Citat:
Ursprungligen postat av
Newstyle
Jag ifrågasätter precis allting som kommer från officiellt håll i nuläget efter allt skitsnack och vändningar i beslut från första början. Lögner och en total nedstängning/censur av argument från experter och nyfikna forskare/läkare räcker mer än väl för mig att inte lita ett skit på vad nån köpt frontfigur säger eller visar upp för statistik. Men låt nån insatt kunnig person/medicinforskare som tycker annat än tegnell få komma till tals då i lugn och ro öppet på svt där ingen avbryter på 15 min. Nej det har sjukt nog inte hänt än på flera år. Varför? Vad är problemet och varifrån kommer rädslan att låta båda sidor komma till tals ifrån?
10000-tals inlägg från alla sidor av debatten ja. Och hänger du inte med? Foliehattar är ett förlegat ord pure bloods passar bättre november 2021. Och som jag skrev igår fick folierna rätt även i frågan om den egentliga agendan bakom hela bluffen med vaccin och dessa pass. Österrike ska införa TVÅNGSVACCINERING nu på sina medborgare som första försöksland för andra att följa efter såklart. Hemskt och chockartat beslut men tyvärr lite väntat att den dagen skulle komma för oss pure blood som varnat för nåt sånt här i över ett år eller vissa längre! Alla får skrek rätt ut KONSPIRATION direkt jävla flat earth tänkare och 5g tvivlare. Så klockrent utlistat av iq gäng högre för ett bra tag sedan om det som sker i Österrike nu. Rätt igen alltså av de orädda starka, rätt ända från wuhan labbläckanteorin till bluffen med nödgodkänt vaccin till agendan med allt, att införa begränsningar och tvång för allmänheten i längden med början nu i Österrike!
Lycka till i fortsättningen iq fårflock hoppas ni bevisar er ha rätt I nånting snart börjar bli långtråkigt med knock i första ronden i varje match. Men ge inte upp fortsätt pumpa i er en 3e-10e okänt skit i spruta så kanske ni mår bättre senare! God helg nu ska vi som kan tänka lista ut hur vi bäst kan hjälpa befolkningen i Österrike ur det här experimentet och våldtäkten på deras egna kroppar. God natt sov vidare!
Jag tycker Österrike är inne på fel spår. Tvångsvaccinering är inte ett bra sätt.
Vaccinpass och begränsningar är då bättre.
Österrike är inte först ut med tvingande vaccinationer. Mikronesien, Indonesien och Turkmenistan var före.
Du har fel om det mesta du skriver. Det finns flera sidor i debatten. Men idiotier på Lars Bern-nivå är det få som tar på allvar.
Foliehattarna har inte haft många rätt i den här pandemin. De är bra på att på ett ovetenskapligt sätt fastställa saker utan tillräcklig grund. Labteorin är ett sådant exempel. Det KAN vara så, men det är långt från fastställt.