2021-11-20, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsmannen
Just nu är definitionen av fullt vaccinerad 2 doser samt 14 dagar efter sista dosen. Detta kan naturligtvis komma att ändras, men det har inte beslutats om något sådant ännu.
Det är ju rent av felaktigt från din sida att prata om 4-6 månader på det viset.

Om du inte kan presentera trovärdiga källor på att Sveriges vaccinationsstatistik är felaktig gör du dig till åtlöje.
Det kommer ändras.
Min frus vaccinationspass går ut i mars, typ halvåret efter sista dos,

Gör er klara för halvåriga rövknullningar för att återfå era rättigheter.

Får.
Citera
2021-11-20, 14:30
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Just nu är definitionen av fullt vaccinerad 2 doser samt 14 dagar efter sista dosen. Detta kan naturligtvis komma att ändras, men det har inte beslutats om något sådant ännu.
Det är ju rent av felaktigt från din sida att prata om 4-6 månader på det viset.

Om du inte kan presentera trovärdiga källor på att Sveriges vaccinationsstatistik är felaktig gör du dig till åtlöje.
I Israel är det 3 doser nu, du menar att ni i Sverige kommer undan med 2?
Citera
2021-11-20, 14:35
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi
"Ångrar sig?"
Ångrar sig kring vadå?

Varför inte skriva hur många som "ångrat sig"?

Ren propaganda.

Eller bryter de patientsekretessen?
Spelar ingen roll. De som "ångrar" sig kommer ändå aldrig att stå upp mot något förtryck. Jag har mer tillit till folk som ville vaccinera sig av egen fri vilja, men i protest mot detta tänker vägra visa upp sin QR-kod.
Citera
2021-11-20, 14:40
Medlem
Citat:
Jo, när du ifrågasätter officiell statistik så måste du också presentera trovärdiga källor som styrker det du påstår.
10 000 inlägg författat av foliehatter på något internetforum är inte en sådan källa.
Lycka till med källkritiken.

Jag ifrågasätter precis allting som kommer från officiellt håll i nuläget efter allt skitsnack och vändningar i beslut från första början. Lögner och en total nedstängning/censur av argument från experter och nyfikna forskare/läkare räcker mer än väl för mig att inte lita ett skit på vad nån köpt frontfigur säger eller visar upp för statistik. Men låt nån insatt kunnig person/medicinforskare som tycker annat än tegnell få komma till tals då i lugn och ro öppet på svt där ingen avbryter på 15 min. Nej det har sjukt nog inte hänt än på flera år. Varför? Vad är problemet och varifrån kommer rädslan att låta båda sidor komma till tals ifrån?

10000-tals inlägg från alla sidor av debatten ja. Och hänger du inte med? Foliehattar är ett förlegat ord pure bloods passar bättre november 2021. Och som jag skrev igår fick folierna rätt även i frågan om den egentliga agendan bakom hela bluffen med vaccin och dessa pass. Österrike ska införa TVÅNGSVACCINERING nu på sina medborgare som första försöksland för andra att följa efter såklart. Hemskt och chockartat beslut men tyvärr lite väntat att den dagen skulle komma för oss pure blood som varnat för nåt sånt här i över ett år eller vissa längre! Alla får skrek rätt ut KONSPIRATION direkt jävla flat earth tänkare och 5g tvivlare. Så klockrent utlistat av iq gäng högre för ett bra tag sedan om det som sker i Österrike nu. Rätt igen alltså av de orädda starka, rätt ända från wuhan labbläckanteorin till bluffen med nödgodkänt vaccin till agendan med allt, att införa begränsningar och tvång för allmänheten i längden med början nu i Österrike!

Lycka till i fortsättningen iq fårflock hoppas ni bevisar er ha rätt I nånting snart börjar bli långtråkigt med knock i första ronden i varje match. Men ge inte upp fortsätt pumpa i er en 3e-10e okänt skit i spruta så kanske ni mår bättre senare! God helg nu ska vi som kan tänka lista ut hur vi bäst kan hjälpa befolkningen i Österrike ur det här experimentet och våldtäkten på deras egna kroppar. God natt sov vidare!
Citera
2021-11-20, 14:42
Medlem
Citat:

Tror du att Sverige har beställt 40 miljoner doser bara för att? Kom in i matchen.

Som en vuxen individ med två hjärnhalvor är väl pusslet knappast svårt att lägga. Speciellt ett tvåbitars pussel.
Citera
2021-11-20, 14:49
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Woods
I Israel är det 3 doser nu, du menar att ni i Sverige kommer undan med 2?

Ja för närvarande är det så i Sverige.
Men jag räknar med att det kommer bli tre doser när det bedöms nödvändigt. Inget konstigt med det.
Citera
2021-11-20, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av engalunda
Japp, dom som vägrar vaccinera sig kan gott stanna hemma och tänka över sitt beslut. Det är ingen rättighet att vistas ut bland oss ansvarstagande människor, de är ett privilegium.
Och ge mig inte att de är orättvist, gå o ta den lille sprutan bara så kan du leva som oss andra du me.

Alltså det är ju inte direkt svårt att leva utan evenemang. Jag har inte varit på ett sådant på 20 år. 😂
Citera
2021-11-20, 14:57
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newstyle
Jag ifrågasätter precis allting som kommer från officiellt håll i nuläget efter allt skitsnack och vändningar i beslut från första början. Lögner och en total nedstängning/censur av argument från experter och nyfikna forskare/läkare räcker mer än väl för mig att inte lita ett skit på vad nån köpt frontfigur säger eller visar upp för statistik. Men låt nån insatt kunnig person/medicinforskare som tycker annat än tegnell få komma till tals då i lugn och ro öppet på svt där ingen avbryter på 15 min. Nej det har sjukt nog inte hänt än på flera år. Varför? Vad är problemet och varifrån kommer rädslan att låta båda sidor komma till tals ifrån?

10000-tals inlägg från alla sidor av debatten ja. Och hänger du inte med? Foliehattar är ett förlegat ord pure bloods passar bättre november 2021. Och som jag skrev igår fick folierna rätt även i frågan om den egentliga agendan bakom hela bluffen med vaccin och dessa pass. Österrike ska införa TVÅNGSVACCINERING nu på sina medborgare som första försöksland för andra att följa efter såklart. Hemskt och chockartat beslut men tyvärr lite väntat att den dagen skulle komma för oss pure blood som varnat för nåt sånt här i över ett år eller vissa längre! Alla får skrek rätt ut KONSPIRATION direkt jävla flat earth tänkare och 5g tvivlare. Så klockrent utlistat av iq gäng högre för ett bra tag sedan om det som sker i Österrike nu. Rätt igen alltså av de orädda starka, rätt ända från wuhan labbläckanteorin till bluffen med nödgodkänt vaccin till agendan med allt, att införa begränsningar och tvång för allmänheten i längden med början nu i Österrike!

Lycka till i fortsättningen iq fårflock hoppas ni bevisar er ha rätt I nånting snart börjar bli långtråkigt med knock i första ronden i varje match. Men ge inte upp fortsätt pumpa i er en 3e-10e okänt skit i spruta så kanske ni mår bättre senare! God helg nu ska vi som kan tänka lista ut hur vi bäst kan hjälpa befolkningen i Österrike ur det här experimentet och våldtäkten på deras egna kroppar. God natt sov vidare!

Jag tycker Österrike är inne på fel spår. Tvångsvaccinering är inte ett bra sätt.
Vaccinpass och begränsningar är då bättre.

Österrike är inte först ut med tvingande vaccinationer. Mikronesien, Indonesien och Turkmenistan var före.

Du har fel om det mesta du skriver. Det finns flera sidor i debatten. Men idiotier på Lars Bern-nivå är det få som tar på allvar.

Foliehattarna har inte haft många rätt i den här pandemin. De är bra på att på ett ovetenskapligt sätt fastställa saker utan tillräcklig grund. Labteorin är ett sådant exempel. Det KAN vara så, men det är långt från fastställt.
Citera
2021-11-20, 14:58
Medlem
Citat:

Men skyddet av detta vaccin är nere på noll efter max 6 månader det måste även du ha snappat upp? Det har ju varit prat om boost efter högst 6 månader hela tiden! Jag är gärna ett åtlöje inför ett iq befriat får som dig och andra lurade idioter. Vi har haft rätt om allt från dag ett. Började med labbläckan i wuhan ni skrek konspiration. Fortsatte med hur skit vaccinet är ni nekade och gick och tog det först en spruta sen blev nu lovade att 2 skulle täcka upp o ge ett långt bra skydd, nu ska 3e i redan vill dom och ni köper det med. Vaccinet är en misslyckad bluff och biter inte på nåt nu som delta därav smittoökningen i alla högvaccinerade länder, men ni ni tycker folk ska ta en 3e ändå. Sen har vi det viktigaste agendan med bluffen och tillhörande fejkvaccin. Att kontrollera hela befolkningen och införa digitala pass och ta ifrån friheten av fritt födda friska individer unga som gamla. Alltså vägra ett vaccin som inte hjälper och kan vara farligt innebär slutet på ditt liv med jobb inkomst frihet att röra dig och för dina barn att växa upp o gå i skola. Tvångsvaccinering som dom nu börjar med i Österrike helt på fullaste allvar, precis som vi konspiration människor räknat ut och sagt hela tiden, vissa i ett par år eller längre. Ni skrek igen rakt ut foliehattar då men nu har vi bevisligen rätt där också Österrike visar källan till beviset att det var agendan!
Citera
2021-11-20, 15:03
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newstyle
Men skyddet av detta vaccin är nere på noll efter max 6 månader det måste även du ha snappat upp? Det har ju varit prat om boost efter högst 6 månader hela tiden! Jag är gärna ett åtlöje inför ett iq befriat får som dig och andra lurade idioter. Vi har haft rätt om allt från dag ett. Började med labbläckan i wuhan ni skrek konspiration. Fortsatte med hur skit vaccinet är ni nekade och gick och tog det först en spruta sen blev nu lovade att 2 skulle täcka upp o ge ett långt bra skydd, nu ska 3e i redan vill dom och ni köper det med. Vaccinet är en misslyckad bluff och biter inte på nåt nu som delta därav smittoökningen i alla högvaccinerade länder, men ni ni tycker folk ska ta en 3e ändå. Sen har vi det viktigaste agendan med bluffen och tillhörande fejkvaccin. Att kontrollera hela befolkningen och införa digitala pass och ta ifrån friheten av fritt födda friska individer unga som gamla. Alltså vägra ett vaccin som inte hjälper och kan vara farligt innebär slutet på ditt liv med jobb inkomst frihet att röra dig och för dina barn att växa upp o gå i skola. Tvångsvaccinering som dom nu börjar med i Österrike helt på fullaste allvar, precis som vi konspiration människor räknat ut och sagt hela tiden, vissa i ett par år eller längre. Ni skrek igen rakt ut foliehattar då men nu har vi bevisligen rätt där också Österrike visar källan till beviset att det var agendan!

Skyddet är inte nere på noll efter sex månader. Då har du antingen inte läst eller inte förstått de studier som publicerats i ämnet.
Vilket skydd menar du? Nivå av antikroppar? B-celler? T-celler?
Ja, behov av booster har det pratats om länge. Ser inte problemet med det.
Citera
2021-11-20, 15:05
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Skyddet är inte nere på noll efter sex månader. Då har du antingen inte läst eller inte förstått de studier som publicerats i ämnet.
Vilket skydd menar du? Nivå av antikroppar? B-celler? T-celler?
Ja, behov av booster har det pratats om länge. Ser inte problemet med det.

nej men skyddet är så pass lågt att tog du en dos förra vintern så har du i princip inget skydd idag alls, darför dessa vaccin är bluff för man måste i princip ta en ny dos var 6:e månad cirka för att ha bra skydd.

så jag ser det som en stor bluff när dom lovade att 2 doser skulle räcka gott och väl förra året.
Citera
2021-11-20, 15:07
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razz3l
Om inga röster från övriga partier hörs inom det närmaste så stödjs beslutet.

Har inga förhoppningar om att övriga partier skall ta sitt förnuft till fånga. Man vågar inte gambla med rösterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in