2021-11-18, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
På tal om det, läste att Liverpool kunde spendera 4 miljarder utan att behöva sälja spelare och ändå klara sig för reglerna.

Om inte klopp får ett ordentligt trofeskåp innan han slutar hos oss så ska FSG ha all skit för det.

Klopp har vunnit CL, PL och VM för klubblag! Det tycker jag inte dåligt! Tror inte Klopp vill köpa spelare bara för att de är tillgängliga. Blir rätt spelare tillgänglig så tror jag inte det tvekas på att öppna bankkontot.
Citera
2021-11-18, 14:35
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
[Daily Mail] Chelsea tell fans season ticket prices are tripling next year in Stamford Bridge's West Stand upper, from £1250 to £3900

Smakar det så kostar det... eller?

Citat:
Club says the facilities in the stand have been greatly improved with bars, screens, food outlets and better wifi - as well as new padded seats for fans

// PoK
Citera
2021-11-18, 15:00
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Nej. Åter igen för att det är ditt lag. Du må tycka det men skulle alla fotbolls intresserade rösta så är det inte många som skulle hålla med dig.

// PoK
De flesta som är lite äldre och som upplevde båda matcherna/stunderna, är nog överrens om att titelmatchen mellan Arsenal och Liverpool i 89 var mer dramatisk än vad titelfighten mellan United/City var. Särskilt mtp att de två titelutmanarna möttes i en avgörande match i sista omgången.

Men för ni som inte ens var född på den tiden, så väger säkert fighten om titeln 2011-12 tyngre.
Citera
2021-11-18, 15:41
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Smakar det så kostar det... eller?

// PoK

Fyfan vad vidrigt tycker alla förutom plast fansen utanför England.
Citera
2021-11-19, 00:54
Medlem
Generalanderssons avatar
Vilken mittback menar ni har varit PLs bästa (såhär långt) den här säsongen? van Dijk? Rudiger? White? Dias? eller ngn annan?
Senast redigerad av Generalandersson 2021-11-19 kl. 01:11.
Citera
2021-11-19, 02:25
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Vilken mittback menar ni har varit PLs bästa (såhär långt) den här säsongen? van Dijk? Rudiger? White? Dias? eller ngn annan?

Någon som sett alla deras matcher kan nog bara svara på detta. Eller,

Vem har spelat mest?
Vem har varit med om att släppt in minst mål?
Vem har mött bättre lag än så länge?

Har själv inte följt Liverpool speciellt och hört att Vvd inte riktigt är i 100% form.

I min dagbok är de tre mittbackarna i City top 3 (nej inte Aké).

// PoK
Citera
2021-11-19, 04:56
Medlem
Citat:
Å hur fan kan du ta med ben White bland dessa namn???

Den jävla sopan! Överbetald engelsk mittback!
Citera
2021-11-19, 05:14
Medlem
Citat:
PJ har varit riktigt jäkla bra med,han e bra nog för top 6 klubb.
Men rudiger har varit bäst i mina ögon.
Dias har varit bra
White är en gåta,men börjar betala av sig
Även dijk varit stabil.
Citera
2021-11-19, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Å hur fan kan du ta med ben White bland dessa namn???

Den jävla sopan! Överbetald engelsk mittback!
Nja han börja visa sig helt ok,tror de kommer bli bra till slut,men fortfarande de där 500 miljoner va överbetalt
Citera
2021-11-19, 06:25
Avslutad
Citat:
One Dick sägs vara ett rundningsmärke i början av sin karriär men vem skulle tacka nej till honom i sitt lag idag?
Citera
2021-11-19, 07:45
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
One Dick sägs vara ett rundningsmärke i början av sin karriär men vem skulle tacka nej till honom i sitt lag idag?

Hahahah jag har aldrig tänkt på att hans namn uttalas så! Tack för att du gav mig dagens första garv

Tycker inte att det är Chelseas mittlås som gjort deras defensiv, det är deras mittfältare som städar upp allting, mittbakckarna i City och Liverpool lämnas mycket mer sårbara av deras mittfält, därför skulle Rudiger och T. Silva aldrig klara att spela för lfc eller City.

Ja pratar vi om denna säsong skulle jag nog säga Diaz, men det är ju just form. Pratar vi den bästa så är det tveklöst dijken, som kompany sa, han är den bästa som någonsin spelat I PL. Tyvärr har han en liten bit kvar till sitt gamla jag (vem hade inte haft det efter en sådan skada).
Senast redigerad av Imbaz 2021-11-19 kl. 08:23.
Citera
2021-11-19, 09:40
Medlem
Generalanderssons avatar
Allright, såg nyligen en intressant debatt kring Klopp och Tuchel.

Vem av de två tyska managerna menar ni är den bästa? För mig, så blir svaret enkelt. Tuchel är den bästa när det kommer till taktik, medans Klopp är den bästa när det gäller man-management. Jag hade valt Tuchel över Klopp

Vad menar du/ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in