Citat:
Ursprungligen postat av lillakanin
jag är såpass pryd iaf. att jag inte vill säga rakt ut att han ska stoppa in fingrarna i rumpan på mig. sånt tycker jag ska komma spontant, och efter en fin vink. jeesus

vad ni tände till på detta då, känsligt ämne förstår jag. jag fattar kritiken också, being honest...
Har du någon tanke på att det du anser är en "fin vink" som tjej kanske inte är en "fin vink" av en annan tjej, utan det är ingen vink alls?
Så hur skall en kille fatta olika tjejer olika sätt att framföra en "fin vink", som sagt du kan inte ta för givet att tjejer har "samma sätt" att ge fina vinkar bara för att vi är tjejer. Detta gör det svårt för killar att förstå olika tjejer och deras sätt att framföra en "fin vink".
Sett fler tjejer än dig som resonerar så tokigt som du gör så har jag full förståelse vad killarna menar med att: "tjejer är veliga". Du bar atydliggjorde mer vad de menade...
Även jag som tjej blir ju snurrig efter sådan här inlägg, och då skall jag var tjej trots allt rent biologiskt efter biologins regler...