Citat:
Ursprungligen postat av
Papper1512
Din och min definition av nära skiljer sig. Du har redan förklarat för mig att s2f(x) har breda felmarginaler och jag håller med. Samtidigt hävdar du nu att den ska ligga inom 10%? Du måste trolla eller så är du extremt korkad.
Hur ska jag bevisa för dig att jag har över en miljon i bitcoin? Vad jag än skickar till dig så kan du bara säga att jag fabricerat det. Du är förutsägbar och korkad.
Ingen här, förutom du, hävdar att de kan se in i framtiden. Har du gått short på bitcoin då antar jag?
Du är rädd för kritik. Det märks, därför du skäller som en hund när du hör någon som inte håller med dig.
Du har sagt 10 miljoner dollar vid 2030. Låt oss se vem som har rätt, jag sa under det, oavsett om det bara är med 1 dollar (måste dra gränsdragningen någonstans).
Jag går bara efter dina ord.
''Jag tror S2F modellen håller på sikt'' - Jag bemötte det. Det är inte jag som är korkad om jag kritiserar dig för ett uttalande som du har gjort oavsett vad planB har sagt.
Kan du inte stå för dina ord så är det ditt problem. Du kommer ha fel, det kan jag lova dig. Det kommer inte bli några 10 miljoner i värdering för Bitcoin vid 2030, men låt oss se, kan bli kul detta men jag har ju sällan fel.
Bara att vänta och se.
Skrattar bäst som skrattar sist. Jag hoppas du ligger 100 % exponerad mot Bitcoin också.