2021-11-19, 20:05
Medlem
styrlunds avatar
Av bilderna att döma så finns det ju åtskilliga män som gillar att att vara med kvinnor som har ett generöst BMI.
Trogtvis behöver dessa två matglada damer ändra sin text på Tinder. De bör även köpa alla jävla paket som finns så de kan idiotswipa höger. Då kommer saker lösa sig för alla.
Citera
2021-11-19, 20:31
Medlem
qwerty-66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Man måste som kvinna vara otrligt frånstötande om dom inte kan få ett skjut. Om det nu bara är sexet som dom vill åt. Men det kanske det inte är? I så fall blir det ju annorlunda.

De kan ju alltid åka till Gambia.....

Har själv svårt med fetton så förstår att de inte får till det i Sverige.
Citera
2021-11-19, 20:35
Medlem
Vi lever i en värld där många tror att man får ligga genom att vara sitt sämsta jag.

Är man det fulaste äpplet som fallit ifrån trädet, sjukt överviktig, inte tjänar bra med pengar, har 0 social kompetens, har 0 självförtroende och gör ingenting utav sitt liv för att visa att man är driftig och intressant så får man skylla sig själv.

Har du inga pengar? - Du har ingen disciplin, 0 driv och du är inte produktiv.

Är du fet? - Du är lat och värderar inte din hälsa vilket är oattraktivt.

Är du socialt inkompetent och lider av dåligt självförtroende? - Du blir därmed urtråkig att ha att göra med för du litar inte på dig själv, hur ska då andra kunna dras till dig?

Det verkar ta emot för många att inse att det krävs lite arbete i livet för att komma någon vart. Men vill man sitta på en soffa, äta skräpmat och inte ta hand om sig själv så kan man göra det, men då ska man inte gnälla på konsekvenserna heller.
Citera
2021-11-19, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dumpenpunktse
Ja vad skulle det annars kunna vara...? Fast hon ser ändå inte riktigt smällfet ut.

Nu vet jag inte vem detta är men jag har varit med tjocka djur, och det sexuella traumat vill jag aldrig mer behöva gå igenom.
10 år sedan men fortfarande spyfärdig. Klitorisen stod som en micropenis.

Stor klitoris är knappast relaterat till fetma....
Citera
2021-11-19, 21:10
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Räcker 17 för att nosa på fittan?
För att tränga in ordentligt borde det väl krävas 25-30 eller?

Nädå det flappar på...
Citera
2021-11-19, 21:18
Medlem
DraconianTimess avatar
Rätt många här kommenterar hennes utseende. Visst, vikten är kanske inte till hennes fördel men jag tror inte att det är där problemet ligger. Det här tror jag ligger bakom:

Hon har förmodligen varit kräsen första året efter senaste ligget och haft krav på inte fulare än Brad Pitt.

Ingen kille uppfyllde kraven. Hon blev bitter och otrevlig. Till sist rent jävla dryg.

Hon kanske raggade på en kille med orden: "Du är för ful för mig, men ett ligg går nog bra." //har hört sådana historier IR.

Killen hon raggade på dizzade henne och hon hamnade i depression. Ville inte ragga på fler killar och ville inte ta kontakt med fler killar.

Började äta, blev ännu mer fet, ännu mer bitter, ännu mer deprimerad och ledsen. Allt och alla är det fel på.

Prova nu ligga med en "allt och alla är det fel på"-brud.

Själv knullar jag hellre 110 kg glad tjej med lite humor än en 60 kg deprimerad köttklump.
Citera
2021-11-19, 21:24
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DraconianTimes
Rätt många här kommenterar hennes utseende. Visst, vikten är kanske inte till hennes fördel men jag tror inte att det är där problemet ligger. Det här tror jag ligger bakom:

Hon har förmodligen varit kräsen första året efter senaste ligget och haft krav på inte fulare än Brad Pitt.

Ingen kille uppfyllde kraven. Hon blev bitter och otrevlig. Till sist rent jävla dryg.

Hon kanske raggade på en kille med orden: "Du är för ful för mig, men ett ligg går nog bra." //har hört sådana historier IR.

Killen hon raggade på dizzade henne och hon hamnade i depression. Ville inte ragga på fler killar och ville inte ta kontakt med fler killar.

Började äta, blev ännu mer fet, ännu mer bitter, ännu mer deprimerad och ledsen. Allt och alla är det fel på.

Prova nu ligga med en "allt och alla är det fel på"-brud.

Själv knullar jag hellre 110 kg glad tjej med lite humor än en 60 kg deprimerad köttklump.

Personligen skulle jag aldrig knulla en fettklump oavsett hur glad hon än är, max 10 kg lättare än mig är mig gräns. Givetvis går också woke bort oavsett utseende.
Citera
2021-11-19, 21:34
Medlem
DraconianTimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Personligen skulle jag aldrig knulla en fettklump oavsett hur glad hon än är, max 10 kg lättare än mig är mig gräns. Givetvis går också woke bort oavsett utseende.

Alla har sina ramar. Själv tar jag hellre lite mer hull än en jävla benrangel som ser ut som 10 årig pojke.
Men det är inte där problemet ligger.
Kolla vad jag skrivit om de inre egenskaperna. Skulle problemet kunna ligga där? Bittra feminister är många gånger utan ligg.
Citera
2021-11-19, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdstyrelsen
Kan dom inte skapa en app typ Tinder där manliga och kvinnliga incels kan träffa varandra? Oavsett hur man svajpar så blir det matchning!

Att gråta ut på Flashback eller på Expressen leder inte till att man får ligga! Det saknas INITIATIVFÖRMÅGA och DRIV!

De är villiga att göra exakt allt för att få ligga… förutom att sluta äta snabbmat och träna tre gånger i veckan.

Skulle säkert se bra ut om hon bara fick drivet att träna.
Citera
2021-11-19, 22:05
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DraconianTimes
Alla har sina ramar. Själv tar jag hellre lite mer hull än en jävla benrangel som ser ut som 10 årig pojke.
Men det är inte där problemet ligger.
Kolla vad jag skrivit om de inre egenskaperna. Skulle problemet kunna ligga där? Bittra feminister är många gånger utan ligg.

Självklart tar jag inte ett benrangel heller, nej kvinnliga former men minst 10 kg lättare än mig är mitt krav. Därtill som jag sa går woke-tjejer bort så bra personlighet krävs också. Woke-tjejer i Sverige har en attityd som är helt oacceptabel och livsfarlig då de kan polisanmäla dig för frivilligt sex dessutom.
Citera
2021-11-19, 22:09
Medlem
tuggishs avatar
Hur jävla svårt ska det vara att gå ner i vikt till en anständig nivå?

Om nu ingen vill ta i en med tång och det är högsta önskan.

Otroligt hur värdelösa många är.
Citera
2021-11-19, 22:15
Medlem
regerings avatar
Om de går med på vilken som helst datingsida eller sexsajt får de knulla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in