2021-11-19, 18:03
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hobbyguru
Du har det fan bra att gilla de stora! :-) Och så är det lite som ett kinderägg med 3 st win! Du vinner, dom stora tjejerna vinner och vi övriga vinner på att dom kvinnorna blir lite gladare.
Tack för ditt outtröttliga arbete
Hahahah! Välgörenhet alltså. Synd man inte får pröjs bara.
Citera
2021-11-19, 18:04
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Med en normal kuk på ca 15 cm lyckas väl man mest tränga in mellan fettvalkarna men knappast in i fittan...
Krävs väl en riktig flashback-dase för att klara det.

Min e 17. Den räcker.
Citera
2021-11-19, 18:12
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZugMaskin
Min e 17. Den räcker.

Räcker 17 för att nosa på fittan?
För att tränga in ordentligt borde det väl krävas 25-30 eller?
Citera
2021-11-19, 18:23
Medlem
catforwardpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skalle-Per13
Expressen/amelia har en låst artikel om två kvinnor som uppger att de lever i ofrivilligt celibat. Någon som har premium och kan skärmdumpa hela artikeln?

https://www.expressen.se/amelia/premium/helene-50-och-sofie-41--vi-lever-ofrivilligt-utan-sex/

Det är en bild tagen bakifrån på en av kvinnorna och vid första anblick så ser det ut som att det enda plagg som inte behover köpas i XXXL är paraply och strumpor. Jag tror att det tillsammans med kräsenhet är orsaken. Vad tror ni andra? Diskutera!

Ja givetvis är det det som är orsaken. Jag orkar inte ens försvara tjockisar längre. Oftast otroligt lata och älskar lite gotti-gott på fredagkväll, eller ja troligtvis gotti-gott hela veckan lång. Och sen undrar dom varför ingen vill klä av sig naken med dem? Dessa typer av människor har ofta heller ingen självinsikt om vad som måste göras
Citera
2021-11-19, 18:24
Medlem
tram123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nordicwrath
Att en kvinna som inte är deformerad i ansiktet inte får ligga är en myt. Det existerar inte i Sverige.

Valfria ”femcels” kan lägga in en annons på typ knullkontakt och få 100 svar om dagen. En incel kan lägga in en annons på samma plats och få exakt 0 svar om dagen. Att inte få ligga och att inte få ligga med den man vill är skilda saker.

Jag har en kvinnlig vän som inte haft sex på minst 10 år, hon är inte deformerad men hon är väldigt konstig.
Sen är hon sjukt kräsen, hon vill ha fotomodeller och hon själv är typ en 2/10.

Så det finns ju men är nog väldigt ovanligt, killar tar allt så är hon som du säger inte deformerad så är det lätt att få ligg, annars är det något annat som inte stämmer. t.ex. att hon är jävligt konstig som min vän.
kan tillägga att deformerade tjejer får ligga med, hade en granne som var deformerad riktigt illa, hade inget ansikte och hon hade killar över som såg helt okej ut då och då,dom körde väl bara en påse över huvudet på henne.
Citera
2021-11-19, 18:45
Medlem
Vaginalketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Räcker 17 för att nosa på fittan?
För att tränga in ordentligt borde det väl krävas 25-30 eller?

Räcker gott och väl med mina dryga 20 för att tränga in ordentlig
Citera
2021-11-19, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Problemet hos dessa sexlösa kvinnor ligger inte i att de "aldrig får ligga", ty det får de om de vill. För fan det är bara att gå ner på krogen en halvtimme innan stängning och välja.

Nej, problemet är så klart att de har en uppfattning om hur det "ska gå till" och däri faller inte att ragga upp någon. Kanske är de så blyga att de inte klarar av att ragga eller låta sig raggas heller. Jag tror de har en föreställning om att drömprinsen ska dyka upp på en vit hingst och lyfta upp henne där bak. De förväntar sig uppvaktning och romantik innan benen ska säras, givetvis av en man vars utseende vida överstiger deras eget. Fram till detta inträffar går de sexlösa och drar på sig en varm och skön offerkofta i sina jävla incel-facebookgrupper.
Detta tror jag med. Kanske inte att de alltid behöver uppvaktning, men att de har en illusion om Mr Right. Men sen tror jag mer att det handlar om behov att synas. De söker egentligen ingen man eller ens sex, men de gillar att beklaga sig så offentligt. Då får de uppmärksamhet från andra som de trånar efter.
Citera
2021-11-19, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Går inte jämföras med manliga incels. Finns säkert många män som t.o.m skulle kunna tänka sig att köpa sex från dessa femcels.

De kan få hur mycket sex de vill. Men den ena iallafall vill inte vara i onlinedjungeln . Då blir det nog svårt
Citera
2021-11-19, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puckatvarre
Kvinnor över 40 är i regel osynliga för män. Det män attraheras till i kvinnor kommer från fertilitet. Ingen vill ha ett torkat russin till ligg. En kvinna som knappt tagit hand om sitt yttre, valt bort barn och prioriterat temporära ligg och karriär framför en stabil, långvarig relation med en lojal man lär spendera sina sista år i ensamhet.

Det kommer en dag då ungdomlighetens kraft bara försvinner och alla slutar kolla åt ens håll. Det är svårt för många kvinnor att acceptera då de överöses av uppmärksamhet från 18-35 och tror av någon anledning att det privilegiet varar för evigt och planerar livet utifrån det. Planera framåt innan det är försent.

Hur gammal är du? Jag är 41 och ser dagligen kvinnor upp till 50 jag inte skulle banga.
Citera
2021-11-19, 19:23
Medlem
nordicwraths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tram123
Jag har en kvinnlig vän som inte haft sex på minst 10 år, hon är inte deformerad men hon är väldigt konstig.
Sen är hon sjukt kräsen, hon vill ha fotomodeller och hon själv är typ en 2/10.

Så det finns ju men är nog väldigt ovanligt, killar tar allt så är hon som du säger inte deformerad så är det lätt att få ligg, annars är det något annat som inte stämmer. t.ex. att hon är jävligt konstig som min vän.
kan tillägga att deformerade tjejer får ligga med, hade en granne som var deformerad riktigt illa, hade inget ansikte och hon hade killar över som såg helt okej ut då och då,dom körde väl bara en påse över huvudet på henne.

Yes, men är det så att ”hon inte får ligga” eller ”inte väljer att ligga”? Incelsen får ju inte ligga, tror många av dem skulle nöja sig med en 1/10.
Citera
2021-11-19, 19:23
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skalle-Per13
Expressen/amelia har en låst artikel om två kvinnor som uppger att de lever i ofrivilligt celibat. Någon som har premium och kan skärmdumpa hela artikeln?

https://www.expressen.se/amelia/premium/helene-50-och-sofie-41--vi-lever-ofrivilligt-utan-sex/

Det är en bild tagen bakifrån på en av kvinnorna och vid första anblick så ser det ut som att det enda plagg som inte behover köpas i XXXL är paraply och strumpor. Jag tror att det tillsammans med kräsenhet är orsaken. Vad tror ni andra? Diskutera!

Man måste som kvinna vara otrligt frånstötande om dom inte kan få ett skjut. Om det nu bara är sexet som dom vill åt. Men det kanske det inte är? I så fall blir det ju annorlunda.
Citera
2021-11-19, 19:56
Medlem
Att få in penis i muttis är ju inte den delen som är svår.

Här håller jag faktiskt med Jordan Peterson - vad är sex egentligen för unga män? Är det att få komma? Eller bryr man sig om vem hon är, vad hon känner? Mycket av incelkulturen är Jag och bara Jag, varför ska inte Jag få osv.

För kvinnor är det av naturliga skäl lite annorlunda, här skulle ju Femcels och Incels kunna gå ihop och göra varandra nöjda?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in