Citat:
Ursprungligen postat av
gärningsmannen
Jag tycker Österrike är inne på fel spår. Tvångsvaccinering är inte ett bra sätt.
Vaccinpass och begränsningar är då bättre.
Österrike är inte först ut med tvingande vaccinationer. Mikronesien, Indonesien och Turkmenistan var före.
Du har fel om det mesta du skriver. Det finns flera sidor i debatten. Men idiotier på Lars Bern-nivå är det få som tar på allvar.
Foliehattarna har inte haft många rätt i den här pandemin. De är bra på att på ett ovetenskapligt sätt fastställa saker utan tillräcklig grund. Labteorin är ett sådant exempel. Det KAN vara så, men det är långt från fastställt.
Labbteorin är helt överbevisad fattar dubinte det så vet jag inte vad jag ska säga? Vi har haft alla rätt hittills med skitvaccnet och hela agendan med allt från början. Jag skiter I vilka läkarnamn du räknar upp o tror att jag menar. Ta hit vilken utbildad insatt forskare/läkare som helst gör att få debattera emot propagandamaffian i lugn och ro på svt inför svenska folket det törs dom inte varför?
Dom där 3 länderna är inga fria öppna samhällen inte demokratiska och har aldrig varit, dumt av dig att säga att dom börjat med tvång. Österrike är ett högutvecklat västland med tidigare fria människor. Dom länderna du nämner har alltid blivit våldtagna av regimen och torterade i alla tider har ingenting med Europa och väst att göra!
Vaccinpass och begränsningar accepteras aldrig av oss nångång pga av nåt som 99,5% överlever och knappt känner mer än en förkylning. För friska människor under 70 är det helt ofarligt detta är bevisat. Fattar du inte att agendan med det hela är nåt helt annat än människors hälsa? Vi kan inte acceptera att Österrike drabbas av dom här vilka dom nu är? Då blir det krig fattar du riktigt krig!
Jag har haft rätt I mycket jag skrivit kan jag ödmjukt säga utan att skämmas. Österrike bevisar den största lögnen och agendan. Vaccinet ÄR skit att säga nåt annat är att ljuga.
Var rädda om er grabbar och tjejer och tänk till. Det kommer hända hemska saker runt vår värld snart dom försöker börja det nu redan. Sköt om er