2021-11-19, 22:14
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas17
Så mycket som möjligt är all in = precis allt du kan

Går inte att missta det du skrev.
Så mycket som är möjligt för honom. Hur mycket det är kan inte jag svara på då jag inte vet hans förutsättningar.
Nej, jag menade inte all in.
Citera
2021-11-19, 22:14
Medlem
Citat:
Jag har sagt mitt, enbart tiden kan utvisa vem som har fel. Jo, man är arrogant om man påstår att någon annan inte kan ett skit bara för att den personen inte har samma åsikt .

Dåså! Jag tycker det är ganska ointressant att försöka gissa sånt. Även ointressant att snacka om hur mycket pengar man har eller tjänar. Hör inte till ämnet.

Jag kommer utgå från att BTC inte ens når 100k i år. Många retail investors kommer bli besvikna.
Citera
2021-11-19, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Dåså! Jag tycker det är ganska ointressant att försöka gissa sånt. Även ointressant att snacka om hur mycket pengar man har eller tjänar. Hör inte till ämnet.

Jag kommer utgå från att BTC inte ens når 100k i år.

Jag kan ju säga såhär, inte en chans att Bitcoin når 10 miljoner dollar till 2030 som Papper tror.

Vi får se som sagt. Jag brukar ha rätt i slutändan.

Nog om detta.
Citera
2021-11-19, 22:19
Medlem
Citat:
Jag kan ju säga såhär, inte en chans att Bitcoin når 10 miljoner dollar till 2030 som Papper tror.

Vi får se som sagt. Jag brukar ha rätt i slutändan.

Nog om detta.

Vad tror du BTC ligger på 1 januari 2022?
Citera
2021-11-19, 22:22
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Och vad tror han Bitcoin ligger på 1 januari 2023...osv osv.

Upp till test nu med hans "jag brukar ha rätt"...
Citera
2021-11-19, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Och vad tror han Bitcoin ligger på 1 januari 2023...osv osv...

Tänkte med tanke på PlanB's prediction. 1 december kommer hans modell faila för första gången.
Citera
2021-11-19, 22:24
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
OK, jag tror att Bitcoin ligger under 10 miljoner dollar vid 2030. 9 miljoner är inte runt, inte 8. Det ska då vara extremt nära.

Vi får vem som är korkad när du inser att du har fel.

Hans förutsägelser är inte skickliga om du tror det. Du får gärna bevisa hur mycket du har i Bitcoin, jag har en känsla av att det inte är så mycket.

Du har skrivit mycket dumheter tidigare. Men det kommer bli kul detta.

Kryptomiljonären som inte kan ta att andra har sakliga åsikter. Men vi får se vem som har rätt, ska bli kul detta.
Din och min definition av nära skiljer sig. Du har redan förklarat för mig att s2f(x) har breda felmarginaler och jag håller med. Samtidigt hävdar du nu att den ska ligga inom 10%? Du måste trolla eller så är du extremt korkad.

Hur ska jag bevisa för dig att jag har över en miljon i bitcoin? Vad jag än skickar till dig så kan du bara säga att jag fabricerat det. Du är förutsägbar och korkad.

Ingen här, förutom du, hävdar att de kan se in i framtiden. Har du gått short på bitcoin då antar jag?
Citera
2021-11-19, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
Din och min definition av nära skiljer sig. Du har redan förklarat för mig att s2f(x) har breda felmarginaler och jag håller med. Samtidigt hävdar du nu att den ska ligga inom 10%? Du måste trolla eller så är du extremt korkad.

Hur ska jag bevisa för dig att jag har över en miljon i bitcoin? Vad jag än skickar till dig så kan du bara säga att jag fabricerat det. Du är förutsägbar och korkad.

Ingen här, förutom du, hävdar att de kan se in i framtiden. Har du gått short på bitcoin då antar jag?

Du är rädd för kritik. Det märks, därför du skäller som en hund när du hör någon som inte håller med dig.

Du har sagt 10 miljoner dollar vid 2030. Låt oss se vem som har rätt, jag sa under det, oavsett om det bara är med 1 dollar (måste dra gränsdragningen någonstans).

Jag går bara efter dina ord.

''Jag tror S2F modellen håller på sikt'' - Jag bemötte det. Det är inte jag som är korkad om jag kritiserar dig för ett uttalande som du har gjort oavsett vad planB har sagt.

Kan du inte stå för dina ord så är det ditt problem. Du kommer ha fel, det kan jag lova dig. Det kommer inte bli några 10 miljoner i värdering för Bitcoin vid 2030, men låt oss se, kan bli kul detta men jag har ju sällan fel.

Bara att vänta och se.

Skrattar bäst som skrattar sist. Jag hoppas du ligger 100 % exponerad mot Bitcoin också.
Citera
2021-11-19, 22:31
Medlem
Citat:

Jag har matchat ett uttalande av papper, du kan läsa det. Jag behöver inte göra några extrema förutsägelser, han tror 10 miljon USD vid 2030, jag tror under det.

Feg matchning kanske du tycker? Inte jag som gör uttalandena. Det är som att skälla på en bookmaker som erbjuder dåliga odds till någon annan som är dum nog att ett sådant bet.

Leaston kommer ha fel om att Bitcoin kommer öka med 100x inom 5 år när han gjorde sitt uttalande (Bitcoin, 6 miljoner dollar inom 5 år).

Papper kommer ha fel om att Bitcoin kommer stå i 10 miljoner dollar vid 2030, det kommer vara under det.
Senast redigerad av Lukas17 2021-11-19 kl. 22:34.
Citera
2021-11-19, 22:34
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Du är rädd för kritik. Det märks, därför du skäller som en hund när du hör någon som inte håller med dig.

Du har sagt 10 miljoner dollar vid 2030. Låt oss se vem som har rätt, jag sa under det, oavsett om det bara är med 1 dollar (måste dra gränsdragningen någonstans).

Jag går bara efter dina ord.

''Jag tror S2F modellen håller på sikt'' - Jag bemötte det. Det är inte jag som är korkad om jag kritiserar dig för ett uttalande som du har gjort oavsett vad planB har sagt.

Kan du inte stå för dina ord så är det ditt problem. Du kommer ha fel, det kan jag lova dig. Det kommer inte bli några 10 miljoner i värdering för Bitcoin vid 2030, men låt oss se, kan bli kul detta men jag har ju sällan fel.

Bara att vänta och se.

Skrattar bäst som skrattar sist. Jag hoppas du ligger 100 % exponerad mot Bitcoin också.
Du får dra gränsen vart du vill. Jag sa 10 miljoner +-2 miljoner. Jag har inte sagt 10 miljoner +-1 dollar. Det är vad jag tror. Vad tror du själv den kommer ligga på 2030?

Vi får se. Påminn mig 2030. Jag kan också meddela dig att jag är långt från 100% exponerad mot bitcoin. Är du klar nu?
Citera
2021-11-19, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
Du får dra gränsen vart du vill. Jag sa 10 miljoner +-2 miljoner. Jag har inte sagt 10 miljoner +-1 dollar. Det är vad jag tror. Vad tror du själv den kommer ligga på 2030?

Vi får se. Påminn mig 2030. Jag kan också meddela dig att jag är långt från 100% exponerad mot bitcoin. Är du klar nu?

Jag blir förvånad om Bitcoin ens ligger på 6,5 miljoner dollar vid 2030 (när året börjar, sannolikt under). Men jag reserverar det påståendet med att säga att jag absolut tror att det kommer vara under 10 miljoner dollar.

Tror det är troligare med låga miljoner dollar (3-5) eller något under det för en bitcoin än 8-12 miljoner som du säger. Men se reserveringen ovan.

Har du rätt så blir jag imponerad. Jag tror på Bitcoin till viss mån, men inte på den utveckling som anges här.
Senast redigerad av Lukas17 2021-11-19 kl. 22:39.
Citera
2021-11-19, 22:39
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Jag blir förvånad om Bitcoin ens ligger på 7 miljoner dollar vid 2030 (när året börjar, sannolikt under). Men jag reserverar det påståendet med att säga att jag absolut tror att det kommer vara under 10 miljoner dollar.

Har du rätt så blir jag imponerad. Jag tror på Bitcoin till viss mån, men inte på den utveckling som anges här.
Vilket spann gissar du på? Jag gav ett värde(10 mil) och spann(+-2 mil)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in