jag uppskattar "vanlijsex" med så jag kan nöja mig med det.
Dock träffade jag en tjej ett tag som efter att vi hade haft sex 3-4 gånger sa "du får gärna spanka mig..." Sure tänkte jag och nästa gång blev hon ordentligt smiskad... efter den isbrytaren var det inte svårt att på eget initiativ dra henne i håret, hålla fast henne, strypa, ge örfilar, tvingad deep throat m.m. Hon gillade allt och mycket var nytt för henne....
Moral of the story.... om du ger din kille en liten vink om att du kanske vill ha det lite tuffare så kanske han börjar med det och sedan vågar utförska resten själv... öven om ni varit ihop i ett år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in