2021-11-19, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Hur tänkte du nu? Varför är det bättre? Det är, erfarenhetsmässigt, precis tvärtom. Alla kvinnor klarar en grov penis om de är upphetsade, men oavsett upphetsning klarar definitivt inte alla kvinnor en lång penis utan att det i vissa lägen kan göra väldigt ont och till och med skada dem.

Om vi tänker på att kvinnan ska ha maximal nytta, så tror jag på dig i detta fall.
Jag har själv inte provat någon riktigt grov, så vet inte hur mycket som ryms, men vet att längdmässigt är det fort gjort att det blir för mycket, och det är inte trevligt alls.
Och jag gissar att det blir bökigt för mannen att inte stoppa in hela om den är för lång, så att dunka på ordentligt lär bli svårt om den är för lång?
Citera
2021-11-19, 13:49
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Om vi tänker på att kvinnan ska ha maximal nytta, så tror jag på dig i detta fall.
Jag har själv inte provat någon riktigt grov, så vet inte hur mycket som ryms, men vet att längdmässigt är det fort gjort att det blir för mycket, och det är inte trevligt alls.
Och jag gissar att det blir bökigt för mannen att inte stoppa in hela om den är för lång, så att dunka på ordentligt lär bli svårt om den är för lång?
Refererande till egna erfarenheter, som har hyfsat grov, men inte jättelång, så kan jag säga att det hänt att jag åsamkat smärta för att jag kommit "för djupt", men inte någon gång har någon sagt "det gör, den är för grov". Jag har sett tillräckligt många med längre än min egen göra det samma, hört det från min älskade när vi träffat andra och så vidare... För lång är, rent anatomiskt, sämre än för grov.

Nu vet ju du vad jag och min älskade har för intressen så ta det från någon med lite erfarenhet, jag tror INTE att ens den grövsta du kan hitta skulle vara direkt smärtframkallande eller skada dig om du är upphetsad, men som sagt, en lite för lång kan göra jäkligt ont.
Citera
2021-11-19, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mayahem
Ljug inte.

Tusen inlägg i tråden.

No offense.
Bilder och livlig fantasi duger väl.

En annan sak. Stimulans ligger i tjocklek. Precis som man vill ha en tightare vagina. Du kanske har en tunnel. (Hehe)

Det är längden som är avgörande
Citera
2021-11-19, 13:58
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Jag tycker att 18 lång är i längsta laget, och 14 är rätt så grovt, och jag frågar utifrån egna preferenser, men håller med om att din egen uppfattning är lika viktig som en mottagares

Den ultimata kuken som 100% av alla killar vill ha är 8x6 inches. 20,32 cm lång och 15,24 cm omkrets.
Eller om man så vill vara helt korrekt 0,38 liter i volym. Alltså betydligt större än en 33cl coca-cola.

På flashback vid t-bordet vimlar det människor som besitter dessa mått men i riktiga livet här på jorden är det enbart nån promille som har dessa mått.
Och nej... Bara för att en kille är en neger så betyder det att det per automatik sitter fast en stor kuk mellan benen.

I en undersökning som gjordes av professionell personal på 15521 män så kom man fram till att medianen på penis är 5,16 x 4,59 inces. 13,12 lång och 11,66 i omkrets. I volym 0,14 Liter.
Alltså inte ens hälften!

Frågan är alltså vem man ska tro på? Flashback eller en seriös undersökning? hmmmm....

Jag har väldigt svårt för att ta kvinnor seriöst som säger att "minst 20 eller så kan det va" eller i nödfall "så kan jag tänka mig 18 också"
Precis som om var och varannan man har dessa mått. Återigen, I riktiga världen så är mått över 20 cm väldigt ovanligt. I andra undersökningar jag sett så sjunker kurvan av besittare med längd kraftigt efter 16 cm och omkrets över 13 cm.

Natruligtvis är det en skillnad på en svensk kille som är 182 cm lång och väger 78 kilo jämfört med en Kines som är 166 cm lång och väger 59 kilo.. Även på kukens storlek så asiaternas storlek drar nog ned måtten men samtidigt så står det på rfsu att median-måtten på en svensk man är 15 cm lång och 10 cm i omkrets.

Personligen tycker jag att 10 cm i omkrets låter oerhört litet och jag tvivlar ( utan att naturligtvis veta) på dessa mått.

Jag har aldrig sett en sådan smal kuk och undrar om dom inte skrivit fel där och menar på oerigerade?

Hursom... Min personliga erfarenhet är att kvinnor diggar omkrets mest så länge kuken i övrigt är normal. Dvs 15 cm och över.

Förmodligen så vill de flesta tjejer ha stora kukar. På den tiden jag pumpade kuken i en vattenpump ofta så fick jag en omkrets på över 16 cm som höll sig ett tag. Det blev ju inte direkt något klagomål om jag säger så. De tjejer jag knullade då sa att jag hade en stor skön kuk och att dom älskade ha sex med mig. Med stor menade dom såklart omkretsen eftersom min längd "endast" är 16,5 cm lång.

Den kvinna jag träffar nu säger att hon föredrar omkrets eftersom det är den som känns mest. Det gjorde även min x-fru och tidigare flickvän.

Säger dom så för att endast göra mig glad men skulle önska att den var större?
Jag kanske? Vem vet? Inget som jag går omkring och funderar så mycket på eftersom jag inte kan göra något åt det längdmässigt. Omkrets kan du ju temporärt göra större med en pump.

Jag skulle som förmodligen nästan alla killar vilja ha en längre kuk. Jag skulle kunna betala mycket för att få en drömkuk på 18/16 eller däröver. Det kommer jag aldrig att kunna få.
Min är 16,5/14 och det är som det är.
Tyvärr så sitter mycket av killarnas självförtroende i kukstorleken i dagens samhälle och så även på mig. Jag skulle lätt sälja bilen och ta buss till jobbet och i vardagen om nån magiskt kunde ge mig 1,5 cm till då jag tycker att jag är ganska liten - porrskadad som man är. Detta trots att jag vet att jag är "stor" enligt alla seriösa mätningar som finns. Här på FB är jag dock utrustad som en bebis.

Kan inte tänka mig hur de som hänger här som är 14/11 eller så ska känna.
Citera
2021-11-19, 13:59
Medlem
Mayahems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Det är längden som är avgörande

Bottenfitta. Ganska ovanligt!
Citera
2021-11-19, 14:00
Medlem
Citat:
Självklart är det så, men det enda som Jendy framfört är en massiv penis i tidigare inlägg. :-)

Att det kan vara en viktig faktor förstår jag och har upplevt, men att den är viktigast för mer än ytterst få tvivlar jag starkt på.

Det är ju en tråd om kukstorlek, inte om något annat
Citera
2021-11-19, 14:05
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slut96
Förvisso sant det också :-) Men både små som stora sådana.
Citera
2021-11-19, 14:09
Medlem
UppsalaJannes avatar
När ni mäter era organ, mäter ni under kuken från pungen till toppen, eller på översidan från buken till toppen?
Citera
2021-11-19, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slut96
Citat:
Förvisso sant det också :-) Men både små som stora sådana.

Precis. Och föredrar man stor skriver man om det och små så skriver man om det. Och vill man inte läsa om vad folk har för åsikt om storleken kanske man är i fel tråd 😅

Folk klagar man gör 1000 inlägg om storleken I tråden, men det är vad man diskuterar här
Senast redigerad av Jendy 2021-11-19 kl. 14:29.
Citera
2021-11-19, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaJanne
När ni mäter era organ, mäter ni under kuken från pungen till toppen, eller på översidan från buken till toppen?
Mäter på sidan av. Omkretsen mäter jag på mitten. Jag vet att det är fel.
Men min kuk är tjockast på mitten
Citera
2021-11-19, 14:32
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Den ultimata kuken som 100% av alla killar vill ha är 8x6 inches. 20,32 cm lång och 15,24 cm omkrets.
Eller om man så vill vara helt korrekt 0,38 liter i volym. Alltså betydligt större än en 33cl coca-cola.

På flashback vid t-bordet vimlar det människor som besitter dessa mått men i riktiga livet här på jorden är det enbart nån promille som har dessa mått.
Och nej... Bara för att en kille är en neger så betyder det att det per automatik sitter fast en stor kuk mellan benen.

I en undersökning som gjordes av professionell personal på 15521 män så kom man fram till att medianen på penis är 5,16 x 4,59 inces. 13,12 lång och 11,66 i omkrets. I volym 0,14 Liter.
Alltså inte ens hälften!

Frågan är alltså vem man ska tro på? Flashback eller en seriös undersökning? hmmmm....

Jag har väldigt svårt för att ta kvinnor seriöst som säger att "minst 20 eller så kan det va" eller i nödfall "så kan jag tänka mig 18 också"
Precis som om var och varannan man har dessa mått. Återigen, I riktiga världen så är mått över 20 cm väldigt ovanligt. I andra undersökningar jag sett så sjunker kurvan av besittare med längd kraftigt efter 16 cm och omkrets över 13 cm.

Natruligtvis är det en skillnad på en svensk kille som är 182 cm lång och väger 78 kilo jämfört med en Kines som är 166 cm lång och väger 59 kilo.. Även på kukens storlek så asiaternas storlek drar nog ned måtten men samtidigt så står det på rfsu att median-måtten på en svensk man är 15 cm lång och 10 cm i omkrets.

Personligen tycker jag att 10 cm i omkrets låter oerhört litet och jag tvivlar ( utan att naturligtvis veta) på dessa mått.

Jag har aldrig sett en sådan smal kuk och undrar om dom inte skrivit fel där och menar på oerigerade?

Hursom... Min personliga erfarenhet är att kvinnor diggar omkrets mest så länge kuken i övrigt är normal. Dvs 15 cm och över.

Förmodligen så vill de flesta tjejer ha stora kukar. På den tiden jag pumpade kuken i en vattenpump ofta så fick jag en omkrets på över 16 cm som höll sig ett tag. Det blev ju inte direkt något klagomål om jag säger så. De tjejer jag knullade då sa att jag hade en stor skön kuk och att dom älskade ha sex med mig. Med stor menade dom såklart omkretsen eftersom min längd "endast" är 16,5 cm lång.

Den kvinna jag träffar nu säger att hon föredrar omkrets eftersom det är den som känns mest. Det gjorde även min x-fru och tidigare flickvän.

Säger dom så för att endast göra mig glad men skulle önska att den var större?
Jag kanske? Vem vet? Inget som jag går omkring och funderar så mycket på eftersom jag inte kan göra något åt det längdmässigt. Omkrets kan du ju temporärt göra större med en pump.

Jag skulle som förmodligen nästan alla killar vilja ha en längre kuk. Jag skulle kunna betala mycket för att få en drömkuk på 18/16 eller däröver. Det kommer jag aldrig att kunna få.
Min är 16,5/14 och det är som det är.
Tyvärr så sitter mycket av killarnas självförtroende i kukstorleken i dagens samhälle och så även på mig. Jag skulle lätt sälja bilen och ta buss till jobbet och i vardagen om nån magiskt kunde ge mig 1,5 cm till då jag tycker att jag är ganska liten - porrskadad som man är. Detta trots att jag vet att jag är "stor" enligt alla seriösa mätningar som finns. Här på FB är jag dock utrustad som en bebis.

Kan inte tänka mig hur de som hänger här som är 14/11 eller så ska känna.

Ska tillägga också att det är en jävla stor skillnad på hur kvinnor känns. Jag träffade länge en kvinna där det inte kändes så mycket för mig, även när jag pumpat upp omkrets till över 15 cm.
Det var helt enkelt inte så skönt medans andra kvinnor är så tajta så man nästan kommer efter 2 juck.

Kvinnor borde kolla upp sin egen tajthet ( hur fan nu det ska gå till när jag tänker efter) innan dom börjar kräva omänskliga attribut på männen.
De kvinnor som är slappa kommer ha svårt att hitta sin drömkuk tror jag för även de få män som existerar med kukomkretser över 16 cm vill känna friktion och motstånd.
Citera
2021-11-19, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Precis. Och föredrar man stor skriver man om det och små så skriver man om det. Och vill man inte läsa om vad folk har för åsikt om storleken kanske man är i fel tråd 😅

Folk klagar man gör 1000 inlägg om storleken I tråden, men det är vad man diskuterar här

De klagar bara för de inte gillar innehållet i inläggen. Hade du skrivit 1000 inlägg över att medel eller små kukar är perfekta hade de älskat dig haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in