2021-11-19, 21:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Det är väl ingen som påstår att det är en proffs match, utan endast ett jippo mellan 2 kändisar.

Man har nästan fått lite den känslan när man har läst kommentarerna här inne.

Den här mörka feta killen som har tränat med superbra kändisar. Förvisso MMA killar.
Citera
2021-11-19, 21:14
Medlem
Som man hade förväntat sig så var Almeidas fans lika pinsamma som hans sparkar och slag var.

Synd att matchen inte fick fortsätta så Lamotte fick tryckt ner han lite till😂

Men all heder till båda som ställde upp på detta utan att skämmas.
Citera
2021-11-19, 21:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Iwentback3
Tror att jag skulle föreställa ett litet pr-jippo, men jag tror att det ändå var lite grand hat match.

Som jag skrev innan så jag är ändå stolt över att de kunde krama som efter matchen och se det här som en rolig grej.

Var det en hat match? Hade ingen aning, jag såg invigningen men jag trodde det var spel för gallerian.

Däremot vet jag att många som hatar Lamotte men visste inte att dom hade en beef.

Bra ändå att dom kunde förbi se det efter matchen alla fall. Man borde ha mer matcher i ringen enbart för att rensa luften.
Citera
2021-11-19, 21:21
Medlem
Tänk en let's dance fast för mma istället. Det e framtiden för tv
Citera
2021-11-19, 21:21
Bannlyst
Citat:
Var det en hat match? Hade ingen aning, jag såg invigningen men jag trodde det var spel för gallerian.

Däremot vet jag att många som hatar Lamotte men visste inte att dom hade en beef.

Bra ändå att dom kunde förbi se det efter matchen alla fall. Man borde ha mer matcher i ringen enbart för att rensa luften.

Nej jag visste faktiskt inte heller det för jag började läsa den här tråden.

Men som du säger också så tyckte jag det var bra att de kunde ändå typ skaka hand och kramar om varandra efteråt. På ett sportsligt sätt. Därför respekterar jag den där Victor.
Citera
2021-11-19, 21:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Nej men importerade saudier som bor i förorten i Sverige gör det när en man som Lamotte kliver upp i ringen.

Men vad det inte mest svenskar där som buade?
Citera
2021-11-19, 21:23
Medlem
Trist attityd att bua. Heja eller låt bli att heja. Fast med tanke på vilket klientel som (säkerligen) utgjorde majoriteten där så var det väl knappast förvånande. Jag tyckter båda gjorde bra ifrån sig. Lamotte kanske behöver jobba lite på flåset men hade bättre teknik. Victor hade inte så mycket teknik men imponerade med sin uthållighet och fighting spirit. Bra jobbat av båda och modigt att ställa upp överhuvudtaget.
Citera
2021-11-19, 21:24
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pr0fess0rn
Som man hade förväntat sig så var Almeidas fans lika pinsamma som hans sparkar och slag var.

Synd att matchen inte fick fortsätta så Lamotte fick tryckt ner han lite till😂

Men all heder till båda som ställde upp på detta utan att skämmas.

Rundsparken han la i början av matchen kommer gå till historien som det bästa man sett en tjockis ge sig på live i kampsports-TV
Citera
2021-11-19, 21:24
Avstängd
Citat:

Men som du säger också så tyckte jag det var bra att de kunde ändå typ skaka hand och kramar om varandra efteråt. På ett sportsligt sätt. Därför respekterar jag den där Victor.

Ok, har inte följt tråden men det ger ändå respekt att man kan lägga under sådan skit efter matchen.
Citera
2021-11-19, 21:26
Moderator
Carlboms avatar
Citat:

Victor bjöd på en jävligt bra show. Och han orkade köra 4 ronder. Det gör inte alla som är 47 år.
Citera
2021-11-19, 21:28
Bannlyst
Citat:
Ok, har inte följt tråden men det ger ändå respekt att man kan lägga under sådan skit efter matchen.

Håller helt med dig.
Citera
2021-11-19, 21:28
Avstängd
Det finns ingen tråd om galen i säg så får väl skriva här då om det är ok.

Vem vinner mellan Jack och Chim?

Det var skratt i invigningen. Dom känner varandra väl va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in