Citat:
Ursprungligen postat av
Truefighter
Vaccinpass är för mig ett tecken på omoral och att kapitalet måste göra sin röst hörd starkare. Jag hoppas att vi får fortsätta leva i en demokratisk kapitalism. Trump har ändå sina poänger även om jag misstycker med en del.
Jag förstår inte riktigt vad du är ute efter? Globalisterna styr kapitalet. Globalisterna styr även staten. Du har rätt att man behöver inte förväxla de två, men även de som har kapital tvingas i vissa lägen böja sig för staten oavsett hur mycket kapital de har.
Trump har inget att säga till om längre. Tveksamt om han gör ett försök ens 2024.
Vi pratar om här och nu. Implementeras dessa vaccinpass så kommer de bli en permanent del av vårt samhälle. Och det krävs i så fall ASTRONOMISKT kapital om du tror du kan köpa dig fri från det.
Alla kommer behöva visa upp sin QR kod överallt och kommer vara mer livrädda för att ditt pass slutar fungera för då är du helt plötsligt utstött från samhället. Det ser vi inte minst på alla de nytillkomna Nazister här i tråden som vill begränsa människors fri och rättigheter. I Sverige skulle man inte ens få testmöjligheten ens. Buskapet var Ta sprutan eller bli av med alla dina privilegier.