Citat:
Ursprungligen postat av
Findusofelix
Jag tycker att 18 lång är i längsta laget, och 14 är rätt så grovt, och jag frågar utifrån egna preferenser, men håller med om att din egen uppfattning är lika viktig som en mottagares

Den ultimata kuken som 100% av alla killar vill ha är 8x6 inches. 20,32 cm lång och 15,24 cm omkrets.
Eller om man så vill vara helt korrekt 0,38 liter i volym. Alltså betydligt större än en 33cl coca-cola.
På flashback vid t-bordet vimlar det människor som besitter dessa mått men i riktiga livet här på jorden är det enbart nån promille som har dessa mått.
Och nej... Bara för att en kille är en neger så betyder det att det per automatik sitter fast en stor kuk mellan benen.
I en undersökning som gjordes av professionell personal på 15521 män så kom man fram till att medianen på penis är 5,16 x 4,59 inces. 13,12 lång och 11,66 i omkrets. I volym 0,14 Liter.
Alltså inte ens hälften!
Frågan är alltså vem man ska tro på? Flashback eller en seriös undersökning? hmmmm....
Jag har väldigt svårt för att ta kvinnor seriöst som säger att "minst 20 eller så kan det va" eller i nödfall "så kan jag tänka mig 18 också"
Precis som om var och varannan man har dessa mått. Återigen, I riktiga världen så är mått över 20 cm väldigt ovanligt. I andra undersökningar jag sett så sjunker kurvan av besittare med längd kraftigt efter 16 cm och omkrets över 13 cm.
Natruligtvis är det en skillnad på en svensk kille som är 182 cm lång och väger 78 kilo jämfört med en Kines som är 166 cm lång och väger 59 kilo.. Även på kukens storlek så asiaternas storlek drar nog ned måtten men samtidigt så står det på rfsu att median-måtten på en svensk man är 15 cm lång och 10 cm i omkrets.
Personligen tycker jag att 10 cm i omkrets låter oerhört litet och jag tvivlar ( utan att naturligtvis veta) på dessa mått.
Jag har aldrig sett en sådan smal kuk och undrar om dom inte skrivit fel där och menar på oerigerade?
Hursom... Min personliga erfarenhet är att kvinnor diggar omkrets mest så länge kuken i övrigt är normal. Dvs 15 cm och över.
Förmodligen så vill de flesta tjejer ha stora kukar. På den tiden jag pumpade kuken i en vattenpump ofta så fick jag en omkrets på över 16 cm som höll sig ett tag. Det blev ju inte direkt något klagomål om jag säger så. De tjejer jag knullade då sa att jag hade en stor skön kuk och att dom älskade ha sex med mig. Med stor menade dom såklart omkretsen eftersom min längd "endast" är 16,5 cm lång.
Den kvinna jag träffar nu säger att hon föredrar omkrets eftersom det är den som känns mest. Det gjorde även min x-fru och tidigare flickvän.
Säger dom så för att endast göra mig glad men skulle önska att den var större?
Jag kanske? Vem vet? Inget som jag går omkring och funderar så mycket på eftersom jag inte kan göra något åt det längdmässigt. Omkrets kan du ju temporärt göra större med en pump.
Jag skulle som förmodligen nästan alla killar vilja ha en längre kuk. Jag skulle kunna betala mycket för att få en drömkuk på 18/16 eller däröver. Det kommer jag aldrig att kunna få.
Min är 16,5/14 och det är som det är.
Tyvärr så sitter mycket av killarnas självförtroende i kukstorleken i dagens samhälle och så även på mig. Jag skulle lätt sälja bilen och ta buss till jobbet och i vardagen om nån magiskt kunde ge mig 1,5 cm till då jag tycker att jag är ganska liten - porrskadad som man är. Detta trots att jag vet att jag är "stor" enligt alla seriösa mätningar som finns. Här på FB är jag dock utrustad som en bebis.
Kan inte tänka mig hur de som hänger här som är 14/11 eller så ska känna.