Citat:
Ursprungligen postat av
Spersson
Jag är hellre bland en grupp ovaccinerade än vaccinerade, för då märks det åtminstone VEM som är smittad.
Vaccinerade personer är lömska, eftersom de kan vara smittade utan symptom.
Usch.
Citat:
Ursprungligen postat av
Spersson
Jag är hellre bland en grupp ovaccinerade än vaccinerade, för då märks det åtminstone VEM som är smittad.
Vaccinerade personer är lömska, eftersom de kan vara smittade utan symptom.
Usch.
Ger jag ett genuint svar, om någon effekt efter dessa restriktioner blir, är att några få IVA platser kan ekonomiskt sparas in, eftersom ingen blir allvarligt sjuk fast 100% smittade....
Ska dom smitta varann så minimerar vi allvarlig sjukdom som resultat åtminstone.
Någon särskild får man ens det av vaccin... jo i 6 månader sen äre nog knappast bättre än före.
Vi kan kalla vaccin sammanträffarna som covid partyn med 🦠 virus utbytes träffar med 100 deltagare, med i flera fall vaccinskadade och icke-infekterade vaccinerade.
Det låter som en betydligt mindre skyddad grupp människor än friska hippies som
insett att vaccin inte skapar någon trygghet
Absolut inte något skydd utan massiv god hälsoartil, vitaminee, helst masa C (det kissar man ut överflödet av) D vitamin (hög dos men risk för överdos vid extrema doser), Zink ingen större risk för överdosera (jag tar extra zink och D trots att det finns i Multivitamin, Selwn finns också i Multivitamin och har viss överdos-risk så em del Selen men definit inte för mycket.
Respekt till alla vaccare som kör på detta också givetvis!
Att ha haft en rejäl infektion Corona och säkert nån lite till, ja men kom igen läre inte alla haft en relativt mild covid nu?
Hur många med Naturlig immunitet hade vi haft om vaccinen inte ens fanns?
Dom flesta med mild infektion har fått en naturlig immunitet som har typ extremt brett och långvarigt skydd.
Inte tar jag då vaccinet för att få liiiite bättr skydd, ett tag kanske, sen vem vet vad som händer vaccin-effekten avtar med min redan extremt långvariga immunitet?
Vaccin när man haft en något milt men rejäl infektion, låter som en keps bakåfram på glasögon.
Blir man ens immun om man får Corona med vaccin liksom för mycket kemikalier blandade och ja Corona är förmodligen och känns som en konstgjord blandkemilalier, jag tror på naturliga läkemedel inte mer syntetiska kemikalier