2021-11-18, 23:36
Medlem
Onkel Kostias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
https://www.friatider.se/20-av-23-doda-var-vaccinerade
Citat:
Under vecka 42 var endast 3 av de 23 personer som registrerats som avlidna i covid-19 ovaccinerade. Det visar den senaste veckorapporten från Folkhälsomyndigheten.
Pikant att det ser ut så här samtidigt som inrikespasset införs.

Vaccinernas skydd håller på att på att gå ur för riskgrupperna. Vilken grupp är det då viktigast att satsa på? Riskgrupperna? Eller dom medborgare som har bestämt sig för att inte ta vaccin?

Citat från Fria Tider:
Föregående tre veckor var medeltalet 40 dödsfall per vecka. Av de rapporterade avlidna vecka 42 rapporterades 18 dödsfall bland personer med hemtjänst eller på äldreboende. Medelåldern för samtliga dödsfall var 83 år för vecka 39–42 och 82 år över hela pandemin.
Den höga åldern, och behovet av hemtjänst eller äldrevård, säger att det handlar om personer som fick vaccin tidigt. Det innebär att dessa personer även tappade skyddet tidigt. Det borde ha satsats mycket hårdare på att snabbt ge påfyllnadsdoser till dom grupper som har tappat skyddet.

Förslag: Skrota förslaget att utestänga ovaccinerade medborgare från allmänna sammankomster. Utestäng istället dom ovaccinerade medborgarna från vaccinationslokalerna, tills dess att riskgrupperna har fått sina påfyllnadsdoser. När det är klart, så kan vaccinationslokalerna åter öppna för ovaccinerade individer.
Citera
2021-11-18, 23:37
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Nu dumförklarade du uppenbarligen dig själv igen. Ptoblemet för dig är att du befinner dig på fel sida av vetenskapen men tror du är på rätt sida, då blir det ofta väldigt fel. Vilket du bevisar i inlägg efter inlägg.

Tyvärr biter inte dina små härskartekniker på mig. Kom med hårda fakta och länkar så ska jag bemöta dem. Men det kan du ju inte och det har du bevisat 131 gånger redan. Att du inte är avstängd är ett under. Jag har inte anmält ett enda av dina inlägg, även om jag kanske borde gjort det under KFK regeln.
Citera
2021-11-18, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Foliehatt deluxe. Det var inga morfinmord under den tidsperioden, de skedde våren 2020.
Med eller av är autismdiagnosdiskussion.
Det är inget fel på PCR-testerna
Jo det ör ganska mycket fel på dom speciellt när endast de tagits vilket lett till att annat missats.
Sen var det väl du som drog upp siffran 15000 döda? Vilket är totalen inklusive de som dött av annat inkl. Morfin.
Med eller av är en extremt viktig diagnosdiskussion.som verkar gå över ditt och andra alatmisters huvuden.
Senast redigerad av Nibiru2011 2021-11-18 kl. 23:45.
Citera
2021-11-18, 23:39
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av severustheemperor
Höga mängder av antikroppar är inte något positivt.
Det har ju visat sig leda till autoimmuna sjukdomar.

De som testar sig och inte har några el. väldigt få skall ju vara glada.
Det är ju något positivt.

Jasså har det det - källa på det?

De kan vara naturligt immuna, kanske är jag det, kanske inte. Varför chansa liksom? Vem fan vill ligga på IVA med slangar i varje kroppsöppning frivilligt? Jag tar hellre vaxxet än hamnar där.
Citera
2021-11-18, 23:41
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Antikroppar försvinner ibland väldigt fort och flertalet antikroppstester har visat sig vara usla. Att du testade dig för över ett år sedan gör ditt test nästan antikt…

Naaw, lyckades du bortförklara det, sniff. Var är din källa till dina påstående?
Citera
2021-11-18, 23:41
Medlem
severustheemperors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel Kostia
Vaccinernas skydd håller på att på att gå ur för riskgrupperna. Vilken grupp är det då viktigast att satsa på? Riskgrupperna? Eller dom medborgare som har bestämt sig för att inte ta vaccin?

Citat från Fria Tider:
Föregående tre veckor var medeltalet 40 dödsfall per vecka. Av de rapporterade avlidna vecka 42 rapporterades 18 dödsfall bland personer med hemtjänst eller på äldreboende. Medelåldern för samtliga dödsfall var 83 år för vecka 39–42 och 82 år över hela pandemin.
Den höga åldern, och behovet av hemtjänst eller äldrevård, säger att det handlar om personer som fick vaccin tidigt. Det innebär att dessa personer även tappade skyddet tidigt. Det borde ha satsats mycket hårdare på att snabbt ge påfyllnadsdoser till dom grupper som har tappat skyddet.

Förslag: Skrota förslaget att utestänga ovaccinerade medborgare från allmänna sammankomster. Utestäng istället dom ovaccinerade medborgarna från vaccinationslokalerna, tills dess att riskgrupperna har fått sina påfyllnadsdoser. När det är klart, så kan vaccinationslokalerna åter öppna för ovaccinerade individer.

Fungerar inte.

Varje gång du utsätts för spikprotein så tar dit immunförsvar skada.
Därav att man fått en covid-19 pandemi i länder samtidigt som de påbörjat vaccineringskampanjerna.

Det går ej vaccinera mot något som angriper själva immunförsvaret.
Citera
2021-11-18, 23:42
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
FHM Rapport finns i tråd. Bara att skrolla ned till graf över dödsfall.
(FB) Avlidna i Covid v.42: 23st, ENDAST 3 STYCKEN VAR OVACCINERAD!

Nä jag ska inte behöva scrolla i en flashbacktråd, vill du bevisa något så ger du en direkt länk, tack!
Citera
2021-11-18, 23:43
Medlem
Citat:
Höga mängder av antikroppar är inte något positivt.
Det har ju visat sig leda till autoimmuna sjukdomar.

De som testar sig och inte har några el. väldigt få skall ju vara glada.
Det är ju något positivt.

Citat:

De kan vara naturligt immuna, kanske är jag det, kanske inte. Varför chansa liksom? Vem fan vill ligga på IVA med slangar i varje kroppsöppning frivilligt? Jag tar hellre vaxxet än hamnar där.

Källa på vilket?
Citera
Medlem
Citat:
Tyvärr biter inte dina små härskartekniker på mig. Kom med hårda fakta och länkar så ska jag bemöta dem. Men det kan du ju inte och det har du bevisat 131 gånger redan.
Som sagt läs mina inlägg så ser du att jag har länkat en hel del genom tråden.sen så är det du som kör med härskarteknik trots att du inte har något att komma med, gång på gång får du ju som sagt däng och inte bara av mig! När ska du förstå att du har tokfel om det mesta!
Citera
Medlem
Citat:

Så du är ca 82 år? Förstår att du inte chansar då…
Citera
2021-11-18, 23:44
Medlem
Citat:
Nä jag ska inte behöva scrolla i en flashbacktråd, vill du bevisa något så ger du en direkt länk, tack!

Och rapporten är i TS. Den är en pdf, så ja du får läsa.
Citera
2021-11-18, 23:44
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Jo det ör ganska mycket fel på dom speciellt när endast de tagits vilket lett till att annat missats.
Sen var det vä du som drog upp siffran 15000 döda? Vilket är totalenn inklusive de som dött av annat inkl. Morfin.
Med eller av är en extremt viktig diagnosdiskussion.som verkar gå över ditt och andra alatmisters huvuden.

Ja vi har förstått att du lider av någon form av autistdiagnos, det ger dig inte rätt, hur mycket du än vill det. Nej det är inte en viktig diskussion, möjligtvis i ditt huvud, vi andra som inte har en diagnos behöver inte diskutera det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in