2021-11-19, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Då jag inte har några krav/önskemål vad gäller storlek så, så blir det lätt för mig.
Och hittills har det gått bra, så när jag upplevt en som är lagom, så mäter jag gärna den

Det är bra det. Och då mäter du ibland alltså. Ok det är en sak men du kan inte lita så på ögonmåttet och framför inte vad tillfälliga sexpartners säger 😂
Citera
2021-11-19, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Det är bra det. Och då mäter du ibland alltså. Ok det är en sak men du kan inte lita så på ögonmåttet och framför inte vad tillfälliga sexpartners säger 😂

Jag litar på mitt omdöme, och då jag inte har några krav så finns ingen anledning att kontrollmäta heller, annat än om jag vill veta måttet för att just den mannens var perfekt
Citera
2021-11-19, 17:47
Medlem
Citat:
En gång så råkade jag vara på en sexchatt. Och där satt alla killar och frågade sen m en tjej ville ha bamse. Sen kom det in en tjej och frågade efter en kille med liten och helt plötsligt hade alla jättesmå snoppar 😂😂

Om man seriöst vill veta vilken storlek en man har, får man ju vara lite listig för att få ett så sanningsenligt mått som möjligt.
Många män verkar utgå från att större är bättre, men det funkar inte med mig, och då jag säger det, så har den ofta krympt några centimeter och är inte sååå stor. Det tycker jag visar på att en del vänder kappan efter vilken vind dom tror att det är, i stället för att säga som det är...
Citera
2021-11-19, 17:51
Medlem
Citat:
Om man seriöst vill veta vilken storlek en man har, får man ju vara lite listig för att få ett så sanningsenligt mått som möjligt.
Många män verkar utgå från att större är bättre, men det funkar inte med mig, och då jag säger det, så har den ofta krympt några centimeter och är inte sååå stor. Det tycker jag visar på att en del vänder kappan efter vilken vind dom tror att det är, i stället för att säga som det är...

Det är klart 😁 Kukar krymper ofta. Det vet alla. Kvinnor är listiga 😉 Börjar du prata om det i första kontakten ?
Citera
2021-11-19, 17:53
Medlem
Citat:

Mitt mått pendlar på en bra och dålig dag, hur ska man förmedla det?
Citera
2021-11-19, 17:56
Medlem
Citat:
Det är klart 😁 Kukar krymper ofta. Det vet alla. Kvinnor är listiga 😉 Börjar du prata om det i första kontakten ?

Märkligt fenomen, det måste förekomma hos män vinterbadar kan jag tro
Nej, oftast är det mannen som för storlek på tal, och då frågar jag vad han har innan jag säger vad jag föredrar, det är större chans till ett ärligt svar då enligt min erfarenhet.
Har avvisat några som uppenbart bluffat, men det är lika mycket för att dom antar saker om vad jag gillar som att dom ljuger, för det visar enligt mig på dålig karaktär om man börjar en möjlig bekantskap med att uppge falska uppgifter, inte så värst smickrande.
Citera
2021-11-19, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av interiktigt
Mitt mått pendlar på en bra och dålig dag, hur ska man förmedla det?

Att du är en levande människa med en aning fluktuerande mått? För mig är det fullständigt normalt och mänskligt.
Citera
2021-11-19, 18:57
Medlem
Citat:
Att du är en levande människa med en aning fluktuerande mått? För mig är det fullständigt normalt och mänskligt.

Alright typ slå en average då.
Citera
2021-11-19, 19:15
Medlem
Citat:
Märkligt fenomen, det måste förekomma hos män vinterbadar kan jag tro
Nej, oftast är det mannen som för storlek på tal, och då frågar jag vad han har innan jag säger vad jag föredrar, det är större chans till ett ärligt svar då enligt min erfarenhet.
Har avvisat några som uppenbart bluffat, men det är lika mycket för att dom antar saker om vad jag gillar som att dom ljuger, för det visar enligt mig på dålig karaktär om man börjar en möjlig bekantskap med att uppge falska uppgifter, inte så värst smickrande.

Troligt med vinterbadare ja. Det är alltså innan ni hoppar i säng du frågar ? Jag antar att du inte vill ha ett förhållande för det anses inte seriöst 😉
Citera
2021-11-19, 19:45
Medlem
Citat:
Jo vi pratade om det 😉
Nej jag beskrev hur man mäter längden.
Citera
2021-11-19, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Nej jag beskrev hur man mäter längden.

Kanske missuppfattade något. Orkar inte backa till det nu 😁
Citera
2021-11-19, 21:03
Medlem
Citat:
Troligt med vinterbadare ja. Det är alltså innan ni hoppar i säng du frågar ? Jag antar att du inte vill ha ett förhållande för det anses inte seriöst 😉

Jag frågar i princip aldrig, för storleken är inte såå viktig för mig.

Men om mannen för sin storlek på tal, så kan jag gott fråga om jag är nyfiken. Det görs i så fall under tiden vi har kontakt innan jag vet om det är någon jag vill ligga med.
Jag vill inte ha ett förhållande då jag är nöjd vad gäller den biten, inte för att en del betraktar det som inte seriöst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in