Citat:
Ursprungligen postat av
colombo123
Saken är klar. Tur att vi lever i Sverige med ett fungerande rättssystem
Klar? Det här var bara första instans. Nu kommer domen garanterat överklagas till hovrätten. Därefter kan vi kanske betrakta det som klart.
Han är fortsatt häktad vilket innebär att eventuella hovrättsförhandlingar förmodligen blir i januari. Tror inte det hinns med före jul. Brukar ta lite drygt en månad plus någon vecka eller två.